*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kak, de rugpijn begint nu al. Gisteren pas toen ik richting huis ging. Ik probeer wel wat heen en weer te lopen, maarja. Ben even niet blij...
Nee, ik heb bijna geen uren meer over en wil perse pas 2 januari weer beginnen. Het is uitzingen t/m volgende week donderdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Susie het volgende:
[..]
*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.
hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef mefke79 het volgende:
Tip: als je een gewone waterdichte molton voor een eenpersoonsbed of kinderbed koopt en die onder je hoeslaken legt, slaap je nog beter dan die moltonhoeslakens want dat zweet toch nog best wel. Ik had er voor de zekerheid dan nog een dik badlaken tussen liggen.
MJ, succes en sterkte. Ik hoop dat je meisje nog heel lang binnenblijft.
En alle llm'ers succes met het weer!
Misschien een beetje huisvlijt: handdoek met een paar kleine steekjes vastzetten op het waterdichte ding?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)
Maar goed nog hoogstens 4 weken en 2 dagen afzien, komt goed
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik doe deze zwangerschap 'gewoon eventjes' ik vind het echt heerlijk!!! Ik slaap goed, heb geen obstipatie (zoals bij elinbloeden jonguh) maagzuur druk ik snel de kop in, mn bekken is in orde.. alleen af en toe de laffe ademhaling. Maar dan ga ik gewoon op mijn zij liggen en 'ff ademhalen'
lalala \O/
en mooie paarse/rode en soms grijs/blauwe handjes en voetjes
[ afbeelding ]
Voor het verhogen van het met mag je toch geen gebruik maken van een extra matras, maar dat moet toch met behulp van klossen/kratjes?? of ben ik verkeerd ingelicht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
poehh ik doe ook niet aan die zweetmoltons mee hoorik heb van mijn werk een matje van ongeveer 1 bij 1 meter meegenomen, (echt heel fijne matjes; zijn zacht; de onderkant waterdicht en nemen echt LITERS vocht op) en deze ligt dus ongeveer van halverwege mijn rug tot aan mijn knieeen. Verder heb ik een 2e boxspringmatras OP bed, met gewoon een molton en hoeslaken. Dus voordat het daadwerkelijk op ons gewone bed komt allemaal... dan moet ik een hele Tsunami maken
we shall shee
NTS; wat rot dat jullie weekend weg niet zo leuk was als je gehoopt had... arme jij!
TAP en Susie; aan jezelf denken hoor... niet kunnen zitten kan ook door de bekken komen; en daar kan je ook ziekteuren voor opnemen oid?
en ik mag gewoon bijna thuis bevallen!!! nog 1,5 dag de knieen aan mekaar houden
deden ze hier niet moeilijk overquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Voor het verhogen van het met mag je toch geen gebruik maken van een extra matras, maar dat moet toch met behulp van klossen/kratjes?? of ben ik verkeerd ingelicht?
Ik ben stinkend jaloersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik sliep bij de eerste tot 40.5 op mijn buik.. En nu ook nog steeds
Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben stinkend jaloers![]()
![]()
Kleurdoos je staat er letterlijk gekleurd op![]()
NTS![]()
Jeej Beessie-Jen nog maar anderhalve dag, spannendddddddd![]()
KlossenBevallen is al erg maar dat heel je bed op verdieping torenflat gezet moet worden
![]()
Vrijdag komt hier iemand van de kraamzorg zal eens kijken of het echt "mot" en of ik er niet "onderuit" kan komen![]()
Verder een klaagpost, mijn moeder vind mij raar(maarja, dat vind ze mij al jaren
)
Ze vind het raar dat ik niet van de zwangerschap geniet, van een schoppend babytje. Ik vind het ook wel speciaal maar na bijna 25 weet ik het wel, en ik zie hem liever aan de "buitenkant" dat lijkt mij veel leuker.
Ze vind het raaarrrrrrr dat ik niet lang kan lopen, heeft ze noooitttttt van gehoord in haar omgeving of toen zij zwanger was.![]()
En ik vind haar raardat ze niet gelijk iets zegt van "goh vervelend meid". Maar ja ik heb een vreemde moeder, die tijdens mijn eerste miskraam toen ik al 6 uur weeen had zei "goh maak ik dat ook eens mee"
![]()
Ik wil vandaag een moeder die met me meevoelt, die uit zichzelf voorstelt goh zullen we eens voor de baby shoppen. En die dingen niet raar vind.
Vandaag wil ik een andere moeder, en morgen waarschijnlijk oook![]()
/end geklaag
Zullen we ze aan elkaar voorstellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijnIk wilde niet verven als de verf niet op verfbasis was en toen was het 'oh in mijn tijd deed ik dat allemaal hoor, en heb ik nog hoogzwanger behangen' etc etc etc.
en mijn schoonmoeder werd van de week helemaal panisch dat ik nog wel de randjes van de muren bijwerkte met verf, waren maar een paar kleine plekjes, maar moest voor sommige stukjes wel op een trapje van twee treden, en dat was veel te gevaarlijk, moest m'n man maar doen. (en hem had ze dus ook opgenaaid, heb het lekker stiekem toch zelf gedaan voordat m'n man de tijd had..) Ik weet echt nog wel wat ik wel en niet kan (de wasmand naar beneden of naar boven brengen doe ik bijvoorbeeld dus al een hele tijd niet meer..)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Herkenbaar!!! Mijn moeder en jouw moeder zouden vriendinnen kunnen zijnIk wilde niet verven als de verf niet op verfbasis was en toen was het 'oh in mijn tijd deed ik dat allemaal hoor, en heb ik nog hoogzwanger behangen' etc etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |