¤ 30,-.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef tomaat52 het volgende:
Zeg, wat kostte dat ding?
* tomaat52 wilt ook zo'n geval
Eén chipje uit een zak naturelchipsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, gek.Dit is één 'unit' van iets.
Dat is dan wel een heel klein chipje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eén chipje uit een zak naturelchips
Dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Exentric90 het volgende:
Kroepoek met een stukje garnaal er in?
Volgende plaatje!quote:
Heb je hoofdpijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Misschien iets te makkelijk, maar wel tof.
[ afbeelding ]
Zo'n watje waar je make up mee kan verwijderen?quote:
Dat is een wattenschijfje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo'n watje waar je make up mee kan verwijderen?
Dat doen kleine Chinese kindertjes, die hebben kleine vingertjes en kunnen snel werken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef Isegrim het volgende:
Overigens, wat ik me afvraag: bij de microscoop zitten een aantal prefab preparaten, waaronder een pootje van een huisvlieg. Hoe gaat de productie daarvan in z'n werk?
Hmz, fout van mij, ik las bij tomaat52 standaard, wattenstaafje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een wattenschijfje.Maar dat is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Pi-mol het volgende:
leg je schaamhaar eronder, dat is pas moeilijk om te raden!Dat zeg je alleen maar omdat m'n tieten er niet onder passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat m'n tieten er niet onder passen.
[ afbeelding ]
http://www.lidl.de/de/Schulsachen/BRESSER-Digitales-USB-Mikroskopquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaaf zeg. Is het er zo een? http://cgi.ebay.com/1-3-M(...)&hash=item2c5e0cf079
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |