liever een dubbelcheck nu, dan later voor verrassingen staan toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:04 schreef Poezebeest het volgende:
Jipster; wat balen dat het niet goed was! Wanneer hoor je het verdere beleid?
Wij moeten woensdag alweer terug naar de gyn voor echo van de nieren, maak me er verder niet druk of ongerust om, maar ben wel blij dat het goed in de gaten wordt gehouden.
Nee ik hou geen dagboek bij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef simmu het volgende:
MJ, dat je meisje zelf prima groeit is al een hele grote goede! hou je een dagboek bij?
hoop is er altijd
ikkequote:Op maandag 1 augustus 2011 15:35 schreef miss-jones25 het volgende:
Iemand vroeg ook nog hoe het ging met de groei van ons meisje, weet niet meer wie ??
Maar dat gaat goed. met haar zelf gaat alles goed. Dus hopelijk vermaakt ze zich nog ff binnen.
ik kan het je van harte aanraden om wel een dagboek bij te houden. je onthoud door alle stress nu namelijk niet wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt. wellicht dat je op een dag dat wel wil weten. het geeft je ook wat te doen tijdens al het rustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nee ik hou geen dagboek bij.
En gister was mn hoop ver te zoeken dacht echt dat ik zou gaan bevallen en was over alles negatief.
zat gewoon in een dip en was ook boos op iedereen, en op mn vriend om niets.
Maar nu ik gezien heb dat dat kindje van 25 weken het goed doet ben ik iets meer gerust gesteld.
Van harte! Wanneer wordt de kleine verwacht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar goed, mijn vrouw is dus zwanger
Vit K? en Vit D? moet je dat na de geboorte slikken dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
misschien heel ff de stad in, laatste dingetjes kopen.
(Vit K, Vit D)
Bedankt. Nog geen idee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van harte! Wanneer wordt de kleine verwacht?
Vitamine K en D moet je je baby geven als je borstvoeding geeftquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Vit K? en Vit D? moet je dat na de geboorte slikken dan?
* TimeJumper raakt in paniek omdat ze een heleboel dingen nog niet weet![]()
Moet iedereen dat slikken erna dan? Of is het voor de baby![]()
![]()
MissJonesenne so far so good, en we blijven hier doorduimen
Zenuwen zijn normaal, het is ook allemaal haske spannend...quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bedankt. Nog geen idee.
Ze is net 5 of 8 weken zwanger, we twijfelen nog. Volgende week vrijdag afspraak bij de verloskundige. Hopelijk komen we dan meer te weten.
Ben verdorie zenuwachtig
juistquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vitamine K en D moet je je baby geven als je borstvoeding geeft
en vitamine D ook jijzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |