abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100226917
Kak, de rugpijn begint nu al. Gisteren pas toen ik richting huis ging. Ik probeer wel wat heen en weer te lopen, maarja. Ben even niet blij...
Tralalalaaa
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:14:07 #227
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_100228073
Ik sliep bij de eerste tot 40.5 op mijn buik.. En nu ook nog steeds :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:29:51 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100228506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kak, de rugpijn begint nu al. Gisteren pas toen ik richting huis ging. Ik probeer wel wat heen en weer te lopen, maarja. Ben even niet blij...
*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.

Ik vind dat wel knap hoor, dan nog op je buik slapen?! Ik kan me voorstellen dat je de beeb niet plet, maar het ligt gewoon niet lekker lijkt mij (ga het niet testen trouwens :P )
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:34:29 #229
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100228638
Middag!

Wij zijn ook weer terug van ons weekendje weg... En dat was absoluut NIET voor herhaling vatbaar kan ik wel zeggen. Niet op persoonlijk vlak, dat ging wel aardig, maar het weer was *piep , het luchtbed was *piep*, het eten was *piep* en dan kom je thuis, is door het vele water ons terras ingestort, ligt er een mooie brief van het CJIB op de mat (voor mij natuurlijk }:| ) en ligt de broer van manlief ook weer de boel te manipuleren...
Dat was dus wel even een huilbui waard vond ik zelf.

Pluspunten van het weekend: Kinderwagen besteld en het gordijntje voor de babykamer was al binnen, dus dat hebben we even opgehaald *O*

Ik probeer vanaf hier weer even de draad op te pikken, teruglezen is me iets te vermoeiend nu.
pi_100228820
Tip: als je een gewone waterdichte molton voor een eenpersoonsbed of kinderbed koopt en die onder je hoeslaken legt, slaap je nog beter dan die moltonhoeslakens want dat zweet toch nog best wel. Ik had er voor de zekerheid dan nog een dik badlaken tussen liggen.

MJ, succes en sterkte. Ik hoop dat je meisje nog heel lang binnenblijft.

En alle llm'ers succes met het weer!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100229114
ik doe deze zwangerschap 'gewoon eventjes' ik vind het echt heerlijk!!! Ik slaap goed, heb geen obstipatie (zoals bij elin :') bloeden jonguh) maagzuur druk ik snel de kop in, mn bekken is in orde.. alleen af en toe de laffe ademhaling. Maar dan ga ik gewoon op mijn zij liggen en 'ff ademhalen'

lalala \O/

en mooie paarse/rode en soms grijs/blauwe handjes en voetjes

pi_100229264
Dat ziet er echt heel maf uit KD. Waar komt het door? De grotere hoeveelheid bloed in je lijf of iets anders?
pi_100229308
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Susie het volgende:

[..]

*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.
Nee, ik heb bijna geen uren meer over en wil perse pas 2 januari weer beginnen. Het is uitzingen t/m volgende week donderdag ;) Komt wel goed! Maar soms baal ik even enorm.

Zo KD, heb je met stiften gespeeld??? ;)
Tralalalaaa
pi_100229324
Middag.

Door slapen lukt bij mij ook niet meer, vooral als ik me wil omdraaien en op moest staan voor de wc is ook niet prettig. Word om het uur wel wakker hier.

Buik slapen gaat hier ook echt niet meer. Deed ik soms maar nu is het alleen op me zij slapen.
pi_100230157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef mefke79 het volgende:
Tip: als je een gewone waterdichte molton voor een eenpersoonsbed of kinderbed koopt en die onder je hoeslaken legt, slaap je nog beter dan die moltonhoeslakens want dat zweet toch nog best wel. Ik had er voor de zekerheid dan nog een dik badlaken tussen liggen.

MJ, succes en sterkte. Ik hoop dat je meisje nog heel lang binnenblijft.

En alle llm'ers succes met het weer!
hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)

Maar goed nog hoogstens 4 weken en 2 dagen afzien, komt goed :Y
pi_100230774
carpale tunnelsyndroom in een apartevorm
ik heb een vernauwing in al mijn aders, normaal geen probleem, maar nu moet er een paar liter meer bloed doorheen :+
pi_100230929
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)

Maar goed nog hoogstens 4 weken en 2 dagen afzien, komt goed :Y
Misschien een beetje huisvlijt: handdoek met een paar kleine steekjes vastzetten op het waterdichte ding?
En iets wat ik zelf van plan ben te gaan doen: wij hebben een nogal groot bed (2m20 lang en 2m breed) met één groot topmatras. Daar krijg ik straks dus nooit of te nimmer een betaalbaar hoeslaken overheen. Ik ga dus een éénpersoons waterdichte molton komen en die overdwars over het bed leggen. Het lijkt me dat mijn hoofd en voeten toch niet ineens heel veel vocht gaan verliezen. Het voordeel daarvan is ook dat de delen die niet op de molton liggen hun warmte gewoon makkelijk kwijt raken en het zweten dus niet zo heel erg zal zijn.
pi_100231005
jeetje wat een hoop nieuwe zwangeren hier! *G* gefeli allemaal!

vrouwtje theelepel gefeliciteerd met jullie zoon *G*

MJ ook hier draaien mijn duimen overuren dat je meisje nog even blijft zitten :*

orea :*
pi_100231008
Mooi kleurtje KD..

NTS, balen van alles zeg. Hopelijk is het terras vlot gemaakt, en jij weer een beetje ont-piept.

Evenstar, hoe gaat het bij jou?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 13:56:59 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100231258
poehh ik doe ook niet aan die zweetmoltons mee hoor :) ik heb van mijn werk een matje van ongeveer 1 bij 1 meter meegenomen, (echt heel fijne matjes; zijn zacht; de onderkant waterdicht en nemen echt LITERS vocht op) en deze ligt dus ongeveer van halverwege mijn rug tot aan mijn knieeen. Verder heb ik een 2e boxspringmatras OP bed, met gewoon een molton en hoeslaken. Dus voordat het daadwerkelijk op ons gewone bed komt allemaal... dan moet ik een hele Tsunami maken :D we shall shee ;)

NTS; wat rot dat jullie weekend weg niet zo leuk was als je gehoopt had... arme jij!

TAP en Susie; aan jezelf denken hoor... niet kunnen zitten kan ook door de bekken komen; en daar kan je ook ziekteuren voor opnemen oid?

en ik mag gewoon bijna thuis bevallen!!! nog 1,5 dag de knieen aan mekaar houden :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100231721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik doe deze zwangerschap 'gewoon eventjes' ik vind het echt heerlijk!!! Ik slaap goed, heb geen obstipatie (zoals bij elin :') bloeden jonguh) maagzuur druk ik snel de kop in, mn bekken is in orde.. alleen af en toe de laffe ademhaling. Maar dan ga ik gewoon op mijn zij liggen en 'ff ademhalen'

lalala \O/

en mooie paarse/rode en soms grijs/blauwe handjes en voetjes

[ afbeelding ]
:o Dit heb ik ook een keer onder mijn voeten gehad. Dacht eerst dat ik door verf heen was gelopen. Ook hier is de ademhaling niet echt joepie en ik word gek van die duizeligheid :( Ik heb een te dunne tussenwervelschijf in het midden van mijn rug en die speelt nu heel erg op.

Maar verder gaat het goed hoor :P
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_100231736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
poehh ik doe ook niet aan die zweetmoltons mee hoor :) ik heb van mijn werk een matje van ongeveer 1 bij 1 meter meegenomen, (echt heel fijne matjes; zijn zacht; de onderkant waterdicht en nemen echt LITERS vocht op) en deze ligt dus ongeveer van halverwege mijn rug tot aan mijn knieeen. Verder heb ik een 2e boxspringmatras OP bed, met gewoon een molton en hoeslaken. Dus voordat het daadwerkelijk op ons gewone bed komt allemaal... dan moet ik een hele Tsunami maken :D we shall shee ;)

NTS; wat rot dat jullie weekend weg niet zo leuk was als je gehoopt had... arme jij!

TAP en Susie; aan jezelf denken hoor... niet kunnen zitten kan ook door de bekken komen; en daar kan je ook ziekteuren voor opnemen oid?

en ik mag gewoon bijna thuis bevallen!!! nog 1,5 dag de knieen aan mekaar houden :)
Voor het verhogen van het met mag je toch geen gebruik maken van een extra matras, maar dat moet toch met behulp van klossen/kratjes?? of ben ik verkeerd ingelicht?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:12:09 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100231813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:09 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Voor het verhogen van het met mag je toch geen gebruik maken van een extra matras, maar dat moet toch met behulp van klossen/kratjes?? of ben ik verkeerd ingelicht?
deden ze hier niet moeilijk over ;)
gelukkig maar; want wij hebben nogal een grote boxspring; 180 bij 210 cm...
en het gaat voornamelijk om de hoogte natuurlijk...
en het is geen simpel los matrasje hoor, een echte boxspringmatras.. dus stevig enzo..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:43:20 #244
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100232784
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik sliep bij de eerste tot 40.5 op mijn buik.. En nu ook nog steeds :+
Ik ben stinkend jaloers :( :+

Kleurdoos je staat er letterlijk gekleurd op :+

NTS :*

Jeej Beessie-Jen nog maar anderhalve dag, spannendddddddd :D

Klossen :( Bevallen is al erg maar dat heel je bed op verdieping torenflat gezet moet worden :(
Vrijdag komt hier iemand van de kraamzorg zal eens kijken of het echt "mot" en of ik er niet "onderuit" kan komen :9

Verder een klaagpost, mijn moeder vind mij raar :( (maarja, dat vind ze mij al jaren :9 )
Ze vind het raar dat ik niet van de zwangerschap geniet, van een schoppend babytje. Ik vind het ook wel speciaal maar na bijna 25 weet ik het wel, en ik zie hem liever aan de "buitenkant" dat lijkt mij veel leuker.
Ze vind het raaarrrrrrr dat ik niet lang kan lopen, heeft ze noooitttttt van gehoord in haar omgeving of toen zij zwanger was. :(
En ik vind haar raar :( dat ze niet gelijk iets zegt van "goh vervelend meid". Maar ja ik heb een vreemde moeder, die tijdens mijn eerste miskraam toen ik al 6 uur weeen had zei "goh maak ik dat ook eens mee" :(
Ik wil vandaag een moeder die met me meevoelt, die uit zichzelf voorstelt goh zullen we eens voor de baby shoppen. En die dingen niet raar vind.
Vandaag wil ik een andere moeder, en morgen waarschijnlijk oook :(
/end geklaag :+
Rayen 2½ jaar!
pi_100232808
Ok dan is het goed just checking.. Ik meen het hier ergens in de papieren tegen gekomen te zijn (of ze hebben het gemeld bij het intake gesprek, ik weet het niet meer, maar mooi da het goed gekeurd is :)

@timejumper: Dat zijn niet de reacties waar je op zit te wachten nee. Kan helemaal zo zijn dat zij er nog nooit van gehoord heeft maar dat wil niet zeggen dat het nooit voorkomt en dat het jou nu niet overkomt, je had ook liever gehad dat je gewoon nog lekker lange wandelingen kon maken toch?

Die reactie van de weeën bij je miskraam vind ik trouwens helemaal misplaatst, maar als ik het zo hoor heeft je moeder wat problemen met zich te uiten op een goede (menselijke) manier.

Hoe moeilijk het ook is, probeer er zo min mogelijk van aan te trekken, maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

:*
pi_100232975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:43 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik ben stinkend jaloers :( :+

Kleurdoos je staat er letterlijk gekleurd op :+

NTS :*

Jeej Beessie-Jen nog maar anderhalve dag, spannendddddddd :D

Klossen :( Bevallen is al erg maar dat heel je bed op verdieping torenflat gezet moet worden :(
Vrijdag komt hier iemand van de kraamzorg zal eens kijken of het echt "mot" en of ik er niet "onderuit" kan komen :9

Verder een klaagpost, mijn moeder vind mij raar :( (maarja, dat vind ze mij al jaren :9 )
Ze vind het raar dat ik niet van de zwangerschap geniet, van een schoppend babytje. Ik vind het ook wel speciaal maar na bijna 25 weet ik het wel, en ik zie hem liever aan de "buitenkant" dat lijkt mij veel leuker.
Ze vind het raaarrrrrrr dat ik niet lang kan lopen, heeft ze noooitttttt van gehoord in haar omgeving of toen zij zwanger was. :(
En ik vind haar raar :( dat ze niet gelijk iets zegt van "goh vervelend meid". Maar ja ik heb een vreemde moeder, die tijdens mijn eerste miskraam toen ik al 6 uur weeen had zei "goh maak ik dat ook eens mee" :(
Ik wil vandaag een moeder die met me meevoelt, die uit zichzelf voorstelt goh zullen we eens voor de baby shoppen. En die dingen niet raar vind.
Vandaag wil ik een andere moeder, en morgen waarschijnlijk oook :(
/end geklaag :+
Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijn :') Ik wilde niet verven als de verf niet op verfbasis was en toen was het 'oh in mijn tijd deed ik dat allemaal hoor, en heb ik nog hoogzwanger behangen' etc etc etc.
Tralalalaaa
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:55:52 #247
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100233197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijn :') Ik wilde niet verven als de verf niet op verfbasis was en toen was het 'oh in mijn tijd deed ik dat allemaal hoor, en heb ik nog hoogzwanger behangen' etc etc etc.
Zullen we ze aan elkaar voorstellen :+

Ze woont op 1 uur rijden van mij vandaag, dus als ik er langsga is het 2 uur retour. Ik voel dat'aan het eind van de dag helaas altijd in mijn lijf.
Zegt zij, goh wat raarrrrrrrr, ik reed nog tot aan het eind van m'n bevalling, mijn vliezen braken zelfs toen ik uit de auto stapte :(
En ik ben echt geen flauwerd hoor.

Normaal trek ik het me niet zo aan Hilliebilllie maar nu word het zo duidelijk dat ze meestal zo raar reageert. En ik ben gewoon een ezel, denkende dat ik "dit" met haar zou kunnen delen.
Ik ben blij dat ik geen meisje krijg, met het voorbeeld wat ik gehad heb zou dat waarschijnlijk helemaal fout gaan :{
Rayen 2½ jaar!
pi_100233205
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

en mijn schoonmoeder werd van de week helemaal panisch dat ik nog wel de randjes van de muren bijwerkte met verf, waren maar een paar kleine plekjes, maar moest voor sommige stukjes wel op een trapje van twee treden, en dat was veel te gevaarlijk, moest m'n man maar doen. (en hem had ze dus ook opgenaaid, heb het lekker stiekem toch zelf gedaan voordat m'n man de tijd had..) Ik weet echt nog wel wat ik wel en niet kan (de wasmand naar beneden of naar boven brengen doe ik bijvoorbeeld dus al een hele tijd niet meer..)
pi_100233355
bah, het is warm. Ik ben de babykamer aan het latexen en ben nu halverwege. Nadeel: plat dak en raamkant op de zon. En groot: 3,4 x 4,5. De grote stukken gaan wel lekker met een roller, maar de randjes :S elke keer trap op, stukje schileren, trap af, trap verplaatsen, trap op etc. Dat voel ik nu wel een beetje in mijn kont, heup en onderrug, dus dat mag vriendlief de komende week lekker 's avonds doen. Of ik zelf het plafond ga doen weet ik ook nog niet, ik heb door een beknelde zenuw in mijn schouder sowieso al eerder last van het boven mijn macht werken, maar nu met mijn brakke rug... Denk dat vriendlief dat ook mooi mag doen.

En moeders en schoonmoeders zouden niet raar mogen doen. Ik heb het juist erg getroffen. Zowel mams als schoonmams hangt elke dag aan de lijn met de vraag of ze me nog ergens mee kunnen helpen. Vriend en ik zijn echt niet zo netjes als zou moeten (zeg maar gerust dat we heeeeeeel erg slordig zijn) en beide moeders willen dus komen opruimen en soppen. Daar voel ik me dat weer heel bezwaard door. Volgende week wordt de kinderkamer gebracht en dan kan alles wat beneden opgeslagen staat naar boven toe waardoor het vanzelf wel weer netjes is, denk ik.
pi_100233511
Heerlijk herkenbaar..
Hier een moeder die de kwaaltjes ook niet herkend, en het maar gezeur lijkt te vinden.. En een schoonmoeder die overbezorgd is. Doe mij het gemiddelde van die twee en ik ben blij :P
Inmiddels kan ik het wel beter hebben. Beter relativeren in ieder geval. En ik ben duidelijker in wat ik voel en wil.
Zo kreeg schoonmoeder afgelopen weekend een "ik ben niet gehandicapt, alleen maar zwanger" om haar oren. En vertel ik mijn moeder duidelijk waarom ik er last van heb en dus even over klaag ("mijn darmen zijn overstuur en daar heb ik last van omdat ik vaak naar de wc moet"), of ik vertel het gewoon niet..
Lang leve een man en een zusje waar ik me normaal bij kan uiten..
Ik zou ook proberen om het te laten gaan, en iemand te vinden waar je je goed bij kunt uiten, en even de focus bij mams weghalen. Hoe lastig het soms ook is..

Edit: maar naast die bezorgdheid en het wegzuchten van mijn kwaaltjes, zijn mijn schoonmoeder en moeder gezellige mensen waar ik het goed mee kan vinden. Alleen op dat gebied wat minder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')