Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waar doe je wel aan dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan setjes zijn. Ook niet met GF.
die was je daar zeker aan het zoekenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Was leuk hoorEn zonder man
keiharde neucksexquote:
Uhu.. was de kabeljauw lekker?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen die in een Rotterdams bos het homobatsgebied onveilig gaan maken.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Myr ben je er al uit hoe het zit met de 10 KSC koppeltjes?
Ik ben nu ook wel benieuwd wie ze aan wie koppeltquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De mannen vinden dat vast een goed plan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik denk dat ik hier ook eens een man moet hosselen. Dan hoor ik er ook echt bij.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik denk dat ik hier ook eens een man moet hosselen. Dan hoor ik er ook echt bij.
Het desert won.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uhu.. was de kabeljauw lekker?
10 al, aan wie heb je mij gekoppeldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel benieuwd wie ze aan wie koppelt
Ha dich!quote:
dat is vals spelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Zou het ook tellen als ik iemand eerst hierheen stuur en vervolgens hossel?
Kom eerst maar eens met een lijstje met koppeltjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Binnen nu en 10 minuten? Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof niet dat dat volgens de spelregels is toegestaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat volgens de spelregels is toegestaan
Ow, dan ben ik abuis, maar ik ben ook maar een gast hier...quote:
Jij en douche-eendquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Volgens mij zaten we nog niet eens aan de 10 koppeltjes namelijk![]()
Steek maar van wal Myr
Ik denk dat dat wereld dat niet aan kan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, mijn persoonlijkheid is niet te vervangen, dat zou wat zijn zeg, dat er nog zo eentje los rondloopt
Godverdomme, ik vraag jou nooit meer iets. Ik moest je nog hosselen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Schieganger het volgende:
Mirne heeft me zeven orgasmes bezorgd in een uur tijd.
Sinds wanneer is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij en douche-eend
Yuki en Hans
Toek en Muck
Joysa en WW
En toen was ik het alweer kwijt.
baby jij hosselt me elke dag <3quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, ik vraag jou nooit meer iets. Ik moest je nog hosselen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:01 schreef Schieganger het volgende:
Mirne heeft me zeven orgasmes bezorgd in een uur tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
NTB, kusjekroel, jewaits, dat is hoe wij rollen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
baby jij hosselt me elke dag <3
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij en douche-eend
Yuki en Hans
Toek en Muck
Joysa en WW
En toen was ik het alweer kwijt.
Waarom niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Ik Dr_Flash hereby solemnly swear that I will NEVER EVER EVER <<werkwoord>> for Douche-Eendje.
Das ook niet aardigquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Ik Dr_Flash hereby solemnly swear that I will NEVER EVER EVER <<werkwoord>> for Douche-Eendje.
He, niet zo onaardig tegen DE hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Nou, zo erg ben ik ook niet hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
quote:
Ik ga meequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Zo ver is de wereld nog niet nee...Bedtijd, wie gaat er mee?
Ik durf niets te zeggen, want misschien vat men het verkeerd opquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil wel, maar ik wil ook nog naar Symp luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
slaap ze solquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in, morgen weer vroeg aanwezig op werk![]()
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?quote:
Hihihihihiih. D. gaat weer iemand verwennen in bed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf niets te zeggen, want misschien vat men het verkeerd op
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, zo erg ben ik ook niet hoor.
Nee, dat is dominant. Goede eigenschap voor een manquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?
Wie de lijnen uitzet moet niet raar opkijken als hij wat vangtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, de reactie van flessie zegt genoeg
Zie je, daar heb je het alquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihihiih. D. gaat weer iemand verwennen in bed.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens nog buiten met blote voeten, jeuj vakantie!
Ik zit binnen met blote voetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens nog buiten met blote voeten, jeuj vakantie!
GMTAquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit binnen met blote voeten
ook jeuj vakantie
Trusten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, drukte in mijn bedTot zo dan allemaal, en de rest slaap lekker
Valt niet op hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef D. het volgende:
*ook stilletjes de KSC verlaat
Welterusten allen
taxiquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)20door%20boomstammen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Das in de bosjes, niet op het pad zelfquote:
ST is breezermeisje gewordenquote:
Jij ziet ook paden waar echt geen paden zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das in de bosjes, niet op het pad zelfIk zag iig niets liggen
Wees blij dat ik geen condooms zie liggen waar ze er niet zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ziet ook paden waar echt geen paden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |