Daar smaakt-ie alleen maar lekkerder doorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ascendinges heeft er nogal kriebel aan
Proost!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Daar smaakt-ie alleen maar lekkerder door
Het is ook wel lekker in de trein, vooral in de oude koplopers raampje open, biertje er bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:40 schreef Ascendancy het volgende:
Altijd als ik mensen in de trein bier zie drinken is het klootjesvolk of een Duitser en dat houden we maar lekker zo. Het is toch geen rijdende kroeg
Vetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef dennistd het volgende:
Kunnen we misschien weer even ontopic gaan?
[ afbeelding ]
Loc Z4 van de SchafbergBahn (uit 1893) bovenop de Schafbergspitze eergisteren
Dit dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cateraars met bier laten rondlopen in SLT's![]()
One knife cuts all:
Catering aan boord![]()
Extra vraag naar toiletten aan boord![]()
Plees financieren van de opbrengst van de catering![]()
Bah wat ben ik toch griezelig briljant eigenlijk
Dit is alleen op het station, de rest is Abt met 2 rijen tandenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet![]()
Wel een eng simpel systeem trouwens zo te zien, Strub.
You're welcome.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
'k Zat een keer in de IC Ehv - Tilburg (v. 17:32) van een Duveltje te genieten. Nog nooit zoveel diknekken vol jaloezie naar me zien kijken.
De normale treinen (dit was de 'nostalgiezug') rijden met een neubau-dampflok (oliegestookt uit halverwege jaren '90) en twee op het oog lichtgewicht rijtuigen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm typisch. Nou ja, Abt met 2 rijen kan genoeg zijn natuurlijk. Als het alleen dat ene tractieding met dat ene rijtuigje is kan het niet veel kwaad denk ik![]()
Het dalstation heb ik helaas niet voor je, wel de beide stations de berg op:quote:Waar zijn de bordjes?
Sinds wanneer kan je in een keer van Boedapest naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef Yreal het volgende:
En de Rit is rond. 15 Aug ga ik vanuit Boedapest in 1x door naar Eindhoven.
En er zit een bier wagon in de trein![]()
1x per jaar, de terugrit van de Sziget treinquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:08 schreef Brembo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je in een keer van Boedapest naar Eindhoven?
Geen herinstructies in Utrecht?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Feli! Jammer dat ik je niet snel zal tegenkomen, denk ik...
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef greavy het volgende:
Ben aangenomen bij de Railcatering
Vrijdag beginnen. Gelijk 8 uur contract, maar ze hopen dat ik wel meer ga werken (4 diensten, elke dag 2. Een dienst is 4,5 a 5 uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |