Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.quote:
Ik heb geen internetverslaving jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Mensen die een internetverslaving verwarren met een slaapprobleem.
Even de druk eraf halen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.
gewoon overdag slapen tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Precies, is gewoon het laatste pleziertje voordat je gaat slapenquote:
Maar waarom moet je je verantwoorden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is meer een soort verantwoording naar anderen toe. Mannen weten gewoon dat er niet veel beter is dan een potje fappen. Als je dus meld dat je dat gaat doen, begrijpt elke man dat dat gewoon even moet.
Omdat je anders de indruk kan wekken dat je je te goed voelt tegenover anderen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je verantwoorden?
mijn ritme ik naar de tyfusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:58 schreef Aneurysma het volgende:
Dus als mannen elkaar niet op de hoogte houden van hun fapmomenten dan kan dat de indruk wekken dat ze zich te goed voelen? Ja ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat je anders de indruk kan wekken dat je je te goed voelt tegenover anderen.
Mwah, dat komt niet goed, ik heb morgen genoeg te doen en het word ook dan geen vroegertje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:00 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
ik heb mezelf overgehaalt om doortehale
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mijn ritme ik naar de tyfus
Dat heb ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:01 schreef rechtermuisknop het volgende:
[..]
mijn ritme ik naar de tyfus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |