abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100404043
Kijk, da's nogeens een stoomloc *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_100404187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:07 schreef bork het volgende:

[..]

Wij zaten een week in Freiburg zelf (Vauban).

En zijn ook op pad geweest maar dan wel met dit monster langs de 3 meren :Y

[ afbeelding ]

Met start in Seebrugg

[ afbeelding ]

Niet zo comfortabel trouwens :P

[ afbeelding ]

en aankomst te Titisee :) .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Langs de Schluchsee, Titisee en nog zo'n klein meer bedoel je?
Feyenoord-
pi_100404251
Tussen Altglashütten-Falkau en Aha ligt nog een klein meertje: Het Windgfällweiher.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:26:10 #254
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_100404596
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 22:14 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Langs de Schluchsee, Titisee en nog zo'n klein meer bedoel je?
http://www.3seenbahn.de/ :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:11:00 #255
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_100408593
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kunnen onze erwtensoep-uitdelende vrienden eens een voorbeeld nemen aan de Zweden :)

[ afbeelding ]

_O_
Nou, sneeuw op de vrije baan is meestal niet het probleem in Nederland...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:33:40 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100409570
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Nou, sneeuw op de vrije baan is meestal niet het probleem in Nederland...
Oh ja, reden te meer om vooral NIET van de Zweden te willen leren idd :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_100409749
Zo tijd voor een eerste plaatje van de vakantie, die me via Berlijn naar Praag, Wenen en Budapest leidde.


Aangekomen in Praag kwam het met bakken uit de hemel en dat bleef anderhalve dag zo doorgaan. Pas vrijdag 22 juli 2011 werd het droog en bleef het droog. Zo is na het ontbijt een bezoekje gebracht aan het fraaie centraal station van Praag, het hlavní nádraží. Typisch Tsjechisch is de oude vertrouwde railbus, wat met name in de dunbevolktere gebieden de enige vorm van openbaar vervoer per spoor is. Tussen 1975 en 1982 zijn door het Tsjechische bedrijf Vagonka Tatra in totaal 680 stuks van de serie 810 geleverd, waarvan er ook in 2011 nog velen in de oorspronkelijke staat rijden. De railbussen zijn per stuk bijna 14 meter lang en hebben 55 zitplaatsen. Vanuit Praag rijdt nog dagelijks een trein bestaande uit meerdere van deze railbussen en worden getrokken door een diesellok van de serie 714. Klokslag 1 minuut voor 11 vertrekt de 714 019 met vijf van deze wagens als Os (Osobní vlak; stoptrein) 9007 voor een bijna twee uur durende rit naar Čerčany, een plaats in Midden-Bohemen zo'n 35 km ten zuidoosten van Praag.

Later meer.
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:42:36 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100409906
Typisch. Ik had naar Cercany en nog wel wat verder gewoon een CityElephant :)

En juist dit soort troep op de lijn naar Dobris :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_100410038
Je hebt een snelle stoptrein en een langzame die een andere route neemt. De snelle rijdt vaker (ik geloof 1 a 2 x per uur) en rijdt inderdaad met die nieuwe dubbeldeksmeuk. De langzame rijdt met van alles en nog wat maar in ieder geval diesel waaronder dus deze samenstelling.
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:47:06 #260
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100410082
De snelle zoals jij dat noemt stopt ook overal hoor :? Oh wacht andere route ja? :? Even kaart erbij pakken dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:50:03 #261
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_100410188
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo tijd voor een eerste plaatje van de vakantie, die me via Berlijn naar Praag, Wenen en Budapest leidde.

[ afbeelding ]
Aangekomen in Praag kwam het met bakken uit de hemel en dat bleef anderhalve dag zo doorgaan. Pas vrijdag 22 juli 2011 werd het droog en bleef het droog. Zo is na het ontbijt een bezoekje gebracht aan het fraaie centraal station van Praag, het hlavní nádraží. Typisch Tsjechisch is de oude vertrouwde railbus, wat met name in de dunbevolktere gebieden de enige vorm van openbaar vervoer per spoor is. Tussen 1975 en 1982 zijn door het Tsjechische bedrijf Vagonka Tatra in totaal 680 stuks van de serie 810 geleverd, waarvan er ook in 2011 nog velen in de oorspronkelijke staat rijden. De railbussen zijn per stuk bijna 14 meter lang en hebben 55 zitplaatsen. Vanuit Praag rijdt nog dagelijks een trein bestaande uit meerdere van deze railbussen en worden getrokken door een diesellok van de serie 714. Klokslag 1 minuut voor 11 vertrekt de 714 019 met vijf van deze wagens als Os (Osobní vlak; stoptrein) 9007 voor een bijna twee uur durende rit naar Čerčany, een plaats in Midden-Bohemen zo'n 35 km ten zuidoosten van Praag.

Later meer.
Ik ben benieuwd :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:56:38 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100410430
Jij hebt het zeker over de lijn die eerst richting Dobris gaat tot Vrané nad Vltavou (of eigenlijk tot Skochovice) en daarna alsnog afbuigt naar Cercany? :o

The relevant portion of the network is shown in the exhibit O+



Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_100414110
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja, reden te meer om vooral NIET van de Zweden te willen leren idd :Y
Alsof het daar allemaal zo lekker gaat. De meeste IC's rijden hooguit 1x per 2 uur. De X2000 op veel trajecten nog minder. En de gewone IC Goteborg-Kopenhagen kwam ook 20 minuten te laat binnen op Goteborg, om vervolgens de verwachte aankomsttijd in kopenhagen met een half uur te laten fluctueren.
Je kan het daar wel bagatelliseren, maar het lijkt alleen minder erg, omdat de treinen daar veel minder rijden.Een kwartier is een veel groter probleem, gevoelsmatig als de trein ieder kwartier rijdt. En wat dat tergaat ben ik iig blij met de Nederlandse drgl.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 7 augustus 2011 @ 08:55:00 #264
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_100414811
Iemand een idee welke trein dit is? Wou hier eerst mee reizen maar aangezien er geen sporen bij staan leek het me allemaal een beetje vaag


pi_100415291
quote:
11s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij hebt het zeker over de lijn die eerst richting Dobris gaat tot Vrané nad Vltavou (of eigenlijk tot Skochovice) en daarna alsnog afbuigt naar Cercany? :o

The relevant portion of the network is shown in the exhibit O+



[ afbeelding ]
Helemaal juist :)

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 08:55 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand een idee welke trein dit is? Wou hier eerst mee reizen maar aangezien er geen sporen bij staan leek het me allemaal een beetje vaag
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is een extra trein naar Budapest voor het Sziget-festival
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:07:10 #266
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_100415438
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:56 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Dat is een extra trein naar Budapest voor het Sziget-festival
had al zo'n vermoeden. Maar goed dat ik daar niet in zat, was vast heel vol. al ga ik wel naar budapest. Ik ga met het vliegtuig.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:26:13 #267
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100415708
De Sziget trein is ook alleen toegankelijk voor de mensen die voor deze trein gereserveerd hebben.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:51:29 #268
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_100416157
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:26 schreef greavy het volgende:
De Sziget trein is ook alleen toegankelijk voor de mensen die voor deze trein gereserveerd hebben.
waarom staat hij er dan tussen? Zonder info verder. Lekker vaag.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:55:46 #269
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100416245
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:51 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

waarom staat hij er dan tussen? Zonder info verder. Lekker vaag.
De planner heeft de trein ietwat verkeerd ingelegd: Deze trein had erbij moeten hebben "NVR" (Niet voor Reizigers). Dan had hij niet in de planner gestaan. Dat is echter niet gebeurd, waardoor hij er wel in staat.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:56:35 #270
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100416257
Oh. We hebben een roze VIRM (OV-Chipvirm) minder op het sporennetwerk rijden binnenkort *O*
De VIRM 9524 word weer geel met blauw *)

En vanaf 5 September gaat eindelijk de kwartiersdienst Dordrecht-Gorinchem van start :)
De DRGL voor de trein naar Geldermalsen verschuift één minuut, en samen met de kruisingen in Dordrecht Stadspolders en Boven-Hardinxveld, is de (irritant) lange stop voor de trein naar Geldermalsen ook verdwenen :Y
En de aansluitingen in Geldermalsen blijven hetzelfde, maar in Dordrecht wijzigingen. De trein uit Geldermalsen sluit aan op de IC naar Amsterdam, en de trein uit Gorinchem sluit aan op de IC naar Den Haag. Voorheen sloot de trein uit Geldermalsen aan op de IC naar Den Haag
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:36:51 #271
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100424974
Als het hier toch zo stil is, maar een paar fotootjes..

Beladen kolen- of ertstrein opweg naar emplacement Maasvlakte, om daar ingewisseld te worden voor 2x BR189

Allen geen dienst



Opvallend bij deze foto is dat de achterste locomotief géén DB Schenker logo heeft, maar een DB logo.

Opweg naar DSM Lutterade

Afkomstig uit Tilburg

De afvoer van Moerdijk

6x keteltjes

Novara-shuttle

De Melzo

Nieuwe aanvoer naar Moerdijk
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:58:16 #272
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_100425823
Mooie foto's, goed weer ook zo te zien.

Op Drehscheibe staat een foto van de 1901 en 1902 voor de NMBS. Deze locs zijn gelijk aan de HLE 18 maar zijn voorzien van automatische koppeling en MUX, om zo als treinstel te kunnen rijden met M6-rijtuigen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:59:15 #273
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100425857
Het was goed weer. Dan wel niet zonnig, maar de zon kan vaak de ergste ergernis zijn voor de fotograaf: Tegen de zon in, schaduw et cetera.
  zondag 7 augustus 2011 @ 16:01:59 #274
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100425956
Oja, afgelopen Vrijdag te Dordrecht nog de Tilburg Industrieshuttle:

Toen te Roosendaal de UC 44600 uit Antwerpen Noord:

Te Den Bosch de EuroNight:

Uiteindelijk te Utrecht een Lege Kolentrein met 2x DBS 189 naar Amsterdam Westhaven:

Jammer genoeg de lege Dolimetrein te Den Bosch gemist: Terwijl ik de EN zit te fotograferen, komt op het andere middenspoor 5(?) deze trein voorbij denderen..
pi_100427115
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:56 schreef greavy het volgende:
Oh. We hebben een roze VIRM (OV-Chipvirm) minder op het sporennetwerk rijden binnenkort *O*
De VIRM 9524 word weer geel met blauw *)

En vanaf 5 September gaat eindelijk de kwartiersdienst Dordrecht-Gorinchem van start :)
De DRGL voor de trein naar Geldermalsen verschuift één minuut, en samen met de kruisingen in Dordrecht Stadspolders en Boven-Hardinxveld, is de (irritant) lange stop voor de trein naar Geldermalsen ook verdwenen :Y
En de aansluitingen in Geldermalsen blijven hetzelfde, maar in Dordrecht wijzigingen. De trein uit Geldermalsen sluit aan op de IC naar Amsterdam, en de trein uit Gorinchem sluit aan op de IC naar Den Haag. Voorheen sloot de trein uit Geldermalsen aan op de IC naar Den Haag
Wordt de reis dan niet gewoon een kwartier langer inplaats van de beloofde 2 minuten? Als de dienstregeling op gdm maar 1 minuut verandert, maar die trein aansluit op een trein die een 13 minuten later vertrekt uit Dordrecht, lijkt me dat de enige conclusie. En hoe is die overstap, want als je op dordt naar spoor 5 moet rennen haal je dat in de spits niet.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_100428489
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:55 schreef greavy het volgende:

[..]

De planner heeft de trein ietwat verkeerd ingelegd: Deze trein had erbij moeten hebben "NVR" (Niet voor Reizigers). Dan had hij niet in de planner gestaan. Dat is echter niet gebeurd, waardoor hij er wel in staat.
Ze kunnen toch op de CTA aangeven dat deze bestemd is voor gezelschapsvervoer of reservering verplicht. Het geeft bij de treinreiziger wel duidelijk dat hij weet waar zijn trein vertrekt en hoe laat :).
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:20:40 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100429140
Hoe rijdt die Sziget trein eigenlijk precies? :? Ik weet alleen dat ie van Groningen via Kaldenkirchen en Budapest naar Sziget rijdt :@
Staat helemaal niet eens een Sziget in HAFAS -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:25:04 #278
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100429268
Groningen-Zwolle-Utrecht-Den Bosch-Eindhoven-Venlo, daarna weet ik het ff niet meer.
pi_100429274
Hafas = geplande dienstregelingen van treinen voor iedereen beschikbaar (=OV). Deze Sziget-trein (en de 2 van vrijdag) zijn extra ingelegde chartertreinen en staan dus ook niet in Hafas.

En het Sziget-festival wordt gehouden op een eiland in de Donau in de stad Budapest :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:26:27 #280
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100429323
Mooi. EN hoe rijdt die trein dan? :)

En wat is er ZO enorm boeiend aan dat festival dat er vanuit Groningen directe treinen naartoe gaan? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:28:28 #281
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_100429400
De treinen naar Sziget zijn partytreinen, hoorde ik laatst. Compleet met bar en disco. Misschien dat iemand hier meer over weet? Leek me wel geinig. Mag best een keer van Den Helder naar Maastricht rijden dan ^^
  zondag 7 augustus 2011 @ 18:32:08 #282
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100429502
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef placeholder het volgende:
De treinen naar Sziget zijn partytreinen, hoorde ik laatst. Compleet met bar en disco. Misschien dat iemand hier meer over weet? Leek me wel geinig. Mag best een keer van Den Helder naar Maastricht rijden dan ^^
Ik dacht meer aan een IETS langer traject. Iets als ehmm. Groningen - Budapest of zo :P

Den Helder - Maastricht :') 4 uur feesten, ben je net aan je bed toe, word je de trein uit getrapt 8)7 Bar slecht idee :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_100431286
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. EN hoe rijdt die trein dan? :)

En wat is er ZO enorm boeiend aan dat festival dat er vanuit Groningen directe treinen naartoe gaan? :o
Het is het grootste festival van Europa. 7 dagen lang een festival immenser dan lowlands met halve liters bier voor 2 euro.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:14:09 #284
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100439571
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wordt de reis dan niet gewoon een kwartier langer inplaats van de beloofde 2 minuten? Als de dienstregeling op gdm maar 1 minuut verandert, maar die trein aansluit op een trein die een 13 minuten later vertrekt uit Dordrecht, lijkt me dat de enige conclusie. En hoe is die overstap, want als je op dordt naar spoor 5 moet rennen haal je dat in de spits niet.
Nee. In Geldermalsen verschuift het niet. Ik zal de DRGL nog even opzoeken, je hoort het nader
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:37:20 #285
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100440802
Ascendancy, heb het gevonden.

Vertrektijden uit Dordrecht naar Gorinchem en Geldermalsen worden: x.08, x.23(tot Gorinchem), x.38, x.53(tot Gorinchem)

Vertrektijden uit Geldermalsen naar Dordrecht: x.08, x.38
Deze komt aan in Dordrecht om x.03 en x.33. Reistijd word dus met 8 minuten vergroot.

Vertrektijden uit Gorinchem ri Dordrecht zijn: x.05, x.22, x.35 en x.52.
Hier word de reistijd vergroot van 22 naar 28 minuten.
Aankomsten Dordrecht zijn dus: x.03(uit Geldermalsen), x.20(uit Gorinchem), x.33(uit Geldermalsen), x.50(uit Gorinchem)

Verder word de Stoptrein Dordrecht-Gorinchem vv een soort sneltrein: Deze zal niet gaan stoppen op station Blauwe Zoom ivm de kruising op Boven-Hardinxveld
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:39:19 #286
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100440886
ik word doodziek van dat geneuzel op de millimeter daar. Verdubbel gewoon heel die lijn en je kan doen en laten wat je wil *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:49:21 #287
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100441384
Compleet verdubbelen is ook beter. Sowieso tussen Dordrecht en Gorinchem volledig dubbel spoor.
pi_100442322
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef greavy het volgende:
Ascendancy, heb het gevonden.

Vertrektijden uit Dordrecht naar Gorinchem en Geldermalsen worden: x.08, x.23(tot Gorinchem), x.38, x.53(tot Gorinchem)

Vertrektijden uit Geldermalsen naar Dordrecht: x.08, x.38
Deze komt aan in Dordrecht om x.03 en x.33. Reistijd word dus met 8 minuten vergroot.

Vertrektijden uit Gorinchem ri Dordrecht zijn: x.05, x.22, x.35 en x.52.
Hier word de reistijd vergroot van 22 naar 28 minuten.
Aankomsten Dordrecht zijn dus: x.03(uit Geldermalsen), x.20(uit Gorinchem), x.33(uit Geldermalsen), x.50(uit Gorinchem)

Verder word de Stoptrein Dordrecht-Gorinchem vv een soort sneltrein: Deze zal niet gaan stoppen op station Blauwe Zoom ivm de kruising op Boven-Hardinxveld
Kortom, vanuit Geldermalsen wordt de overstaptijd vergroot van 3 naar 9 minuten en die vanuit Gorinchem geeft een overstap van 9 minuten, richting Rotterdam. Dan heb je dus een effectieve reistijdverlenging van 6+6 is 12 minuten vanuit Gorinchem. Dat is wel erg veel en ik vraag me af in hoeverre dat gecompenseert wordt door het kortere wachten, want de 1900 sluit nu perfect aan :{

Verdubbelen is te duur fles, omdat de betuwelijk nu daar ligt, kan je tussen Gorinchem en Hardinxveld nergens heen, tenzij je of de A15 het kanaal in bouwt, of de betuwelijn nu al gaat verleggen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:18:41 #289
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100443002
quote:
Hoogeveen stuurt brief naar minister over intercitystation
06-08-2011

HOOGEVEEN - De gemeente Hoogeveen heeft verkeersminister Schultz per brief nogmaals gewezen op het belang van Hoogeveen als intercitystation. De NS wil dat vanaf 2013 alleen nog stoptreinen Hoogeveen aandoen.

Volgens de gemeente is het mogelijk ook intercity's in Hoogeveen te laten stoppen en zijn alternatieve plannen niet goed bekeken. De gemeente wil daarover graag met de minister praten.
:r :r :r
pi_100443173
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef placeholder het volgende:
De treinen naar Sziget zijn partytreinen, hoorde ik laatst. Compleet met bar en disco. Misschien dat iemand hier meer over weet? Leek me wel geinig. Mag best een keer van Den Helder naar Maastricht rijden dan ^^
http://www.101.tv/page/10(...)c487a4279dc725f8cb2a
pi_100443423
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef greavy het volgende:

[..]

:r :r :r
Het is geen eens een ic station. Het is een stoptreinstation waar toevallig een ic die als stoptrein rijdt langskomt.
Het belang van Hoogenveen is 0,0 in economische waarde en het voorkomen van fileleed.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_100444396
Ik snap het probleem van Hoogeveen ook niet zo goed. De stoptrein rijdt namelijk voor de intercity uit, dus als je richting Amersfoort moet kan je in Zwolle prima overstappen. Je bent alleen wat langer onderweg, maar dan moet je maar in een echte stad gaan wonen :P En ik geloof dat de NS een keer heeft aangegeven dat er vrij weinig IC kaartjes worden gekocht vanaf Hoogeveen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:46:52 #293
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_100444428
Het scheelt ze iets van 5, hoogstens 10 minuten reistijd.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:53:09 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100444801
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:46 schreef Viezze het volgende:
Ik snap het probleem van Hoogeveen ook niet zo goed.
Hoogeveen heeft ook helemaal geen probleem. Ene J. Mastwijk die in de Kamer zit en in Hoogeveen woont, is de enige die dat "probleem" "heeft".

Want die heeft in een gebied waar niemand woont, VIJFTIGDUIZEND mensen kunnen vinden die echt DOODGAAN aan een overstap op weg naar Schiphol. Like, 1 op de 5 heeft die verbinding EEN keer per jaar nodig. Waar hebben we het over? DAAR hebben we het over. Jan Mastwijk kan beter al onze belastingcenten terug gaan betalen. Waardeloze "volksvertegenwoordiger" dat het is.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zondag 7 augustus 2011 @ 23:56:40 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_100444996
Fles, Mastwijk zit niet meer in de kamer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_100445011
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hoogeveen heeft ook helemaal geen probleem. Ene J. Mastwijk die in de Kamer zit en in Hoogeveen woont, is de enige die dat "probleem" "heeft".

Want die heeft in een gebied waar niemand woont, VIJFTIGDUIZEND mensen kunnen vinden die echt DOODGAAN aan een overstap op weg naar Schiphol. Like, 1 op de 5 heeft die verbinding EEN keer per jaar nodig. Waar hebben we het over? DAAR hebben we het over. Jan Mastwijk kan beter al onze belastingcenten terug gaan betalen. Waardeloze "volksvertegenwoordiger" dat het is.
50.000 mensen? Dat zijn serieuze vervoersaantallen en daar is de capaciteit helemaal niet voor op Groningen-Schiphol. Beter dus dat we die mensen teleurstellen.

Kan trouwens niet wachten tot iemand uit visvliet in de kamer komt. :7
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:57:35 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_100445047
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
Fles, Mastwijk zit niet meer in de kamer
Hoe kan het dan dat dat hoogeveen gezeik gewoon doorgaat :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 8 augustus 2011 @ 00:01:20 #298
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_100445227
quote:
13s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat dat hoogeveen gezeik gewoon doorgaat :r
omdat ze niet snappen dat per uur een meer regelmatig patroon beter is en dat ze bij de NS beter kunnen aandringen op een trein die na Zwolle doorrijdt naar Utrecht.

Voordelen: makkelijke overstap op Zwolle en minder rangeren in Zwolle.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 8 augustus 2011 @ 07:52:51 #299
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100451359
Greavy: toffe foto's, ik zou alleen proberen je camera recht te zetten, het lijkt nu alsof de treinen gelanceerd worden...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 08:02:18 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_100451406
En het regenwater stroomt rijkelijk in de hal van station Arnhem...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')