Die krijgt vriendlief hier elke dag te horen. Ik mag niet eens meer een tas boodschappen uit de auto naar huis tillen. Ik mag ook niet meer de aardappels afgieten of met te scherpe messen omgaan. En die laatste twee zijn wel aardig terecht want ik ben echt heel erg onhandig de laatste tijd. Ik heb denk ik al 4 keer in mijn vingers gesneden met een vlijmscherp gloednieuw koksmes en ik heb een pan met groenten op de vloer laten vallen na het afgieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Heerlijk herkenbaar..
Hier een moeder die de kwaaltjes ook niet herkend, en het maar gezeur lijkt te vinden.. En een schoonmoeder die overbezorgd is. Doe mij het gemiddelde van die twee en ik ben blij![]()
Inmiddels kan ik het wel beter hebben. Beter relativeren in ieder geval. En ik ben duidelijker in wat ik voel en wil.
Zo kreeg schoonmoeder afgelopen weekend een "ik ben niet gehandicapt, alleen maar zwanger" om haar oren. En vertel ik mijn moeder duidelijk waarom ik er last van heb en dus even over klaag ("mijn darmen zijn overstuur en daar heb ik last van omdat ik vaak naar de wc moet"), of ik vertel het gewoon niet..
Lang leve een man en een zusje waar ik me normaal bij kan uiten..
Ik zou ook proberen om het te laten gaan, en iemand te vinden waar je je goed bij kunt uiten, en even de focus bij mams weghalen. Hoe lastig het soms ook is..
Ik merk ook niets hoor, alleen dat ik wat meer moe ben dan anders, maar dat kan ook aan de verkoudheid liggen waar ik al een paar dagen mee loop...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, het wordt nu toch hoog tijd dat mn vrouw eens wat kwaaltjes krijgt. Ze heeft helemaal nergens last van. De onzekerheid
och onzin, je moet er juist van genieten, kwaalloosheid is heerlijk manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Pfffff, het wordt nu toch hoog tijd dat mn vrouw eens wat kwaaltjes krijgt. Ze heeft helemaal nergens last van. De onzekerheid
nou dan moet je dus nu nog een keerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ja maar kom op.. ik ben t avondeten en wcpapier vergeten, en juist daarom ging ik*snirf*
croissants zijn al opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:40 schreef NotTheSame het volgende:
WC papier? Ach, een oude krant voldoet ook.
En avondeten? Wat dacht je van warme roomchocoladecroissants gevuld met m&m's en een dropsausje, en als toetje een knetterijsje?
Bewaar je de bonbons voor bij de koffie/thee vanavond
Zo herkenbaar! Heb mezelf dus ook een snoeprij verbod opgelegd, maar die overtreed ik regelmatigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mag niet meer naar de supermarkt
ik heb net gewoon 20 euro aan ONZIN uitgegeven
roomchocoladecroissants, 3 zakken m&m's doos bonbons, knetterijsjes, zak drop etc etc
Spannend! En 31 augustus is het zo, vooral als je allemaal leuke dingen gepland hebt staan. En als het mis gaat, dan gaat het toch mis en kan die hele vroege echo dat helaas niet veranderen. Maar ik duim voor een plakkertje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Afspraak met de gyn gemaakt voor 31 augustus! Ik voel mezelf best wel cool dat ik 'm zo ver vooruit durfde te zetten... Ik weiger dit keer angstig van echo naar echo te leven. Als het weer mis blijkt te zijn kan ik volgende poging altijd nog wekelijks laten monitoren...
Bovendien zit de vakantie ertussen dus dan heb ik afleiding genoeg
KD, niks onzin joh... lekker!!
Dat is inderdaad ook een beetje mijn gedachte erachter, een vroege echo kan toch niets voorkomen en ik ben er zo rustig onder dat ik echt niet steeds bevestiging nodig heb. (oftwel; ik kan voldoende bevestiging halen uit het regelmatig zwangerschapstest piesenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Spannend! En 31 augustus is het zo, vooral als je allemaal leuke dingen gepland hebt staan. En als het mis gaat, dan gaat het toch mis en kan die hele vroege echo dat helaas niet veranderen. Maar ik duim voor een plakkertje!
Da;'s vast een goed teken Flugeltje, want toen ik niet meer gelijk bij de verloskundige stond om te kijken of hij deze keer wel bleef plakken, bleef hij dus plakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een beetje mijn gedachte erachter, een vroege echo kan toch niets voorkomen en ik ben er zo rustig onder dat ik echt niet steeds bevestiging nodig heb. (oftwel; ik kan voldoende bevestiging halen uit het regelmatig zwangerschapstest piesen)
Groot voordeel is wel dat ik dan bijna 9 weken ben en bij een kloppend hartje de kans groot is dat 't wel blijft zitten dit keer. De miskramen waren steeds in een vroeger stadium. (behalve dan die bij 11 weken, maar toen bleek het vruchtje al bij 7/8 weken afgestorven te zijn)
Enfin, zolang ik de rust kan bewaren is het niet nodig om mezelf elke week de spanning van een echo op de hals te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |