Die is al heel oudquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef Sqwirrel het volgende:
Is deze al langs geweest?
Keek ik vroeger altijd bij mijn oma en ik snapte er niks van.
Oma is er niet meer, maar ik snap er nog steeds......
Ja die was gaaf, heb er nog cassette bandjes van.quote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef nosmo_king het volgende:
[youtube][/youtube]
Strijd der Planeten
legendarischquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef ender_xenocide het volgende:
heb deze nog niet zien langskomen trouwens:
ik ben wel zo lang bezig geweest om die tune te vinden wist niet meer hoe die heettequote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef ender_xenocide het volgende:
heb deze nog niet zien langskomen trouwens:
Leukequote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Oh, en deze niet te vergeten:
Later ook de tune van Tweekamp, en nog later van iets verschrikkelijks met Rolf Wouters.
Die serie was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Oh, en deze niet te vergeten:
Later ook de tune van Tweekamp, en nog later van iets verschrikkelijks met Rolf Wouters.
Haha, ikke..ik keek soms samen met mijn dochter..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:07 schreef Loodje het volgende:
Kwam een boekje tegen van vroeger en daar was ook een tekenfilm van, wie kent het nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |