Twijfel ik nog een beetje over, het gaat hier zo snel, dat ik het amper kan volgenquote:
Yepzquote:Op zondag 31 juli 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
MJ hier wordt ook voor je geduimd hoor!![]()
Las ik nou goed in de gauwigheid dat we morgen kunnen F5-en voor de kleine van VT?
Valt best mee hoor. Als je een beetje ingelezen bent is het best te volgen. En de ene keer gaat het sneller dan anders.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:54 schreef klumsy het volgende:
[..]
Twijfel ik nog een beetje over, het gaat hier zo snel, dat ik het amper kan volgen
heb je toevallig een ander merk testen gebruikt?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
MJ zo fijn dat je meisje nog binnen zit!
ik weet nog niet of ik hier 'hoor'.. ondanks 4 licht positieve testen gisteren, vanmorgen 2 zwaar negatieve.. snap er niks van.. als er iets was is niet binnen 24 uur de hcg uit je bloed.. urine kan te dun zijn geweest, maar 15 dpo (dagen na eisprong) zou hij toch echt wel posi moeten zijn, zelfs met bijv middagurine, denk ik... enniewee, ik melk me hier maar even af voor de zekerheid
ik wil je natuurlijk niet van slag maken.. maar ik heb wel eens licht positief getest tijdens een ovulatie..quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
MJ zo fijn dat je meisje nog binnen zit!
ik weet nog niet of ik hier 'hoor'.. ondanks 4 licht positieve testen gisteren, vanmorgen 2 zwaar negatieve.. snap er niks van.. als er iets was is niet binnen 24 uur de hcg uit je bloed.. urine kan te dun zijn geweest, maar 15 dpo (dagen na eisprong) zou hij toch echt wel posi moeten zijn, zelfs met bijv middagurine, denk ik... enniewee, ik melk me hier maar even af voor de zekerheid
ik geloof dat Orea een terugplaatsing achter de rug heeft; meer dan een week/2 weken? geleden, dus neem aan dat ze toen ovuleerde?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil je natuurlijk niet van slag maken.. maar ik heb wel eens licht positief getest tijdens een ovulatie..
zou dat misschien het geval kunnen zijn geweest?
word je morgen ingeleid VT? en met welke reden?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben blij dat het iets afzakt miss j, ik zat al te wachten op een berichtje. Wat een onzekerheid voor jullie.
wij hebben onze grote vent net te logeren gebracht. Het was gewoon de laatste dag met z'n drietjes. Nu nog hopen dat ik wat slapen kan vannacht en dan morgen om 7 uur melden. Ik ben echt een jankerd vandaag.
Sh*tquote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 31 juli 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil je natuurlijk niet van slag maken.. maar ik heb wel eens licht positief getest tijdens een ovulatie..
zou dat misschien het geval kunnen zijn geweest?
Ja dus.. ik ovuleerde toen (en goed ook!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik geloof dat Orea een terugplaatsing achter de rug heeft; meer dan een week/2 weken? geleden, dus neem aan dat ze toen ovuleerde?
heb er overigens geen verstand van hoor.. dus weet niet hoe dat allemaal werkt...
ah oke, t was maar een idee, ik volg die topics niet dus was niet op de hoogte. verder heb ik juist de ervaring dat ik random licht positief test op bijna alle testenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik nietik heb zo'n 7 jaar testervaring (:')) en nóóit heb ik vals positief getest (zelfs niet als ik de test een dag later uit de prullenbak haalde
en geloof me ik heb wat testen gedaan....)
Ik heb 20 juli 2 embryo's teruggekregen, en gisteren had ik 4 testen met een lichte streep. 2 kv;s 2 voor 5 euro en 2 sensitests.. (meer gedaan omdat ik de streep niet geloofde.. maar alle 4 hadden ze die, ongeveer 10 minuten na afleestijd)... 14 dagen na de eisprong was het gisteren...
Vandaag een kv (2 voor 5 euro) en een sensi test en beide negatief.. Ga het morgen nog doen en anders denk ik toch echt dat het gewoon niet zo was.
Prima, overleef ik wel.. maar ik snap nog steeds niet waarom 4 testen gisteren zeiden van wel..
jij heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes gewenst morgen, en probeer flink uit te rusten he piepsnorretjequote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben blij dat het iets afzakt miss j, ik zat al te wachten op een berichtje. Wat een onzekerheid voor jullie.
wij hebben onze grote vent net te logeren gebracht. Het was gewoon de laatste dag met z'n drietjes. Nu nog hopen dat ik wat slapen kan vannacht en dan morgen om 7 uur melden. Ik ben echt een jankerd vandaag.
Denk dat ik me ook maar kom aanmeldenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Als je een beetje ingelezen bent is het best te volgen. En de ene keer gaat het sneller dan anders.
Mooie datumquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:27 schreef klumsy het volgende:
[..]
Denk dat ik me ook maar kom aanmeldenVanavond een rustig avondje dus dan kan ik eens even wat bijlezen!
De datum voor in het lijstje mag op 4 februari
Haha ja hoop niet dat ze de 1e komen, al zou dat wel makkelijk zijn, want dan vieren we gewoon 3 verjaardagen in 1quote:
liever een dubbelcheck nu, dan later voor verrassingen staan toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:04 schreef Poezebeest het volgende:
Jipster; wat balen dat het niet goed was! Wanneer hoor je het verdere beleid?
Wij moeten woensdag alweer terug naar de gyn voor echo van de nieren, maak me er verder niet druk of ongerust om, maar ben wel blij dat het goed in de gaten wordt gehouden.
Nee ik hou geen dagboek bij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef simmu het volgende:
MJ, dat je meisje zelf prima groeit is al een hele grote goede! hou je een dagboek bij?
hoop is er altijd
ikkequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef miss-jones25 het volgende:
Iemand vroeg ook nog hoe het ging met de groei van ons meisje, weet niet meer wie ??
Maar dat gaat goed. met haar zelf gaat alles goed. Dus hopelijk vermaakt ze zich nog ff binnen.
ik kan het je van harte aanraden om wel een dagboek bij te houden. je onthoud door alle stress nu namelijk niet wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt. wellicht dat je op een dag dat wel wil weten. het geeft je ook wat te doen tijdens al het rustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nee ik hou geen dagboek bij.
En gister was mn hoop ver te zoeken dacht echt dat ik zou gaan bevallen en was over alles negatief.
zat gewoon in een dip en was ook boos op iedereen, en op mn vriend om niets.
Maar nu ik gezien heb dat dat kindje van 25 weken het goed doet ben ik iets meer gerust gesteld.
Van harte! Wanneer wordt de kleine verwacht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar goed, mijn vrouw is dus zwanger
Vit K? en Vit D? moet je dat na de geboorte slikken dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
misschien heel ff de stad in, laatste dingetjes kopen.
(Vit K, Vit D)
Bedankt. Nog geen idee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van harte! Wanneer wordt de kleine verwacht?
Vitamine K en D moet je je baby geven als je borstvoeding geeftquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Vit K? en Vit D? moet je dat na de geboorte slikken dan?
* TimeJumper raakt in paniek omdat ze een heleboel dingen nog niet weet![]()
Moet iedereen dat slikken erna dan? Of is het voor de baby![]()
![]()
MissJonesenne so far so good, en we blijven hier doorduimen
Zenuwen zijn normaal, het is ook allemaal haske spannend...quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bedankt. Nog geen idee.
Ze is net 5 of 8 weken zwanger, we twijfelen nog. Volgende week vrijdag afspraak bij de verloskundige. Hopelijk komen we dan meer te weten.
Ben verdorie zenuwachtig
juistquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vitamine K en D moet je je baby geven als je borstvoeding geeft
en vitamine D ook jijzelf
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pfff werd kotsmisselijk wakker vanochtend, ik slaap ook vrij slecht. Ook het vele zitten achter de computer op werk begint moeizaam te verlopen, 's avonds heb ik namelijk best wel erge rugpijn. Gelukkig kan mijn man wel masseren
is het al 4 uur???
*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kak, de rugpijn begint nu al. Gisteren pas toen ik richting huis ging. Ik probeer wel wat heen en weer te lopen, maarja. Ben even niet blij...
Nee, ik heb bijna geen uren meer over en wil perse pas 2 januari weer beginnen. Het is uitzingen t/m volgende week donderdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Susie het volgende:
[..]
*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.
hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef mefke79 het volgende:
Tip: als je een gewone waterdichte molton voor een eenpersoonsbed of kinderbed koopt en die onder je hoeslaken legt, slaap je nog beter dan die moltonhoeslakens want dat zweet toch nog best wel. Ik had er voor de zekerheid dan nog een dik badlaken tussen liggen.
MJ, succes en sterkte. Ik hoop dat je meisje nog heel lang binnenblijft.
En alle llm'ers succes met het weer!
Misschien een beetje huisvlijt: handdoek met een paar kleine steekjes vastzetten op het waterdichte ding?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)
Maar goed nog hoogstens 4 weken en 2 dagen afzien, komt goed
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik doe deze zwangerschap 'gewoon eventjes' ik vind het echt heerlijk!!! Ik slaap goed, heb geen obstipatie (zoals bij elinbloeden jonguh) maagzuur druk ik snel de kop in, mn bekken is in orde.. alleen af en toe de laffe ademhaling. Maar dan ga ik gewoon op mijn zij liggen en 'ff ademhalen'
lalala \O/
en mooie paarse/rode en soms grijs/blauwe handjes en voetjes
[ afbeelding ]
Voor het verhogen van het met mag je toch geen gebruik maken van een extra matras, maar dat moet toch met behulp van klossen/kratjes?? of ben ik verkeerd ingelicht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
poehh ik doe ook niet aan die zweetmoltons mee hoorik heb van mijn werk een matje van ongeveer 1 bij 1 meter meegenomen, (echt heel fijne matjes; zijn zacht; de onderkant waterdicht en nemen echt LITERS vocht op) en deze ligt dus ongeveer van halverwege mijn rug tot aan mijn knieeen. Verder heb ik een 2e boxspringmatras OP bed, met gewoon een molton en hoeslaken. Dus voordat het daadwerkelijk op ons gewone bed komt allemaal... dan moet ik een hele Tsunami maken
we shall shee
NTS; wat rot dat jullie weekend weg niet zo leuk was als je gehoopt had... arme jij!
TAP en Susie; aan jezelf denken hoor... niet kunnen zitten kan ook door de bekken komen; en daar kan je ook ziekteuren voor opnemen oid?
en ik mag gewoon bijna thuis bevallen!!! nog 1,5 dag de knieen aan mekaar houden
deden ze hier niet moeilijk overquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Voor het verhogen van het met mag je toch geen gebruik maken van een extra matras, maar dat moet toch met behulp van klossen/kratjes?? of ben ik verkeerd ingelicht?
Ik ben stinkend jaloersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik sliep bij de eerste tot 40.5 op mijn buik.. En nu ook nog steeds
Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben stinkend jaloers![]()
![]()
Kleurdoos je staat er letterlijk gekleurd op![]()
NTS![]()
Jeej Beessie-Jen nog maar anderhalve dag, spannendddddddd![]()
KlossenBevallen is al erg maar dat heel je bed op verdieping torenflat gezet moet worden
![]()
Vrijdag komt hier iemand van de kraamzorg zal eens kijken of het echt "mot" en of ik er niet "onderuit" kan komen![]()
Verder een klaagpost, mijn moeder vind mij raar(maarja, dat vind ze mij al jaren
)
Ze vind het raar dat ik niet van de zwangerschap geniet, van een schoppend babytje. Ik vind het ook wel speciaal maar na bijna 25 weet ik het wel, en ik zie hem liever aan de "buitenkant" dat lijkt mij veel leuker.
Ze vind het raaarrrrrrr dat ik niet lang kan lopen, heeft ze noooitttttt van gehoord in haar omgeving of toen zij zwanger was.![]()
En ik vind haar raardat ze niet gelijk iets zegt van "goh vervelend meid". Maar ja ik heb een vreemde moeder, die tijdens mijn eerste miskraam toen ik al 6 uur weeen had zei "goh maak ik dat ook eens mee"
![]()
Ik wil vandaag een moeder die met me meevoelt, die uit zichzelf voorstelt goh zullen we eens voor de baby shoppen. En die dingen niet raar vind.
Vandaag wil ik een andere moeder, en morgen waarschijnlijk oook![]()
/end geklaag
Zullen we ze aan elkaar voorstellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijnIk wilde niet verven als de verf niet op verfbasis was en toen was het 'oh in mijn tijd deed ik dat allemaal hoor, en heb ik nog hoogzwanger behangen' etc etc etc.
en mijn schoonmoeder werd van de week helemaal panisch dat ik nog wel de randjes van de muren bijwerkte met verf, waren maar een paar kleine plekjes, maar moest voor sommige stukjes wel op een trapje van twee treden, en dat was veel te gevaarlijk, moest m'n man maar doen. (en hem had ze dus ook opgenaaid, heb het lekker stiekem toch zelf gedaan voordat m'n man de tijd had..) Ik weet echt nog wel wat ik wel en niet kan (de wasmand naar beneden of naar boven brengen doe ik bijvoorbeeld dus al een hele tijd niet meer..)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijnIk wilde niet verven als de verf niet op verfbasis was en toen was het 'oh in mijn tijd deed ik dat allemaal hoor, en heb ik nog hoogzwanger behangen' etc etc etc.
Die krijgt vriendlief hier elke dag te horen. Ik mag niet eens meer een tas boodschappen uit de auto naar huis tillen. Ik mag ook niet meer de aardappels afgieten of met te scherpe messen omgaan. En die laatste twee zijn wel aardig terecht want ik ben echt heel erg onhandig de laatste tijd. Ik heb denk ik al 4 keer in mijn vingers gesneden met een vlijmscherp gloednieuw koksmes en ik heb een pan met groenten op de vloer laten vallen na het afgieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Heerlijk herkenbaar..
Hier een moeder die de kwaaltjes ook niet herkend, en het maar gezeur lijkt te vinden.. En een schoonmoeder die overbezorgd is. Doe mij het gemiddelde van die twee en ik ben blij![]()
Inmiddels kan ik het wel beter hebben. Beter relativeren in ieder geval. En ik ben duidelijker in wat ik voel en wil.
Zo kreeg schoonmoeder afgelopen weekend een "ik ben niet gehandicapt, alleen maar zwanger" om haar oren. En vertel ik mijn moeder duidelijk waarom ik er last van heb en dus even over klaag ("mijn darmen zijn overstuur en daar heb ik last van omdat ik vaak naar de wc moet"), of ik vertel het gewoon niet..
Lang leve een man en een zusje waar ik me normaal bij kan uiten..
Ik zou ook proberen om het te laten gaan, en iemand te vinden waar je je goed bij kunt uiten, en even de focus bij mams weghalen. Hoe lastig het soms ook is..
Ik merk ook niets hoor, alleen dat ik wat meer moe ben dan anders, maar dat kan ook aan de verkoudheid liggen waar ik al een paar dagen mee loop...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, het wordt nu toch hoog tijd dat mn vrouw eens wat kwaaltjes krijgt. Ze heeft helemaal nergens last van. De onzekerheid
och onzin, je moet er juist van genieten, kwaalloosheid is heerlijk manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, het wordt nu toch hoog tijd dat mn vrouw eens wat kwaaltjes krijgt. Ze heeft helemaal nergens last van. De onzekerheid
nou dan moet je dus nu nog een keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ja maar kom op.. ik ben t avondeten en wcpapier vergeten, en juist daarom ging ik*snirf*
croissants zijn al opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef NotTheSame het volgende:
WC papier? Ach, een oude krant voldoet ook.
En avondeten? Wat dacht je van warme roomchocoladecroissants gevuld met m&m's en een dropsausje, en als toetje een knetterijsje?
Bewaar je de bonbons voor bij de koffie/thee vanavond
Zo herkenbaar! Heb mezelf dus ook een snoeprij verbod opgelegd, maar die overtreed ik regelmatigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mag niet meer naar de supermarkt
ik heb net gewoon 20 euro aan ONZIN uitgegeven
roomchocoladecroissants, 3 zakken m&m's doos bonbons, knetterijsjes, zak drop etc etc
Spannend! En 31 augustus is het zo, vooral als je allemaal leuke dingen gepland hebt staan. En als het mis gaat, dan gaat het toch mis en kan die hele vroege echo dat helaas niet veranderen. Maar ik duim voor een plakkertje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Afspraak met de gyn gemaakt voor 31 augustus! Ik voel mezelf best wel cool dat ik 'm zo ver vooruit durfde te zetten... Ik weiger dit keer angstig van echo naar echo te leven. Als het weer mis blijkt te zijn kan ik volgende poging altijd nog wekelijks laten monitoren...
Bovendien zit de vakantie ertussen dus dan heb ik afleiding genoeg
KD, niks onzin joh... lekker!!
Dat is inderdaad ook een beetje mijn gedachte erachter, een vroege echo kan toch niets voorkomen en ik ben er zo rustig onder dat ik echt niet steeds bevestiging nodig heb. (oftwel; ik kan voldoende bevestiging halen uit het regelmatig zwangerschapstest piesenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Spannend! En 31 augustus is het zo, vooral als je allemaal leuke dingen gepland hebt staan. En als het mis gaat, dan gaat het toch mis en kan die hele vroege echo dat helaas niet veranderen. Maar ik duim voor een plakkertje!
Da;'s vast een goed teken Flugeltje, want toen ik niet meer gelijk bij de verloskundige stond om te kijken of hij deze keer wel bleef plakken, bleef hij dus plakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een beetje mijn gedachte erachter, een vroege echo kan toch niets voorkomen en ik ben er zo rustig onder dat ik echt niet steeds bevestiging nodig heb. (oftwel; ik kan voldoende bevestiging halen uit het regelmatig zwangerschapstest piesen)
Groot voordeel is wel dat ik dan bijna 9 weken ben en bij een kloppend hartje de kans groot is dat 't wel blijft zitten dit keer. De miskramen waren steeds in een vroeger stadium. (behalve dan die bij 11 weken, maar toen bleek het vruchtje al bij 7/8 weken afgestorven te zijn)
Enfin, zolang ik de rust kan bewaren is het niet nodig om mezelf elke week de spanning van een echo op de hals te halen
Whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kleine daarbinnen schopt zo hard, dat Annicka (die op mijn schoot ligt te slapen) meebeweegt...
6wk+5. Tenminste.. zo omschrijf je die +5 dagen toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef Kyara het volgende:
PD, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hoeveel weken ben je nu dan?
oude meuk? als in oude kleertjes en speelgoedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:12 schreef Kyara het volgende:
KD![]()
Welkom superworm!
PD, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hoeveel weken ben je nu dan?
Hier trouwens ook een moeder met kuren. Enerzijds heel lief en belangstellend maar aan de andere kant wil ze me ook vlees dat over de datum is voorschotelen en vind ze het raar dat ik daar moeilijk over doe.
En ik moet ook nog een manier bedenken om onder allerlei oude meuk uit te komen waar ik niet op zit te wachten.
Verder trouwens geen problemen met slapen, wel met wakker blijven![]()
Hoe gaat het met de LLM's? Een beetje te doen met deze warmte?
Susie, heb jij het enkels nog?
ik heb een maaltijdsalade gegeten, 1 croissant een toetje (had ik ook nog, fruchtetraumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeeeh PD een goede echo gehad!! dat had ik gemist; sorrry!!! Gefeliciteerd!!dan kan je ook uit de kast binnenkort
Webkim; haha lijkt me ook zo raar in jouw geval, zo ineens wel zomaar, zonder hulp zwanger! een geschenk! ben heeeel benieuwd of de mannen ngo een broertje krijgen of heeeel misschien wel een zusjeook leuk!!
@Aoraki; het schiet op; 32 weken.. en dat van het slaaptekort is voor mij zo ontzettend herkenbaar! gelukkig slaapt Evie wel goed, maar beuhh ik heb sinds ik zwanger was; geen nacht normaal geslapen... en ben dus nog steeds moe moe moe... ondanks dat ik niet zo heel veel meer doe.
Hoop zo dat de balans zich na de geboorte weer hersteld...
KD; heb je nog warm eten gehad? of was je vol van al die lekker snacks?en morgen weer een buikfoto dus??? ben benieuwd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |