quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
Laat die man toch met rust.
Het is nog een godswonder dat hij de hand niet aan zichzelf geslagen heeft.
Als de CIA een mol had bij de vergadering, degene die deze opnames heeft gemaakt, dan wist de VS toch ook van de aanstaande massaslachting af? Waarom heeft Amerika dan niet ingegrepen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef Lord Katundro het volgende:
Kom op, deze man neem je toch niet serieus. Niet als leger officier iig.
Da's wel een goeie eigenlijk...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef Marlan het volgende:
[..]
Als de CIA een mol had bij de vergadering, degene die deze opnames heeft gemaakt, dan wist de VS toch ook van de aanstaande massaslachting af? Waarom heeft Amerika dan niet ingegrepen?
Dat dus. Roméo Dallaire heeft het bv. wel geprobeerd... Die zat in een ongeveer vergelijkbare situatie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
Servische propaganda beelden neem ik uberhaupt niet serieusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef Lord Katundro het volgende:
Kom op, deze man neem je toch niet serieus. Niet als leger officier iig.
Heb je een link ofzo dat dit van een CIA meneer is want dat is eigenlijk wel interessant.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef Marlan het volgende:
[..]
Als de CIA een mol had bij de vergadering, degene die deze opnames heeft gemaakt, dan wist de VS toch ook van de aanstaande massaslachting af? Waarom heeft Amerika dan niet ingegrepen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:51 schreef bijdehand het volgende:
Ik vind het oprecht zielig voor die man.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:52 schreef timmmmm het volgende:
Zwaar leven voor de arme man. hij heeft me wat te verduren zeg.
Dat dus, die arme man heeft gedaan wat ie kon, maar hij werd tegengewerkt van hogerhand, dus uiteindelijk stond ie gewoon machteloos.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
En terecht, de laffe sukkelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Maar intussen wordt ie er wel al jarenlang onterecht voor afgefikt door iedereen.
hij heeft zijn plicht gedaan net als de rest van Dutchbatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef michaelmoore het volgende:
Ik hoop dat ze hem veroordelen, als je soldaat bent dan moet je je plicht doen en anders de krijgsraad
Niks laf.quote:
Hij had kunnen weigeren om bevel te voeren lijkt mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef StateOfMind het volgende:
Niks laf.
Dutchbat was: a) zwaar in de minderheid, b) veel te licht bewapend, en c) volledig omsingeld.
Karremans KON simpelweg niks doen zonder 600 dode Dutchbatters te riskeren.
De (internationale) politiek zat fout en dat is Karremans absoluut niet aan te rekenen.
"e:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hij had kunnen weigeren om bevel te voeren lijkt mij.
Dat koste hem dan wel z'n kop maar dan waren ze bij de VN en in Nederland misschien eens gaan nadenken over hun stompzinnige lafheid.
Wat is het nu?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:47 schreef thumbnail het volgende:
Karremans is een sukkel en de Nederlandse politici ook.
Ze lachten ons daar gewoon uit en joegen militairen uit hun onderbewapende pantservoertuigen om ze vervolgens zelf te gebruiken.
Karremans had op moeten treden tegen de Nederlandse politiek en tegen de VN omdat hij de leiding had over een onderbewapend leger maar dat was natuurlijk niet goed voor zijn loopbaan.
Slap dus van Karremans en van Nederland en van de VN.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Stokstaart het volgende:
En wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hij had kunnen weigeren om bevel te voeren lijkt mij.
Dat koste hem dan wel z'n kop maar dan waren ze bij de VN en in Nederland misschien eens gaan nadenken over hun stompzinnige lafheid.
nee maar Karremans was een heldendood gestorven, en zo hoort datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:05 schreef sp3c het volgende:
en dan wat?
hadden al die moslims nog geleefd denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |