Twijfel ik nog een beetje over, het gaat hier zo snel, dat ik het amper kan volgenquote:
Yepzquote:Op zondag 31 juli 2011 15:46 schreef Asyniur het volgende:
MJ hier wordt ook voor je geduimd hoor!![]()
Las ik nou goed in de gauwigheid dat we morgen kunnen F5-en voor de kleine van VT?
Valt best mee hoor. Als je een beetje ingelezen bent is het best te volgen. En de ene keer gaat het sneller dan anders.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:54 schreef klumsy het volgende:
[..]
Twijfel ik nog een beetje over, het gaat hier zo snel, dat ik het amper kan volgen
heb je toevallig een ander merk testen gebruikt?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
MJ zo fijn dat je meisje nog binnen zit!
ik weet nog niet of ik hier 'hoor'.. ondanks 4 licht positieve testen gisteren, vanmorgen 2 zwaar negatieve.. snap er niks van.. als er iets was is niet binnen 24 uur de hcg uit je bloed.. urine kan te dun zijn geweest, maar 15 dpo (dagen na eisprong) zou hij toch echt wel posi moeten zijn, zelfs met bijv middagurine, denk ik... enniewee, ik melk me hier maar even af voor de zekerheid
ik wil je natuurlijk niet van slag maken.. maar ik heb wel eens licht positief getest tijdens een ovulatie..quote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
MJ zo fijn dat je meisje nog binnen zit!
ik weet nog niet of ik hier 'hoor'.. ondanks 4 licht positieve testen gisteren, vanmorgen 2 zwaar negatieve.. snap er niks van.. als er iets was is niet binnen 24 uur de hcg uit je bloed.. urine kan te dun zijn geweest, maar 15 dpo (dagen na eisprong) zou hij toch echt wel posi moeten zijn, zelfs met bijv middagurine, denk ik... enniewee, ik melk me hier maar even af voor de zekerheid
ik geloof dat Orea een terugplaatsing achter de rug heeft; meer dan een week/2 weken? geleden, dus neem aan dat ze toen ovuleerde?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil je natuurlijk niet van slag maken.. maar ik heb wel eens licht positief getest tijdens een ovulatie..
zou dat misschien het geval kunnen zijn geweest?
word je morgen ingeleid VT? en met welke reden?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben blij dat het iets afzakt miss j, ik zat al te wachten op een berichtje. Wat een onzekerheid voor jullie.
wij hebben onze grote vent net te logeren gebracht. Het was gewoon de laatste dag met z'n drietjes. Nu nog hopen dat ik wat slapen kan vannacht en dan morgen om 7 uur melden. Ik ben echt een jankerd vandaag.
Sh*tquote:Op zondag 31 juli 2011 21:53 schreef Orea het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 31 juli 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil je natuurlijk niet van slag maken.. maar ik heb wel eens licht positief getest tijdens een ovulatie..
zou dat misschien het geval kunnen zijn geweest?
Ja dus.. ik ovuleerde toen (en goed ook!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik geloof dat Orea een terugplaatsing achter de rug heeft; meer dan een week/2 weken? geleden, dus neem aan dat ze toen ovuleerde?
heb er overigens geen verstand van hoor.. dus weet niet hoe dat allemaal werkt...
ah oke, t was maar een idee, ik volg die topics niet dus was niet op de hoogte. verder heb ik juist de ervaring dat ik random licht positief test op bijna alle testenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik nietik heb zo'n 7 jaar testervaring (:')) en nóóit heb ik vals positief getest (zelfs niet als ik de test een dag later uit de prullenbak haalde
en geloof me ik heb wat testen gedaan....)
Ik heb 20 juli 2 embryo's teruggekregen, en gisteren had ik 4 testen met een lichte streep. 2 kv;s 2 voor 5 euro en 2 sensitests.. (meer gedaan omdat ik de streep niet geloofde.. maar alle 4 hadden ze die, ongeveer 10 minuten na afleestijd)... 14 dagen na de eisprong was het gisteren...
Vandaag een kv (2 voor 5 euro) en een sensi test en beide negatief.. Ga het morgen nog doen en anders denk ik toch echt dat het gewoon niet zo was.
Prima, overleef ik wel.. maar ik snap nog steeds niet waarom 4 testen gisteren zeiden van wel..
jij heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes gewenst morgen, en probeer flink uit te rusten he piepsnorretjequote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben blij dat het iets afzakt miss j, ik zat al te wachten op een berichtje. Wat een onzekerheid voor jullie.
wij hebben onze grote vent net te logeren gebracht. Het was gewoon de laatste dag met z'n drietjes. Nu nog hopen dat ik wat slapen kan vannacht en dan morgen om 7 uur melden. Ik ben echt een jankerd vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |