MJ; ik vind die tip van Simmu wel heel erg goed, een dagboek bijhouden kan je soms heel erg helpen, ook achteraf, ongeacht hoe het allemaal verloopt...
Wij geven familie van IC-patienten tegenwoordig ook een dagboek; en krijgen er veel positieve reacties op. Ook het maken van foto's tzt kan een goed idee zijn.. als je ze achteraf niet meer wilt zien, dan kan je ze verwijderen, maar je kan sommige dingen nooit meer over doen.

ik duim nog steeds hoor; en blijf dat de komende dagen/ weken/ maanden voor jullie doen.
Jeee Seth, 4,5 kg!!! das een flinke man zeg! heerlijk! krijgen we ook een foto van je nieuwste aanwinste te zien VT? ik ben wel heeeel benieuwd namelijk!
Mijn dag was tot dusver weer druk, maar ook wel leuk... vanmiddag na Evie dr dutje samen in de tuin en in dr zwembadje gespeeld. Straks nog even mijn meisje in bad, en dan kan ik geoorloofd instorten

merk wel dat het steeds zwaarder wordt; de combi drukke, ondernemende dreumes en dikke zware hoogzwangere buik

Morgen gaat ze een paar uurtjes naar de kinderopvang; dus dan ga ik ff rustig aandoen denk ik.. misschien heel ff de stad in, laatste dingetjes kopen.
(Vit K, Vit D)