Daar hebben we 't nooit overgehad kut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:42 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Good fine works still how your spleetje is??
picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijd om je luier te verschonen dan.
Echt fucking wel. Hoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar hebben we 't nooit overgehad kut.
quote:
Vies patrickquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:44 schreef Monopoly het volgende:
Kennen jullie badpakboy nog ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOAX zo'n dingens naald doe je niet om bij een luier.
Ik mocht ooit van mn vriendje een luier bij hem omdoen en dan mocht hij er in poepenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mocht ooit van mn vriendje een luier bij hem omdoen en dan mocht hij er in poepen. Helaas ging 't uit
!
...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik mocht ooit van mn vriendje een luier bij hem omdoen en dan mocht hij er in poepen. Helaas ging 't uit
!
mag je bij mij ook wel doen babyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!
Hoax. Hoe heette hij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!
Was 't een fokker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Die mafketel had ooit een Cu2 profiel als Badpakboy, en wel 100+ foto's van hem in verschillende badpakken
Kan een mod dit weghalen? Privé-informatie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
!
Wat unne mongol.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Die mafketel had ooit een Cu2 profiel als Badpakboy, en wel 100+ foto's van hem in verschillende badpakken
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:48 schreef MajorTom. het volgende:
ook foto's maken en filmpjes op youtube plaatsen als je mijn vriendinnetje wil zijn
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
mag je bij mij ook wel doen baby
waarom niet dan? wil je mij niet verzorgenquote:
Daarom, mits drankquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daaar heb ik zin in. Je krijgt alleen altijd dorst va ndie dingen
.
Nee ik moet wachten tot hij zich bedenktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:49 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
waarom niet dan? wil je mij niet verzorgen
Ik heet ook Tom. Beat that.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:51 schreef Crack_ het volgende:
DUDE IK ZIE NU PAS DAT JE MAJORTOM HEET.
Ja ik ook. Te kort. Maarja, whatcha gonna do.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk tom maar een lelijke naam, no offence enzo.
awesum. Ik ga slapen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jatoch ik heb bazennaamquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:51 schreef Crack_ het volgende:
DUDE IK ZIE NU PAS DAT JE MAJORTOM HEET.
Tegen de tafel schoppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik ook. Te kort. Maarja, whatcha gonna do.
De vicieuze cirkel van Drank en ijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Drank en ijs is toch alleen maar meer dorst?
Ik denk niet dat ik dat leuk vind?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
De vicieuze cirkel van Drank en ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |