Soms, als ik niets te doen heb, richt in mijn webcam op de monitor om naar dat patroontje te kijken :xquote:
Heldquote:
Installeer Chromequote:
Wel gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb ik, maar gebruik ik nooit.
Jawel maar geen zin in.quote:
Firefox voelt zo vertrouwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wel gebruikenHTML5 + CSS3 Support, auto updates, wenig van die kuttoolbars, lichtgewicht en supersnel
Ip? ik kom joinen :dquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga weer ff spieken in de FOK! Minecraft server
Ik kan geen Duits.quote:
hoi jij hebt een bob dylan avatar trouwen?quote:
Ja dat is wel +5 minstensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
hoi jij hebt een bob dylan avatar trouwen?
Ja jammer het is niet bob dylan, daar gaat je prijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
hoi jij hebt een bob dylan avatar trouwen?
Damnit! Ik schaam me echt dat ik hem niet goed herken. Hendrix niet, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jammer het is niet bob dylan, daar gaat je prijs
Ik ging Harry potter kijken maar ie films duren zo rete lang dus ik had een ijsjes pauze ingelast en ben nu 5 ijsjes verderquote:
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef Dalando het volgende:
IP van Minecraft server is: drumpie.nl
lijkt wel op bob dylanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jammer het is niet bob dylan, daar gaat je prijs
Teach me how i will be gratefulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook prima met Firefox trouwens, dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |