Vorige vraag:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef Arn0 het volgende:
Het is een vervolgvraag. De tekst nog wat meer aangevuld;
Well, you can stay all night if you want to
You can hang out with all of his friends
You can go and meet his mother and father
Hmm, you better make sure that's where it ends
'cause baby, there's one thing that you gotta know:
Let him read your palm and guess your sign
Let him take you home and treat you fine
But baby -
quote:
Hehe nee, je zoekt het nog steeds te verquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Iets van Fiction Plane? Pulp -> Fiction
Die tekst komt me totaal niet bekend voor...
En zelfs die ken ik niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe nee, je zoekt het nog steeds te verHet schiet niet op duss.. Het is een solo nummer van een lid van Pulp.
Serieus. Kop komt me bekend voor, maar zou z'n naam niet weten...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Deze baas ken je toch wel![]()
[ afbeelding ]
Baasje...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Deze baas ken je toch wel![]()
[ afbeelding ]
Hehe, leuke poging maar Jarvis zijn Engels is toch net iets vlotter. Had trouwens er wel op gerekend dat jij dit wistquote:
Jarvis is niet heel geliefd in Nederland. Getuige de shows die hij hier een jaar geleden zou geven. Waren volgens mij 0 kaarten voor verkochtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef Arn0 het volgende:
Yep, dat is inderdaad correct.
ranja +1
Note to self: Geen Jarvis Cocker vragen meer stellen.
grmbl... (als in "ik ben het vergeten...")quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef ranja het volgende:
Glastonbury 2009. Jarvis Cocker speelt als gast 1 nummer een partijtje bas mee. Bij welke band?
ralfseltje +1quote:
En terecht ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:11 schreef ranja het volgende:
Volgens mij werd daarvoor meer gevreesd dan naar uitgekeken
Dan komt de volgende in 2037...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:19 schreef ranja het volgende:
Amerikaanse band, heeft 3 albums uitgebracht in 1984, 1992 en 2009.
Krakende hersenen alhier...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm, dat zijn er toch niet zoveel, die aan die omschrijving voldoen..
Gokje op 1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmmm, dat zijn er toch niet zoveel, die aan die omschrijving voldoen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |