Ik was nog net jong genoeg. Zag Wieteke en Aart voordoen hoe je moest tongzoenen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:47 schreef Karina het volgende:
Ik wilde posten dat ik al wat ouder was toen ik er naar keek, maar ik zocht het net op en het liep van 1972-1974! Ik dacht dat het van later was
Dat weet ik ook nog wel en dingen met pukkels krijgen volgens mij? Van JJ de Bom weet ik gek genoeg minder, terwijl dat later was. Dat liedje herinner ik me, maar ik kom niet op de namen, JJ de Bom, huppeldepup en mevrouw nog watquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was nog net jong genoeg. Zag Wieteke en Aart voordoen hoe je moest tongzoenen.
Superliegeliegebeest. Dat was echt stomquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef wonderer het volgende:
Ik vond Hugo echt doodeng vroeger
Liegebeest ook
Ik weet ook niet meer waarom ik het keek maar het is wel blijven hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Superliegeliegebeest. Dat was echt stom
Ik zag het alleen omdat Blake's 7 erna kwam.
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Karina het volgende:
Klein beetje off topic, maar voor de nostalgische zielen hier, om 15:15 uur op Ned. 3 Tita Tovenaar![]()
Prut, remake![]()
Ja, de hele oude... Dat was een fijne show... kon je die een paar jaar geleden niet ergens bij een winkel krijgen als je boodschappen deed?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:27 schreef Karina het volgende:
Ja, maar dan inderdaad WEL met Ton Lensink en Barry Stevens als Quarkje. Niet die nieuwe versie, die is stom
Dat ging toch over een arm meisje dat rijk werd door een winkel imperium op te zetten? Dacht ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen deze kennen, ik keek dit altijd op de Belg, Japanse serie over het meisje Oshin:
even zoeken. ik was hier stiekem al te oud voorquote:Op zondag 18 september 2011 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is oren van je kop? Zegt me helemaal nietsHeb je een linkje?
Jep, ook bekend als Erik Engerd uit de stratemaker op zee show.quote:Op zondag 18 september 2011 14:41 schreef Moeraskat het volgende:
btw was ik altijd bang van de zevensprong. Die koetsier, joos prinssen ofzo? Ik piste echt in mn broek als ik hem zag of hoorde![]()
jaaaquote:Op zondag 18 september 2011 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, ook bekend als Erik Engerd uit de stratemaker op zee show.
ooooh ja, die keek ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen deze kennen, ik keek dit altijd op de Belg, Japanse serie over het meisje Oshin:
Dit was echt een geweldige kinderserie. Ik wilde daar dus altijd naar toe op vakantie, maar dat kon niet volgens mijn moeder. Dat snapte ik dus niet. We konden wel naar Australië zei ze dan (nooit gedaan overigens), maar niet naar die vallei met al die kinderen. Ik vond het maar raar.quote:
Zo tering hee ja Liegebeest, ik werd altijd doodsbang van dat ding. Bang dat ie onder m'n bed lag enzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef wonderer het volgende:
Ik vond Hugo echt doodeng vroeger
Liegebeest ook
Die is al heel oudquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef Sqwirrel het volgende:
Is deze al langs geweest?
Keek ik vroeger altijd bij mijn oma en ik snapte er niks van.
Oma is er niet meer, maar ik snap er nog steeds......
Ja die was gaaf, heb er nog cassette bandjes van.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef nosmo_king het volgende:
[youtube][/youtube]
Strijd der Planeten
legendarischquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef ender_xenocide het volgende:
heb deze nog niet zien langskomen trouwens:
ik ben wel zo lang bezig geweest om die tune te vinden wist niet meer hoe die heettequote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef ender_xenocide het volgende:
heb deze nog niet zien langskomen trouwens:
Leukequote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Oh, en deze niet te vergeten:
Later ook de tune van Tweekamp, en nog later van iets verschrikkelijks met Rolf Wouters.
Die serie was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Oh, en deze niet te vergeten:
Later ook de tune van Tweekamp, en nog later van iets verschrikkelijks met Rolf Wouters.
Haha, ikke..ik keek soms samen met mijn dochter..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:07 schreef Loodje het volgende:
Kwam een boekje tegen van vroeger en daar was ook een tekenfilm van, wie kent het nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |