Liegert, zo heeft je mama je niet opgevoed wel?!quote:
Nee joh.quote:
Spelbreker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liegert, zo heeft je mama je niet opgevoed wel?!
Slapen, anders krijg je serieus spijt morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik zit nu op een punt dat ik slaap krijg ff doorzette![]()
quote:
quote:
Ga slapen gek, ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef rechtermuisknop het volgende:
Ik denk dat je morgenochtend als het licht word om gaat vallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:17 schreef rechtermuisknop het volgende:
Sinds wanneer ben jij mod?quote:
O nog zo eentje.quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds hij vieze dingen met Danny gedaan heeft.
Zo praat je niet tegen Minister President of the Onzin voor je leven subforum of FOK! Dr. Monopoly.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds hij vieze dingen met Danny gedaan heeft.
Ik doe ook wel eens alsof, alleen met zo'n kleurtje ziet het er allemaal wat realistischer uit.quote:
ik ben 20, zij?quote:
Ooit ik ook! Of niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ooit word ik mod, mark my words.
Ik ken die kerel, ik mag dat zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen Minister President of the Onzin voor je leven subforum of FOK! Dr. Monopoly.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef Dalando het volgende:
Maar mono als jij nou ooit mensen gaat bannen wil je dan wel voor de lol even zeggen dat ze terug naar de start moeten?
over een jaartje of tienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |