laat je werkgever maar eens aantonen dat je een beker, zakje thee en 85 cent hebt ontvreemdquote:1. De werknemer die bij de uitvoering van de overeenkomst schade toebrengt aan de werkgever of aan een derde jegens wie de werkgever tot vergoeding van die schade is gehouden, is te dier zake niet jegens de werkgever aansprakelijk, tenzij de schade een gevolg is van zijn opzet of bewuste roekeloosheid. Uit de omstandigheden van het geval kan, mede gelet op de aard van de overeenkomst, anders voortvloeien dan in de vorige zin is bepaald.
Jij moet hier dus voor verzekerd zijn en anders gaat het riedeltje echt niet op.quote:2. Afwijking van lid 1 en van artikel 170 lid 3 van Boek 6 ten nadele van de werknemer is slechts mogelijk bij schriftelijke overeenkomst en slechts voor zover de werknemer te dier zake verzekerd is.
Als je straks met die rugzak rondloopt heb je geen tijd meer voor die ongein hè!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef greavy het volgende:
Ik kwam vanochtend op Den Bosch de Jan Kiepura ook al tegen. Was net op tijd de trap af.. Tegelijkertijd kwam uit de andere richting de lege Cellulose. Dat was balen, want die had ik ook op de foto willen hebben,,,
Toen ik naar Utrecht ging, werd ik ingehaald door de ICE richting Venlo
Dat is mooi en zal bijdragen aan een bevredigende dienstuitvoering.quote:
Ik kwam er in eentje Arnhem uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag er later anders in Arnhem ook eentje binnenrijden
Ja had ik 2 weken geleden ook. Lekker 3 uur stapvoets peddelen naar Keulen godverdommequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Toen ik m laatst wilde nemen ging ie naar venlo...
Er was iets tussen Eindhoven en Helmond, ICE 154 naar Duisburg i.p.v Venlo vanaf Keulen via Gladbachquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had ik 2 weken geleden ook. Lekker 3 uur stapvoets peddelen naar Keulen godverdommeMet name vanaf Venlo was het martelen geblazen
Dat doe ik dus niet meer
Sterktequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen voor het eerst sinds aug 2006 weer eens Hoorn-Enkhuizen berijdenWe gaan oma uitstrooien daar
gastquote:
Dat denk ik ook iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:13 schreef Zyron het volgende:
Gezien er 8 seconden tussen de posts zag verwacht ik niet dat greavy de post van Fles had gezien..
Dat is minder. Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen voor het eerst sinds aug 2006 weer eens Hoorn-Enkhuizen berijdenWe gaan oma uitstrooien daar
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:13 schreef Zyron het volgende:
Gezien er 8 seconden tussen de posts zag verwacht ik niet dat greavy de post van Fles had gezien..
Jij zit toch in de Kiosk van Emmen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:13 schreef Zyron het volgende:Welkom bij Servex, greavy. Succes en ik kom je vast wel eens tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |