Vorige vraag:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef Arn0 het volgende:
Het is een vervolgvraag. De tekst nog wat meer aangevuld;
Well, you can stay all night if you want to
You can hang out with all of his friends
You can go and meet his mother and father
Hmm, you better make sure that's where it ends
'cause baby, there's one thing that you gotta know:
Let him read your palm and guess your sign
Let him take you home and treat you fine
But baby -
quote:
Hehe nee, je zoekt het nog steeds te verquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Iets van Fiction Plane? Pulp -> Fiction
Die tekst komt me totaal niet bekend voor...
En zelfs die ken ik niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe nee, je zoekt het nog steeds te verHet schiet niet op duss.. Het is een solo nummer van een lid van Pulp.
Serieus. Kop komt me bekend voor, maar zou z'n naam niet weten...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Deze baas ken je toch wel![]()
[ afbeelding ]
Baasje...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Deze baas ken je toch wel![]()
[ afbeelding ]
Hehe, leuke poging maar Jarvis zijn Engels is toch net iets vlotter. Had trouwens er wel op gerekend dat jij dit wistquote:
Jarvis is niet heel geliefd in Nederland. Getuige de shows die hij hier een jaar geleden zou geven. Waren volgens mij 0 kaarten voor verkochtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef Arn0 het volgende:
Yep, dat is inderdaad correct.
ranja +1
Note to self: Geen Jarvis Cocker vragen meer stellen.
grmbl... (als in "ik ben het vergeten...")quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef ranja het volgende:
Glastonbury 2009. Jarvis Cocker speelt als gast 1 nummer een partijtje bas mee. Bij welke band?
ralfseltje +1quote:
En terecht ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:11 schreef ranja het volgende:
Volgens mij werd daarvoor meer gevreesd dan naar uitgekeken
Dan komt de volgende in 2037...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:19 schreef ranja het volgende:
Amerikaanse band, heeft 3 albums uitgebracht in 1984, 1992 en 2009.
Krakende hersenen alhier...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm, dat zijn er toch niet zoveel, die aan die omschrijving voldoen..
Gokje op 1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm, dat zijn er toch niet zoveel, die aan die omschrijving voldoen..
quote:was a short-lived but influential underground music, film, performance art, video, and contemporary art scene that had its beginnings during the mid-1970s in New York City
ranja +1quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:22 schreef ranja het volgende:
oh, natuurlijk. Arctic Monkeys - Suck on This
neen, maar je zit goed te denken qua tijd en landquote:
Ik zoek de bandquote:Originally hailing from Chicago, thefeature an ever-changing lineup based around the folk-pop songwriting of bandleader
(not to be confused with the
from Archers of Loaf or the guitar virtuoso of the same name).
began writing songs on his four-track in the mid-'90s before forming I Rowboat, a Velvet Underground-inspired indie rock band.
Geen folkpop, geen negert én geen dier.quote:
doe je gewoon een vraag die je zelf uit je hoofd weet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:06 schreef Norrage het volgende:
Nouja dingen opzoeken en zo niet echt makkelijk net als een plaatje uploaden ofzo
quote:
Sorry dat ik inbreek, maar je had een nog veel makkelijke hint kunnen geven bij dit specifieke nummer. Zijn versie is namelijk een 1 op 1 kopie van Phil Spector-productie "Only You Know" voor Dion. Dat hij daar niet voor aangeklaagd is blijft me verbazen. (Hey, over trivia gesprokenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef Arn0 het volgende:
Yep, dat is inderdaad correct.
ranja +1
Note to self: Geen Jarvis Cocker vragen meer stellen.
Zoiets. En al jaren net zo bekend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:46 schreef ranja het volgende:
de missing link tussen Christina Aguilera en Lady Gaga?
Voorspelbaar en ik schreef Anastacia eerst dan ook als Anastasia. En dan moet het eigenlijk Anasthasia zijn, in dit geval.quote:
dan had ik wel 'wat' gevraagdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:39 schreef bartrid het volgende:
Allemaal kutmuziek maar dat wil je natuurlijk niet horen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:39 schreef bartrid het volgende:
Allemaal kutmuziek maar dat wil je natuurlijk niet horen.
Yup, Sophie Ellis-Bextorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:52 schreef bartrid het volgende:
Dan zal het wel een gastzangeresje zijn of zo?
N00biedbd +1quote:
Sack_Blabbath + 1quote:
Iets tegen het homohuwelijk ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Haar man heeft wel samengewerkt met Kanye
Klopt. Namens Sack_BlaBlaquote:
Swizz Beats. Heb ik nou een punt?quote:
Nog nooit van Swizz Beats gehoord..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Swizz Beats. Heb ik nou een punt?
quote:Inspired by the burgeoning UK punk scene,are often cited as one of the more important rock groups of the 1970s and 1980s. Critic Stewart Mason writes, "Over their brilliant first three albums,
expanded the sonic boundaries of not just punk, but rock music in general
Je had heb beter kunnen beantwoordenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:07 schreef schaap001 het volgende:
Ik weet 'm, maar ik heb geen tijd dus ik zeg niks![]()
een volledig overbodige post derhalve dat realiseer ik me![]()
was het debuut album van?quote:
Zonder The, maar goed genoegquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef Arn0 het volgende:
Ohh, dacht dat de bandnaam was. The Wire dan?
quote:A blockbuster album that lives up to its billing for certain, with a giant cast of best-in-the-business types all firing on all cylinders. But, like great blockbusters in general, ‘’ is more impressive than it is lovable. In fact, it’s so rich-people-preaching-without-really-offering-any-solutions in places that it sort of makes you feel that this is as big and as establishment as hip hop can get, and that maybe it’s time for hip hop’s Sex Pistols to come in from nowheresville and completely reject the old order. A brilliant album, but one that will stop traffic momentarily rather than change lives.
Nee, debuutalbum. Van de groep in kwestie tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop niet dat dit over een nieuwe public enemy gaat (denk het niet trouwens)
quote:
(Watch) the Thronequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
![]()
Als je de naam van het album weet, kan je ook wel op de naam van hun samenwerking komen.
bosbeetle +1quote:
Ik wou net zeggen, als Sack online is weet ie het wel. Kom maar naar beneden voor die mooie prijs: Sack_Blabbbathquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Frontline Assembly
(Ik kom weer mooi op tijd vandaag)
Eigenlijk zou je -1 moeten krijgen als je dat weetquote:
Ik zat toevallig ook net in het Lowlands-topic waar je Lange Frans liet vallen maar anders wist ik het ook welquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je -1 moeten krijgen als je dat weet
Ralfseltje+1
Het antwoord op de volgende vraag wordt dan niet Yes-Rquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ik zat toevallig ook net in het Lowlands-topic waar je Lange Frans liet vallen maar anders wist ik het ook wel
Spike van Di-Rectquote:Wie is Frans van Zoest dan?
Def Pquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het antwoord op de volgende vraag wordt dan niet Yes-R
[..]
Spike van Di-Rect
BB+1quote:
+ Max Cavaleroquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef bartrid het volgende:
Cronos, Lemmy en King Diamond schieten mij zo te binnen.
Die zijn alvast goed nog 4quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef bartrid het volgende:
Cronos, Lemmy en King Diamond schieten mij zo te binnen.
Dat is 4 nog 3quote:
Dat is 5quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef ralfseltje het volgende:
Dave Grohl heeft ook vast wel gezongen?
Nope we hebben nog een wat echte Doom zangers die missen, en er is ook nog keus uit wat echte thrash mannen.quote:
alleen die eerstequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lee Dorrian en als gok Scott Ian.
En dit is de laatstequote:
Beetje veel ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lijkt wel wat op Amy MacDonald.
Sterker nog: het is 'r.quote:
Welk nummer?quote:Wake up
Grab a brush and put on a little makeup
Hide the scars to fade away the shakeup
Why'd you leave the keys upon the table
Here you go create another fable
Dat weet ik ook niet, maar nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:05 schreef belsen het volgende:
Ik weet niet waarom, maar eh: Vitamin C?
Die is inderdaad niet zo rozig meer, maar ik had haar niet herkend.quote:
Nee, daar zat ik ook al aan te denken, maar daar zat een blonde bij.quote:
Met 'This is how we party'.quote:
quote:were a Danish pop music duo made up of sisters, Heidi and Saseline Sørensen
Ja, dat was Double Vision.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
die was eerder en volgens mij ook 1 zangeres met een groep
Daar zat ik aan te denken ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, dat was Double Vision.
Daar wordt je niet echt schoon van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
boy hairdressers - golden shower
Dat was de vraag ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar wordt je niet echt schoon van.
Ik heb de heren even een mail gestuurd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef WeezerButler het volgende:
Is er al nieuws of de Nationale Popquiz dit jaar nog doorgaat ???
En alweer zo snel.quote:
Hoewel ik MJ wat discutabel vind...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef belsen het volgende:
• Sesamstraat - Zoek de zeep
• André van Duin - Samen in bad (ja, gezellig is dat)
• The Beat - Mirror in the bathroom
• aballadeer - Swim with Sam
• Michael Jackson - Bad
• Prince - Soft & wet
• Def P & de Beatbusters - Chillen in een bubbelbad
• Level 42 - Hot water
• The Bees - Wash in the rain
• The Beatles - She came in through the bathroom window
• Tim Knol - Clean up
• Avril Lavigne - Sponge Bob Square Pants theme song
Wie moet(en) er op de puntjes genoemd worden en waarom?quote:Gram Parsons & Emmylou Harris
Roy Orbison
Sinéad O'Connor
Jim Capaldi
Cher
The Everly Brothers
Robert Pollard & Kim Deal
Don McLean
Pat Boone
Robin Gibb
Rod Stewart
..........
Gracias Mr. Burnettquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik heb de heren even een mail gestuurd...
Fingers crossed...
Eind oktober is het meestal toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Gracias Mr. Burnett
Gaat nog spannend worden, medio november komt het nageslacht de rust verstoren ....
Volgorde heb ik bewust gemixed, ik ken ook niet alle uitvoeringen van de genoemde personen en die van Joan Jett zeker niet...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef ranja het volgende:
raar rijtje en rare volgordeen ik mis Joan Jett
En Anouk dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar is 'ie gestorven, Jeruzalem?
If so, dan ga ik voor Sinead O'connor.
Die dusquote:
En opgegroeid in Nazareth, ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's bijna hetzelfde..veel erger, hij is natuurlijk geboren in Bethlehem.
Nee hoor, mijn antwoord was gewoon niet juist omdat Sinead er blijkbaar de Top 40 niet mee heeft gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Shit, dacht dat 'ie ergens anders gestorven was en dat daarom het antwoord van TSE niet juist kon zijn vanwege 'ook' Anouk...
Bij mij pas, toen jij Jeruzalem noemde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn antwoord was gewoon niet juist omdat Sinead er blijkbaar de Top 40 niet mee heeft gehaald.
Overigens was die hele Anouk niet in me opgekomen toen ik aan liedjes over Jeruzalem dacht.
Ach, dat zijn de betere punten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mij pas, toen jij Jeruzalem noemde.
Mijn antwoord was dus eigenlijk geen antwoord...![]()
Welk nummer van wie?quote:I raise my hand, I've got another question: "If I start a riot, will I get protectio?
'Cause I'm the kid whose got a lot of problems and if I throw a brick maybe the brick will go and solve them
Nee, wel een punknummer, maar van zo'n 20 jaar later.quote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef ranja het volgende:
The Kids Aren't Alright van The Offspring?
I wanna riot, deze versie met Stubborn Allstars van de Beavis en Butthead soundtrack. Erg goed nummer.quote:
quote:Only last night I found myself lost
By the station called
Dead and wounded on either side
You know it's only a matter of time
I've been good and I've been bad
I've been guilty of hanging around
We zijn er nog niet doorheen, bij welke song op Youtube staan deze commentaren...?quote:Thumbs up if the London riots brought you here.
MrVodkaAnyone 1 dag geleden
this is the theme of the 2011 london riots
ketamphetamine 23 uur geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |