Nope, ik ga straks lekker pitten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:56 schreef rechtermuisknop het volgende:
En wie heeft er nog meer een slaap probleem
Nee, ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope, daarom snap ik niet dat zo veel mannen het zo trots posten
Op ik die vraagt hoe het met je gaat en hoe je vakantie was en op ik die zegt dat je lievvv bent en die zegt lekker slapen Beach.quote:
Dat plaatje via DMquote:
Ik. Zonder veel uit te voeren slaap ik iedere dag na vieren, en inmiddels ben ik niet eens meer moe voor die tijd. Extreem fijn iedere ochtend met zeikende ouders en dan de hele dag moe zijn om vervolgens om 12 uur weer op te klaren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:56 schreef rechtermuisknop het volgende:
En wie heeft er nog meer een slaap probleem
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.quote:
Ik heb geen internetverslaving jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Mensen die een internetverslaving verwarren met een slaapprobleem.
Even de druk eraf halen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.
gewoon overdag slapen tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Precies, is gewoon het laatste pleziertje voordat je gaat slapenquote:
Maar waarom moet je je verantwoorden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.
Omdat je anders de indruk kan wekken dat je je te goed voelt tegenover anderen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je verantwoorden?
mijn ritme ik naar de tyfusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Dus als mannen elkaar niet op de hoogte houden van hun fapmomenten dan kan dat de indruk wekken dat ze zich te goed voelen? Ja ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat je anders de indruk kan wekken dat je je te goed voelt tegenover anderen.
Mwah, dat komt niet goed, ik heb morgen genoeg te doen en het word ook dan geen vroegertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:00 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
ik heb mezelf overgehaalt om doortehale
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mijn ritme ik naar de tyfus
Dat heb ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mijn ritme ik naar de tyfus
kun jij dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Hallo, om 4 uur slapen en om 11 uur je bed uit is ook een ritme hoor.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik beng bang dat vrouwen dat nooit zullen begrijpen, maar mannen onderling begrijpen het meteen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus als mannen elkaar niet op de hoogte houden van hun fapmomenten dan kan dat de indruk wekken dat ze zich te goed voelen? Ja ja.
Is een ander SOORT ritme.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet ook 11 uur eruit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Is 'hond' in de verleden tijd met 'd' of 'dt'?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:03 schreef Chloroform het volgende:
Hontt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:04 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Is 'hond' in de verleden tijd met 'd' of 'dt'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |