Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waar doe je wel aan dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan setjes zijn. Ook niet met GF.
die was je daar zeker aan het zoekenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Was leuk hoorEn zonder man
keiharde neucksexquote:
Uhu.. was de kabeljauw lekker?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen die in een Rotterdams bos het homobatsgebied onveilig gaan maken.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Myr ben je er al uit hoe het zit met de 10 KSC koppeltjes?
Ik ben nu ook wel benieuwd wie ze aan wie koppeltquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De mannen vinden dat vast een goed plan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik denk dat ik hier ook eens een man moet hosselen. Dan hoor ik er ook echt bij.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik denk dat ik hier ook eens een man moet hosselen. Dan hoor ik er ook echt bij.
Het desert won.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uhu.. was de kabeljauw lekker?
10 al, aan wie heb je mij gekoppeldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel benieuwd wie ze aan wie koppelt
Ha dich!quote:
dat is vals spelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Zou het ook tellen als ik iemand eerst hierheen stuur en vervolgens hossel?
Kom eerst maar eens met een lijstje met koppeltjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Binnen nu en 10 minuten? Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof niet dat dat volgens de spelregels is toegestaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat volgens de spelregels is toegestaan
Ow, dan ben ik abuis, maar ik ben ook maar een gast hier...quote:
Jij en douche-eendquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Volgens mij zaten we nog niet eens aan de 10 koppeltjes namelijk![]()
Steek maar van wal Myr
Ik denk dat dat wereld dat niet aan kan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, mijn persoonlijkheid is niet te vervangen, dat zou wat zijn zeg, dat er nog zo eentje los rondloopt
Godverdomme, ik vraag jou nooit meer iets. Ik moest je nog hosselen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Schieganger het volgende:
Mirne heeft me zeven orgasmes bezorgd in een uur tijd.
Sinds wanneer is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij en douche-eend
Yuki en Hans
Toek en Muck
Joysa en WW
En toen was ik het alweer kwijt.
baby jij hosselt me elke dag <3quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, ik vraag jou nooit meer iets. Ik moest je nog hosselen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Schieganger het volgende:
Mirne heeft me zeven orgasmes bezorgd in een uur tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
NTB, kusjekroel, jewaits, dat is hoe wij rollen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
baby jij hosselt me elke dag <3
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij en douche-eend
Yuki en Hans
Toek en Muck
Joysa en WW
En toen was ik het alweer kwijt.
Waarom niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Ik Dr_Flash hereby solemnly swear that I will NEVER EVER EVER <<werkwoord>> for Douche-Eendje.
Das ook niet aardigquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Ik Dr_Flash hereby solemnly swear that I will NEVER EVER EVER <<werkwoord>> for Douche-Eendje.
He, niet zo onaardig tegen DE hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Nou, zo erg ben ik ook niet hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
quote:
Ik ga meequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Zo ver is de wereld nog niet nee...Bedtijd, wie gaat er mee?
Ik durf niets te zeggen, want misschien vat men het verkeerd opquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil wel, maar ik wil ook nog naar Symp luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
slaap ze solquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in, morgen weer vroeg aanwezig op werk![]()
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?quote:
Hihihihihiih. D. gaat weer iemand verwennen in bed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf niets te zeggen, want misschien vat men het verkeerd op
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, zo erg ben ik ook niet hoor.
Nee, dat is dominant. Goede eigenschap voor een manquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?
Wie de lijnen uitzet moet niet raar opkijken als hij wat vangtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, de reactie van flessie zegt genoeg
Zie je, daar heb je het alquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihihiih. D. gaat weer iemand verwennen in bed.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens nog buiten met blote voeten, jeuj vakantie!
Ik zit binnen met blote voetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens nog buiten met blote voeten, jeuj vakantie!
GMTAquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit binnen met blote voeten
ook jeuj vakantie
Trusten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, drukte in mijn bedTot zo dan allemaal, en de rest slaap lekker
Valt niet op hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef D. het volgende:
*ook stilletjes de KSC verlaat
Welterusten allen
taxiquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)20door%20boomstammen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Das in de bosjes, niet op het pad zelfquote:
ST is breezermeisje gewordenquote:
Jij ziet ook paden waar echt geen paden zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das in de bosjes, niet op het pad zelfIk zag iig niets liggen
Wees blij dat ik geen condooms zie liggen waar ze er niet zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ziet ook paden waar echt geen paden zijn.
Een meisjequote:
Condooms.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen condooms zie liggen waar ze er niet zijn
Wonderlijk die gemeente hier!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)20door%20boomstammen
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat was wel weer genoeg klef gedoe voor vandaag.
Sowieso, condoomsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen condooms zie liggen waar ze er niet zijn
Klopt. Maar wel veilig, en daar gaat het omquote:
Die zijn indd nog ergerquote:
Tof, dit klinkt als biologie op schoolquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel veilig, en daar gaat het om![]()
DE, goed he?
Maar ook een van die "kinderenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent een lieve nijner
KG, wauw!
kquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De smaak is vies, het gevoel is nep.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent een lieve nijner
KG, wauw!
Spiraaltje of pil, evt aanvullen met een morning after pilquote:
Nee nee en neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Spiraaltje of pil, evt aanvullen met een morning after pil
Dat is inderdaad het beste voorbehoedsmiddelquote:
He ik doe het goed dusquote:
Ah, moeite met hormonen? Das lastigquote:
Niet? Zo doe ik het altijd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste voorbehoedsmiddel![]()
En zelf niets doen en de man het werk laten doen telt niet
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt, als ik lang droogsta voel ik me niet meer tof hoor.
Ik sta al 15 jaar droogquote:
Ik geloof je nietquote:
Houden zoquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik sta al 15 jaar droog
Nee, meer
Ik ook zoiets ongeveer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik sta al 15 jaar droog
Nee, meer
Klootzak.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Houden zoIk kwam laatst iemand tegen die er pas op dr 17e aan toe was, helemaal prima
Waarom?quote:
17 is heel normaal hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Houden zoIk kwam laatst iemand tegen die er pas op dr 17e aan toe was, helemaal prima
definieer "lang droogsta".quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt, als ik lang droogsta voel ik me niet meer tof hoor.
Ah jij komt ook uit een dorp hequote:
Makkelijk hoorquote:
Hoezo?quote:
Meer dan een week na de laatste keer sexquote:
Die hormonen wel ja, hormonen van mezelf zijn leuk. Maandelijkse shizzle zonder hoofdpijn/buikpijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah, moeite met hormonen? Das lastig
ik woonde vroegah in een durp en was op mn 15e door mn vliesje geboordquote:
Nou zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woonde vroegah in een durp en was op mn 15e door mn vliesje geboord
Ik win.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Meer dan een week na de laatste keer sex
ik had m nog iets subtieler gemaaktquote:
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo?
Is in de stad 15 pas normaal ofzo?
Ik vind dat vroeg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woonde vroegah in een durp en was op mn 15e door mn vliesje geboord
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat vroeg.
Maar 16 vind ik best normaal eigenlijk
quote:
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat vroeg.
Maar 16 vind ik best normaal eigenlijk
De strekking blijft hetzelfde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had m nog iets subtieler gemaakt
Hoezo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat verkeerd gedaan
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan heb ik wat verkeerd gedaan
quote:
Vieze ransaap!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen maagd dus
[..]
Ik ook11 april FTW!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Datquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]tja ach, t loopt op een gegeven moment gewoon zo
Whut?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was geen 16. of 15. Het was uhm... 346 dagen geleden
Dat je dat nog precies weetquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was geen 16. of 15. Het was uhm... 346 dagen geleden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind alles wel prima eigenlijk, geloof niet dat het onder de 15 echt wat voor kan stellen. En had mezelf het niet zien volhouden tot mijn 30ste ofzo. Maar lekker boeiend.
Ah dan heb ik het verkeerd gelezenquote:
quote:
Whutwhat. Jullie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet he, rekenen.
1 komkommer, 2 komkommers, 3 komkommers, 4 komkommersquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik denk dat ik t ook wel zou kunnen terugrekenenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet je wel nog precies weten wanneer het was... Ik kom qua onthouden niet verder dan maand + jaar + partner destijdsquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
de mijne was op de avond van n festival in mn ouders durpquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel nog precies weten wanneer het was... Ik kom qua onthouden niet verder dan maand + jaar + partner destijds...
38 jaar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Het was uhm. 13.941 dagen geleden![]()
Excel ftw
de laatste kut die ie zag was van zn moederquote:
Nee, 346 dagen geleden kende ik douche-eendje nog niet. Toen was er hier trouwens iemand anders in het spelquote:
En dat vind ik naar aan Rotterdamquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste kut die ie zag was van zn moeder
Hij neukte al toen ie 0 wasquote:
oh, ik dacht dat je verbaasd was dat ze jou onthouden had.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 346 dagen geleden kende ik douche-eendje nog niet. Toen was er hier trouwens iemand anders in het spel:x ...
Post-muck?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 346 dagen geleden kende ik douche-eendje nog niet. Toen was er hier trouwens iemand anders in het spel:x ...
flapuitquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat vind ik naar aan RotterdamBeetje subtiel mag wel
Wat klinkt dat aardigquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je verbaasd was dat ze jou onthouden had.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je verbaasd was dat ze jou onthouden had.
quote:
Ieder nadeel hep se foordeel. Wie durft er met net zo veel zekerheid te zeggen dat ie SOA-vrij is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de laatste kut die ie zag was van zn moeder
De mijne op een zondagmiddag dat mijn ouders van huis warenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de mijne was op de avond van n festival in mn ouders durpdat moet wel terug te vinden zijn
Ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder nadeel hep se foordeel. Wie durft er met net zo veel zekerheid te zeggen dat ie SOA-vrij is?
Ja. Post-Muck heb ik niet helemaal stilgezeten hoorquote:
mequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder nadeel hep se foordeel. Wie durft er met net zo veel zekerheid te zeggen dat ie SOA-vrij is?
Inderdaad. Myr, ga dat blauwe kleurtje eens inleveren. 1 PM en je bent er vanafquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komt door dat blauwe kleurtje.
Nee. Zo ben ik gewoon. Dat kleurtje zorgt alleen dat ik het kan doen zonder een ban te krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Komt door dat blauwe kleurtje.
Thirty-Eight and virginquote:
Weet ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Post-Muck heb ik niet helemaal stilgezeten hoor...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Zo ben ik gewoon. Dat kleurtje zorgt alleen dat ik het kan doen zonder een ban te krijgen.
Hoop ik niet voor jequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Post-Muck heb ik niet helemaal stilgezeten hoor...
Als het een bewuste keuze is prima tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thirty-Eight and virgin
Lijkt me minimaal net zo interessant voor een TV programma als Sixteen and pregnant. Om eerlijk te zijn
Ach ja wat maakt het ook uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Zo ben ik gewoon. Dat kleurtje zorgt alleen dat ik het kan doen zonder een ban te krijgen.
Ja. Meer dan twee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet ikMeer dan 2? Want dan weet ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja maar jij bent nog geen 38quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
me
mede mogelijk gemaakt door de eendenbek van de ggd![]()
Nou. nee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thirty-Eight and virgin
Lijkt me minimaal net zo interessant voor een TV programma als Sixteen and pregnant. Om eerlijk te zijn
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Meer dan twee.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Op een goed moment wordt het dat wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het een bewuste keuze is prima toch![]()
Hmm.. weet niet echt hoe ik dat moet opvatten. Ik zal er wel over ophouden, gaat me ook geen bal aanquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een goed moment wordt het dat wel ja
Waar?quote:
Tuurlijk niet, jij bent fles.quote:
Dat programma is wel heel erg typisch "hoe het niet moet"quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent fles.
Maar ik kijk graag naar zwangere tienermeisjes om mezelf bang te maken en te zorgen dat ik gemotiveerd blijf voor een abortus mocht ik ooit zwanger raken.
Ik weet anders vrij zeker dat je er een kentquote:
Ja, ik volg dat soort dingen niet. Laten wij het over die keer hebben dat jij niet meer kon praten.quote:
Soort van zelfbescherming hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet echt hoe ik dat moet opvatten. Ik zal er wel over ophouden, gaat me ook geen bal aan
Snap ik, lijkt me erg naar. Ik heb het qua sex prima naar mijn zin maar me binden kan ik echt niet, ander dilemmaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soort van zelfbescherming heAls je het een keer of 15 geprobeerd hebt en je loopt daarin een keer of 15 tegen een betonnen muur aan, OOIT leer je daar iets van
EN daarna gebeurt er echt HEEL erg weinig meer op dat gebied
Er begint flauwtjes een lampje te branden, denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet anders vrij zeker dat je er een kent...
En alles is simpelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snap ik, lijkt me erg naar. Ik heb het qua sex prima naar mijn zin maar me binden kan ik echt niet, ander dilemmaGewoon alles laten gaan zoals het gaat is ook mijn motto
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij bent fles.
Maar ik kijk graag naar zwangere tienermeisjes om mezelf bang te maken en te zorgen dat ik gemotiveerd blijf voor een abortus mocht ik ooit zwanger raken.
Was dat maar waarquote:
Met mij gaat alles al goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Met jou komt het vanzelf wel goed hoor
Als hij die niet kent kalk ik haar naam op zijn taxiquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet anders vrij zeker dat je er een kent...
quote:
Dat isquote:
En KG heeft altijd gelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Dat isAlles wat moeilijk is is alleen omdat we het zelf moeilijk maken
![]()
Joysa
nee, als iets simpel is, het gewoon ingewikkeld maken. veel uitdagender!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als iets niet simpel is maak je het maar simpel.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als hij die niet kent kalk ik haar naam op zijn taxi
Met mij eigenlijk ook wel trouwensquote:
True, true.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als iets niet simpel is maak je het maar simpel.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als hij die niet kent kalk ik haar naam op zijn taxi
Myr, hier kun je een voorbeeld aan nemenquote:
En iets wat ingewikkeld is kun je weer uitpakken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, als iets simpel is, het gewoon ingewikkeld maken. veel uitdagender!
Ooit leer ik dat nog wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Myr, hier kun je een voorbeeld aan nemen![]()
QFTquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Te simpel is ook niet leuk. Dan speel je altijd op veilig en mis je volgens mij enorm veel dingen.
GATVER ik haat Whiskyquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Potver wat is die Whisky toch lekker!
Groot verschil tussen simpel en veilig hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Myraela het volgende:
Te simpel is ook niet leuk. Dan speel je altijd op veilig en mis je volgens mij enorm veel dingen.
Ook dat is simpelquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
niks mis met een beetje knokken voor dat wat je het liefste wilt
Ik heb nu deze:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Potver wat is die Whisky toch lekker!
dan ben ik simpelquote:
Ook niet veel mis met "genoegen nemen met wat je WEL kan krijgen".quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef littledrummergirl het volgende:
niks mis met een beetje knokken voor dat wat je het liefste wilt
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van wordquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet veel mis met "genoegen nemen met wat je WEL kan krijgen".
Of nou ja, wel
quote:
Dat is positiefquote:
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Groot verschil tussen simpel en veilig hoorSimpel is doen wat je wilt omdat je het wilt, je gevoel volgen en dingen zien zoals ze zijn. Veilig is jezelf beperken uit angst
vrouwen bij voorkeurquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En iets wat ingewikkeld is kun je weer uitpakken?
Wel leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.
maar wel het mooiste wat er isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gevoel volgen is als het gaat om liefde nooit veilig.
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegdquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van word
En dom, en de kortste weg naar totale afgangquote:
maar genoegen nemen met iets wat je eigenlijk niet echt wilt slaat ook nergens opquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegd![]()
Geniet nou maar van wat je WEL hebt. Probeer ik ook
Deze dus:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]een kapot plaatje?
Ik deze:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is positiefNiet alles moeilijk maken
Omdat liefde.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij wordt de KSC teder.De laatste dagen steeds minder over seks en steeds meer over liefde.
Ken je het concept "as good as it gets"?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar genoegen nemen met iets wat je eigenlijk niet echt wilt slaat ook nergens op
Gewoon van moment tot momentquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Optimaal gelukkig worden is voor niemand weggelegd![]()
Geniet nou maar van wat je WEL hebt. Probeer ik ook
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
De KSC gaat over lieve en veilige seks?
Dat dit kan op Fok / met KG in de KSC!
ja, en ik weet ook dat ik er nooit aan zou willenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je het concept "as good as it gets"?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Yuki het volgende:
Boek van Martin Bril uitgelezen.
Sip
En slecht voor m'n nachtrust...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij wordt de KSC teder.De laatste dagen steeds minder over seks en steeds meer over liefde.
Jehebt niet altijd zelf die keusquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, en ik weet ook dat ik er nooit aan zou willen
En als dat optimale ook het onbereikbare is?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als dat niet is waar je optimaal gelukkig van word
Ik trek me nergens zoveel van aan, maar ik sluit me daar dan ook wel voor afquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dom, en de kortste weg naar totale afgang
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nooit gedronken, en?quote:
Lere kenne?? ;$'quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gewoon van moment tot momentEn als er iets meer is komt het vanzelf op je pad (hoop ik
)
[..]jekentmeniet
/breezah
niks is totaal onbereikbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
En als dat optimale ook het onbereikbare is?
Hele nare realisatie ook netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
qftquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
"as good as it gets" bestaat alleen voor mensen die dat accepteren.
Ja hoor, droom lekker verderquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks is totaal onbereikbaar
Heerlijke fruitcocktailquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik trek me nergens zoveel van aan, maar ik sluit me daar dan ook wel voor af![]()
We zijn echt een clubje van mensen met beperkingen
[..]Ik had het over sex hoor!
[..]
Nooit gedronken, en?
Doe je best maar eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lere kenne?? ;$'
/gemiddelde hyveshoer
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hele nare realisatie ook netKoffie? Ik ben in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof daar wel in hoor, ik weet alleen nog niet hoe goed het kan wordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
"as good as it gets" bestaat alleen voor mensen die dat accepteren.
Zoon van goldfinger1963 O+
True, maar er is genoeg dat wel VERDOMD lastig te bereiken isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks is totaal onbereikbaar
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hele nare realisatie ook netDamn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mini-meeten?quote:
Ik lig in bed en over 7 uur gaat de wekker. Dus neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe je best maar eens
[..]
Koffie? Ik ben in de buurt
[..]
Ik geloof daar wel in hoor, ik weet alleen nog niet hoe goed het kan worden
Het is morgen 27 graden dus ik heb mn werk verplaatstquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lig in bed en over 7 uur gaat de wekker. Dus nee
Maar wel bedankt
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet pijn. Ik ga in bed liggen. Kusjekroel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
Morgenvroeg om 5.30 gaat de wekker weer.
Bedtijd dus![]()
mijn brein gaat op sommige momenten zijn eigen gang en met zulke onderwerpen legt het altijd net ff de verkeerde verbanden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe je niet gezellig mee met een rondje treelovinghippycrap?
Duurt gelukkig nog een kleine eeuwigheid voordat he weer 29 april is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
22 april 2009 is echt een hoerige kutdag.
Zal het onthoudenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is morgen 27 graden dus ik heb mn werk verplaatstAls je behoefte of zin hebt aan een kop koffie even laten weten, is te lang geleden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet pijn. Ik ga in bed liggen. Kusjekroel.
Grmbl. Morgen weer werken en als het zo warm gaat worden... mwehquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is morgen 27 graden dus ik heb mn werk verplaatstAls je behoefte of zin hebt aan een kop koffie even laten weten, is te lang geleden
Het onderwerp is wel duidelijk in de mail.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ga je een opleiding doen, waar je in het eerste kwartaal al een leert hoe je een tekst fatsoenlijk op moet maken. Hoe je subtiel de aandacht van de lezer kan trekken op bepaalde punten en hoe je dit om kan zetten tot een visueel aantrekkelijk ontwerp. Krijg je zo'n mail van zo'n mannetje daar. Dat kan gewoon echt niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |