Das ook niet aardigquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Ik Dr_Flash hereby solemnly swear that I will NEVER EVER EVER <<werkwoord>> for Douche-Eendje.
He, niet zo onaardig tegen DE hequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
Ik Dr_Flash hereby solemnly swear that I will NEVER EVER EVER <<werkwoord>> for Douche-Eendje.
Nou, zo erg ben ik ook niet hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee.
quote:
Ik ga meequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Zo ver is de wereld nog niet nee...Bedtijd, wie gaat er mee?
Ik durf niets te zeggen, want misschien vat men het verkeerd opquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil wel, maar ik wil ook nog naar Symp luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
slaap ze solquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed in, morgen weer vroeg aanwezig op werk![]()
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?quote:
Hihihihihiih. D. gaat weer iemand verwennen in bed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf niets te zeggen, want misschien vat men het verkeerd op
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, zo erg ben ik ook niet hoor.
Nee, dat is dominant. Goede eigenschap voor een manquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?
Wie de lijnen uitzet moet niet raar opkijken als hij wat vangtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zet gewoon de lijnen uit. Is dat raar?
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, de reactie van flessie zegt genoeg
Zie je, daar heb je het alquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihihihihiih. D. gaat weer iemand verwennen in bed.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens nog buiten met blote voeten, jeuj vakantie!
Ik zit binnen met blote voetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit trouwens nog buiten met blote voeten, jeuj vakantie!
GMTAquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit binnen met blote voeten
ook jeuj vakantie
Trusten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, drukte in mijn bedTot zo dan allemaal, en de rest slaap lekker
Valt niet op hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef D. het volgende:
*ook stilletjes de KSC verlaat
Welterusten allen
taxiquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)20door%20boomstammen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Das in de bosjes, niet op het pad zelfquote:
ST is breezermeisje gewordenquote:
Jij ziet ook paden waar echt geen paden zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das in de bosjes, niet op het pad zelfIk zag iig niets liggen
Wees blij dat ik geen condooms zie liggen waar ze er niet zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ziet ook paden waar echt geen paden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |