Dit is toch om dingen te kunnen verbeteren. OOK de SOV-procedure bij NSR moet verbeterd worden. En dat kan je bespreken met de SOV-reizigersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus. Gratis reizen en nog inspraak krijgen ookEN geld toe
Alleen denk ik niet dat jij met je Railcatering in Emn komt..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:22 schreef greavy het volgende:
Jij zit toch in de Kiosk van Emmen?
Wie weet dat ik je tegen kom
SOV is vanaf 15 augustus weer geldig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Zyron het volgende:
[..]
Wat betreft die NS-actie nu met studentenOVblabla.. .als ze het nu binnen de geldigheid van de week-OV hadden gedaan had ik het overwogen.
Nee, dat zal wel niet. Maarja, ik kom ook wel eens in Emmen (maar tref jou daar nooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef Zyron het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat jij met je Railcatering in Emn komt..En ach, mijn vriendin woont in Asd en ik studeer in Zl, dus ik kom genoeg op de Veluwelijn. ^^ Hoor het wel een keer van je.
Dit gaat alleen over de reiskosten die je moet maken om van huis naar werk en weer terug te komen neem ik aan? Of moet je overdag in de trein terwijl je koffie loopt te leuren ook in het bezig zijn van een geldig vervoerbewijs? Dat zou wel TE triest zijn natuurlijk, maar hey, Servex.. ik vraag het maar evenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:51 schreef greavy het volgende:
Alleen jammer dat die reiskostenvergoeding zo brak is bij Servex (Railcatering sowieso). ¤7,98 maximaal per dag vergoeden ze voor reiskosten. Meer kosten = zelf bijbetalen. Maar anderzijds is dit ook wel begrijpelijk.
Krijg nou de piepers. Waarom pas geldig op dinsdag, en niet maandagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:58 schreef Zyron het volgende:
SOV is vanaf de 16e geldig greavy, watch out.
Zeg het ze!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef greavy het volgende:
Maar dan nog niet logisch... Ik vind gewoon begin van de week. Sowieso NS.. Zij willen SOV-reizigers erbij, maar SOV is niet geldig. FAIL
het is al 20 miljoen miljard jaar van 16 tot 16.. zelfs als er nog verplichte activiteiten zijn op schoolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:01 schreef greavy het volgende:
Maar dan nog niet logisch... Ik vind gewoon begin van de week. Sowieso NS.. Zij willen SOV-reizigers erbij, maar SOV is niet geldig. FAIL
Wat een baasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef greavy het volgende:
Zwartrijder betaalt na 59 jaar alsnog
Een spoorweg in Servië. © epa
Een man die begin jaren '50 als zwartrijder een rit met de trein heeft gemaakt, heeft de boete onlangs alsnog betaald. De krant Politika in Belgrado meldt dat Manojlo in een enveloppe 10 euro heeft gestuurd naar directeur Milovan Markovic van de Servische spoorwegen.
Manojlo Latkovic uit het Noord-Servische Zrenjanin schrijft in een begeleidend briefje dat zijn illegale rit toen uit pure noodzaak was: hij had geen geld voor een kaartje. Maar nu hij 'aan het eind van zijn levensreis de balans opmaakte' bleek er nog een rekening open te staan, waarop hij deze alsnog betaalde.
De spoorwegen hebben geprobeerd hem het geld terug te geven omdat de overtreding allang verjaard is. Maar zonder succes: Latkovic weigert het aan te nemen want dan klopt immers zijn balans niet meer. (ANP/Redactie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |