Oh, ik reisde niet alleen. Heb m'n telefoon ook amper aangeraakt onderwerpquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:44 schreef greavy het volgende:
Ga ik nog liever retourtje met ICR-TD10 naar Venlo. Veel leuker. En je 3G valt niet continu weg
lezen meneer Greavy, ik zat er in, compleet met uitleg die jij zo goed vondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef greavy het volgende:
Hmmm. Vandaag is er wederom een ICE via Arnhem de grens over gekomen - want hoe kan het ook niet anders - er was weer eens een aanrijding tussen Eindhoven en Helmond..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
What the...
Ter informatie: CrossCountry is een Train Operating Company in Engeland.
Oh. Ik dacht dat jou bericht over vorige week ging, toen er ook al een ICE via Arnhem de grens over kwam. Wederom dezelfde redenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:46 schreef bork het volgende:
[..]
lezen meneer Greavy, ik zat er in, compleet met uitleg die jij zo goed vond
Toen ook een ongeval tussen Eindhoven-Helmondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:00 schreef greavy het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat jou bericht over vorige week ging, toen er ook al een ICE via Arnhem de grens over kwam. Wederom dezelfde reden
Hahaha die is briljant!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:41 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
What the...
Ter informatie: CrossCountry is een Train Operating Company in Engeland.
Inmiddels zijn de nieuwe tarieven (20 en 40% korting) ook te vinden op ns.nl!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:22 schreef stavromulabeta het volgende:
Is iemand al opgevallen dat de NS-reisplanner nog steeds de oude tariefstructuur voor via-trajecten aangeeft?
Jup. Toen ook al een zelfdoding. Daar is het wekelijks minimaal 1x raak, meestal vaker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:31 schreef bork het volgende:
[..]
Toen ook een ongeval tussen Eindhoven-Helmond?
quote:
Ik zat in Kirchzarten, da's 9 km ten zuiden van Freiburg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk, ik zat vorig jaar om deze tijd in de buurt (Freiburg Littenweiler)
Wij zaten een week in Freiburg zelf (Vauban).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:26 schreef Zenit- het volgende:
[..]
[..]
Ik zat in Kirchzarten, da's 9 km ten zuiden van Freiburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |