Nee, als ik nee knik dan loop je doorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:04 schreef greavy het volgende:
Dan ga ik wel zeuren dat het er makkelijk uit ziet
quote:De beperkingen rond Dordrecht als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
Een proef?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:42 schreef greavy het volgende:
[..]
Als ik aangenomen word (hoop ik natuurlijk wel) wel. Standplaats Utrecht heeft alleen Utrecht-Zwolle. En dan zijn ze met een proef bezig tussen Utrecht-Den Bosch / Eindhoven ook bijvoorbeeld.
Het gaat de rest van de dag duren volgens TT... Wat hebben ze in 's hemelsnaam stuk gemaakt???quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zou cola uit die tassen moeten komen.
Groetjes uit ede trouwens, ik ben gestrand
Hoi Whiskey.quote:
Of het rendabel is om daar cateraars te laten lopen. Dat is de proef...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een proef?![]()
Kijken of Brabo's ook koffie drinken? Wat is dat voor onzin? Er moet gewoon catering komen op alle intercitydiensten. Snel. Een proef
Je mist een deel van het verhaal geloof ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoi Whiskey.
Zo heette de hond van mijn opa en oma vroeger.
Dat.quote:
Bij ede niks, bij Arnhem schijnt een wissel in puin te liggen. Maar ik ben alweer in Arnhem. Met een hele auto vol Fok-forenzen naar arnhem gekomenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mist een deel van het verhaal geloof ik![]()
Wat is er stuk bij Ede Gupps?
Cateraars met bier laten rondlopen in SLT'squote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Of het rendabel is om daar cateraars te laten lopen. Dat is de proef...
Kijk maar uit. Ascendinges heeft er nogal kriebel aanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
'k Zat een keer in de IC Ehv - Tilburg (v. 17:32) van een Duveltje te genieten. Nog nooit zoveel diknekken vol jaloezie naar me zien kijken.
Daar smaakt-ie alleen maar lekkerder doorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ascendinges heeft er nogal kriebel aan
Proost!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Daar smaakt-ie alleen maar lekkerder door
Het is ook wel lekker in de trein, vooral in de oude koplopers raampje open, biertje er bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:40 schreef Ascendancy het volgende:
Altijd als ik mensen in de trein bier zie drinken is het klootjesvolk of een Duitser en dat houden we maar lekker zo. Het is toch geen rijdende kroeg
Vetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef dennistd het volgende:
Kunnen we misschien weer even ontopic gaan?
[ afbeelding ]
Loc Z4 van de SchafbergBahn (uit 1893) bovenop de Schafbergspitze eergisteren
Dit dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cateraars met bier laten rondlopen in SLT's![]()
One knife cuts all:
Catering aan boord![]()
Extra vraag naar toiletten aan boord![]()
Plees financieren van de opbrengst van de catering![]()
Bah wat ben ik toch griezelig briljant eigenlijk
Dit is alleen op het station, de rest is Abt met 2 rijen tandenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet![]()
Wel een eng simpel systeem trouwens zo te zien, Strub.
You're welcome.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:49 schreef Ireyon het volgende:
'k Zat een keer in de IC Ehv - Tilburg (v. 17:32) van een Duveltje te genieten. Nog nooit zoveel diknekken vol jaloezie naar me zien kijken.
De normale treinen (dit was de 'nostalgiezug') rijden met een neubau-dampflok (oliegestookt uit halverwege jaren '90) en twee op het oog lichtgewicht rijtuigen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm typisch. Nou ja, Abt met 2 rijen kan genoeg zijn natuurlijk. Als het alleen dat ene tractieding met dat ene rijtuigje is kan het niet veel kwaad denk ik![]()
Het dalstation heb ik helaas niet voor je, wel de beide stations de berg op:quote:Waar zijn de bordjes?
Sinds wanneer kan je in een keer van Boedapest naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:58 schreef Yreal het volgende:
En de Rit is rond. 15 Aug ga ik vanuit Boedapest in 1x door naar Eindhoven.
En er zit een bier wagon in de trein![]()
1x per jaar, de terugrit van de Sziget treinquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:08 schreef Brembo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je in een keer van Boedapest naar Eindhoven?
Geen herinstructies in Utrecht?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Feli! Jammer dat ik je niet snel zal tegenkomen, denk ik...
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:17 schreef greavy het volgende:
Ben aangenomen bij de Railcatering
Vrijdag beginnen. Gelijk 8 uur contract, maar ze hopen dat ik wel meer ga werken (4 diensten, elke dag 2. Een dienst is 4,5 a 5 uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |