Nope, ik ga straks lekker pitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:56 schreef rechtermuisknop het volgende:
En wie heeft er nog meer een slaap probleem
Nee, ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope, daarom snap ik niet dat zo veel mannen het zo trots posten
Op ik die vraagt hoe het met je gaat en hoe je vakantie was en op ik die zegt dat je lievvv bent en die zegt lekker slapen Beach.quote:
Dat plaatje via DMquote:
Ik. Zonder veel uit te voeren slaap ik iedere dag na vieren, en inmiddels ben ik niet eens meer moe voor die tijd. Extreem fijn iedere ochtend met zeikende ouders en dan de hele dag moe zijn om vervolgens om 12 uur weer op te klaren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:56 schreef rechtermuisknop het volgende:
En wie heeft er nog meer een slaap probleem
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.quote:
Ik heb geen internetverslaving jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Mensen die een internetverslaving verwarren met een slaapprobleem.
Even de druk eraf halen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.
gewoon overdag slapen tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Precies, is gewoon het laatste pleziertje voordat je gaat slapenquote:
Maar waarom moet je je verantwoorden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.
Omdat je anders de indruk kan wekken dat je je te goed voelt tegenover anderen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je verantwoorden?
mijn ritme ik naar de tyfusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Dus als mannen elkaar niet op de hoogte houden van hun fapmomenten dan kan dat de indruk wekken dat ze zich te goed voelen? Ja ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat je anders de indruk kan wekken dat je je te goed voelt tegenover anderen.
Mwah, dat komt niet goed, ik heb morgen genoeg te doen en het word ook dan geen vroegertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:00 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
ik heb mezelf overgehaalt om doortehale
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mijn ritme ik naar de tyfus
Dat heb ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mijn ritme ik naar de tyfus
kun jij dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Hallo, om 4 uur slapen en om 11 uur je bed uit is ook een ritme hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik beng bang dat vrouwen dat nooit zullen begrijpen, maar mannen onderling begrijpen het meteen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus als mannen elkaar niet op de hoogte houden van hun fapmomenten dan kan dat de indruk wekken dat ze zich te goed voelen? Ja ja.
Is een ander SOORT ritme.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet ook 11 uur eruit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Is 'hond' in de verleden tijd met 'd' of 'dt'?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Hontt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:04 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Is 'hond' in de verleden tijd met 'd' of 'dt'?
Ja.quote:
tenzij ik er over 5 uur uit moetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Hont.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:04 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Is 'hond' in de verleden tijd met 'd' of 'dt'?
Ja, dat is fucked up.quote:
quote:
Zet gewoon een wekker.quote:
ik mis ritmo wel met zijn kruistocht tegen pink floydquote:
boven de 18 hey? nu ga je alleen nogmaar aftakelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
Zucht, toen ik nog jonger was kon ik 36 uur opblijven en nachten doorhalen met niet al te veel problemen. Nu val ik na 20 uur om.
Zonder drank lukt me dat nog steeds prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:08 schreef monkyyy het volgende:
Zucht, toen ik nog jonger was kon ik 36 uur opblijven en nachten doorhalen met niet al te veel problemen. Nu val ik na 20 uur om.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben ik uren lang een wandelend lijk
Yep, oud enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:10 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
boven de 18 hey? nu ga je alleen nogmaar aftakelen
Bijna 30, ja toch.quote:
25.quote:
mm ik vind oudere dames wel spannend hoor baby kom maar bij mijquote:
26 lentes jong.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:12 schreef Tchock het volgende:
Pure nieuwsgierigheid. Hoe oud zijn jullie?
ik weet het, ongepast enzo. /care
17quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:12 schreef Tchock het volgende:
32quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:12 schreef Tchock het volgende:
Ga jezelf in slaap fappen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:13 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik krijg fantasieen onver jonge meisje's
20quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:12 schreef Tchock het volgende:
Ha ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:14 schreef Tchock het volgende:
Vet tof dat jullie allemaal antwoorden, dat had ik niet verwacht. Ik ben een van de jongsten dus, 18 hier.
Ja toch, Ezio Auditore houdt mij jong.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan als vrouw assassin's creed spelen? Held.
Enne, dit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
;o had jou veel jonger ingeschat.
Liegert, zo heeft je mama je niet opgevoed wel?!quote:
Nee joh.quote:
Spelbreker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liegert, zo heeft je mama je niet opgevoed wel?!
Slapen, anders krijg je serieus spijt morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik zit nu op een punt dat ik slaap krijg ff doorzette![]()
quote:
quote:
Ga slapen gek, ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik denk dat je morgenochtend als het licht word om gaat vallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef rechtermuisknop het volgende:
Sinds wanneer ben jij mod?quote:
O nog zo eentje.quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds hij vieze dingen met Danny gedaan heeft.
Zo praat je niet tegen Minister President of the Onzin voor je leven subforum of FOK! Dr. Monopoly.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds hij vieze dingen met Danny gedaan heeft.
Ik doe ook wel eens alsof, alleen met zo'n kleurtje ziet het er allemaal wat realistischer uit.quote:
ik ben 20, zij?quote:
Ooit ik ook! Of niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ooit word ik mod, mark my words.
Ik ken die kerel, ik mag dat zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen Minister President of the Onzin voor je leven subforum of FOK! Dr. Monopoly.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef Dalando het volgende:
Maar mono als jij nou ooit mensen gaat bannen wil je dan wel voor de lol even zeggen dat ze terug naar de start moeten?
over een jaartje of tienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms, als ik niets te doen heb, richt in mijn webcam op de monitor om naar dat patroontje te kijken :xquote:
Heldquote:
Installeer Chromequote:
Wel gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb ik, maar gebruik ik nooit.
Jawel maar geen zin in.quote:
Firefox voelt zo vertrouwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wel gebruikenHTML5 + CSS3 Support, auto updates, wenig van die kuttoolbars, lichtgewicht en supersnel
Ip? ik kom joinen :dquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga weer ff spieken in de FOK! Minecraft server
Ik kan geen Duits.quote:
hoi jij hebt een bob dylan avatar trouwen?quote:
Ja dat is wel +5 minstensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
hoi jij hebt een bob dylan avatar trouwen?
Ja jammer het is niet bob dylan, daar gaat je prijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
hoi jij hebt een bob dylan avatar trouwen?
Damnit! Ik schaam me echt dat ik hem niet goed herken. Hendrix niet, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jammer het is niet bob dylan, daar gaat je prijs
Ik ging Harry potter kijken maar ie films duren zo rete lang dus ik had een ijsjes pauze ingelast en ben nu 5 ijsjes verderquote:
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef Dalando het volgende:
IP van Minecraft server is: drumpie.nl
lijkt wel op bob dylanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jammer het is niet bob dylan, daar gaat je prijs
Teach me how i will be gratefulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook prima met Firefox trouwens, dit.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging Harry potter kijken maar ie films duren zo rete lang dus ik had een ijsjes pauze ingelast en ben nu 5 ijsjes verder![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef MajorTom. het volgende:
nu moet i kweten wie het is vertel het mij
Angelo Branduardi.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef MajorTom. het volgende:
nu moet i kweten wie het is vertel het mij
Redownload minecraft slimmequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:36 schreef Aneurysma het volgende:
WAAROM DOET MINECRAFT HET NIET KRIJG ALLEEN ZWART SCHERM BIJ OPSTARTEN HELLUP.
quote:
Ik kom niet bij opties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Redownload minecraft slimmeclick op options bij het inloggen en dan force update
Jij was eerder. Ik moest die kutachternaam overtypenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij was eerder. Ik moest die kutachternaam overtypen
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:37 schreef JApieman het volgende:
Kun je ook op die minecraft server als je het niet gekocht hebt?
Met rauw eiwit boven op yeaho thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo'n uitsmijter met een zachte dooier dat zo over je hele brood gaat
I am gratefulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/14389
Omelet du fromage & spekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo'n uitsmijter met een zachte dooier dat zo over je hele brood gaat
Kon ik inderdaad nog niet maar klinkt wel tofquote:
Ja dat hoor ik echt van veel maar dat kan gewoon niet. Enik wil al lang een nieuwe maar dan gaan ze janken "boheoehoe ik herkende je niet doe je ui teruggg hboehoeoequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
maareh, ik ken deze gozer niet en toch ken ik de afbeelding heel goed. Strange, much.
Ja echt gewèldig!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:39 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Kon ik inderdaad nog niet maar klinkt wel tof
Fruit Joyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel groen, gele en ornaje blijven liggen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:40 schreef Tchock het volgende:
YES. VICTORY.
[ afbeelding ]
edit: geen victory. Werkt imgur.com hier niet?
Daaar heb ik zin inquote:
DOUBLE FAILquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:40 schreef Tchock het volgende:
YES. VICTORY.
[ afbeelding ]
Jawel, jij doet iets fout denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:40 schreef Tchock het volgende:
YES. VICTORY.
[ afbeelding ]
.jpg erachter zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:40 schreef Tchock het volgende:
YES. VICTORY.
[ afbeelding ]
Good fine works still how your spleetje is??quote:
Daar hebben we 't nooit overgehad kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:42 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Good fine works still how your spleetje is??
picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijd om je luier te verschonen dan.
Echt fucking wel. Hoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar hebben we 't nooit overgehad kut.
quote:
Vies patrickquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:44 schreef Monopoly het volgende:
Kennen jullie badpakboy nog ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOAX zo'n dingens naald doe je niet om bij een luier.
Ik mocht ooit van mn vriendje een luier bij hem omdoen en dan mocht hij er in poepenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mocht ooit van mn vriendje een luier bij hem omdoen en dan mocht hij er in poepen. Helaas ging 't uit
!
...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mocht ooit van mn vriendje een luier bij hem omdoen en dan mocht hij er in poepen. Helaas ging 't uit
!
mag je bij mij ook wel doen babyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!
Hoax. Hoe heette hij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!
Was 't een fokker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Die mafketel had ooit een Cu2 profiel als Badpakboy, en wel 100+ foto's van hem in verschillende badpakken
Kan een mod dit weghalen? Privé-informatie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!
Wat unne mongol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Die mafketel had ooit een Cu2 profiel als Badpakboy, en wel 100+ foto's van hem in verschillende badpakken
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:48 schreef MajorTom. het volgende:
ook foto's maken en filmpjes op youtube plaatsen als je mijn vriendinnetje wil zijn
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
mag je bij mij ook wel doen baby
waarom niet dan? wil je mij niet verzorgenquote:
Daarom, mits drankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daaar heb ik zin in. Je krijgt alleen altijd dorst va ndie dingen
.
Nee ik moet wachten tot hij zich bedenktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:49 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
waarom niet dan? wil je mij niet verzorgen
Ik heet ook Tom. Beat that.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:51 schreef Crack_ het volgende:
DUDE IK ZIE NU PAS DAT JE MAJORTOM HEET.
Ja ik ook. Te kort. Maarja, whatcha gonna do.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk tom maar een lelijke naam, no offence enzo.
awesum. Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jatoch ik heb bazennaamquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:51 schreef Crack_ het volgende:
DUDE IK ZIE NU PAS DAT JE MAJORTOM HEET.
Tegen de tafel schoppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik ook. Te kort. Maarja, whatcha gonna do.
De vicieuze cirkel van Drank en ijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Drank en ijs is toch alleen maar meer dorst?
Ik denk niet dat ik dat leuk vind?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De vicieuze cirkel van Drank en ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |