quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
zesde keer ondertussen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn informatie zegt hetzelfde. Gefeliciteerd
quote:
quote:
Dankjulliequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:20 schreef densmee het volgende:
[..]
zesde keer ondertussen?
speciaal voor Anne
1 18-18quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjullie![]()
!
Zesde keer![]()
![]()
?
Whehe, nee hoor. Als ik er per se eentje had gewild, had ik er ook wel een gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef densmee het volgende:
[..]
1 18-18
2 19-18
3 20-18
4 21-18
5 22-18
6 23-18
kut 7 keer dus![]()
maar dan nog van harte gefeliciteerd, en ik denk dat jou cadeau al mijn kant op komt hè
Ook jij bedanktquote:
Nog 2 jaar en je stopt weer ffies met tellen of waar ligt je grensquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, nee hoor. Als ik er per se eentje had gewild, had ik er ook wel een gehad.
[..]
Ook jij bedankt!
Want...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:33 schreef densmee het volgende:
Goed, een beetje vreemd wordt wel erg vreemd
Gezocht 18 jarige slet om eens flink uit te wonen
Ah mên, dat is klote... Ze heeft fijne antibiotica gekregen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:32 schreef Sounddragon het volgende:
Anne is ziekjes op haar verjaardag; blaasontsteking veroorzaakt veel auwtjes, en de medicijnen die ze van dokkie kreeg maken het alleen maar erger
Nog niet zo lang geleden had ze hetzelfde, toen ook meds gekregen, en waarschijnlijk de nice version, maar da's penicilline, en omdat het nu weer terug is, heeft dokkie d'r nu ws. de 'minder nice' versie gegeven, en ze hád al last van d'r buikie als symptoom van de ontsteking.. dubbelop dus..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah mên, dat is klote... Ze heeft fijne antibiotica gekregen?
Klinkt bekend, de heftige antibiotica vermoorden ook de bacteriën waar je wel wat aan hebt. Sterkte aan Anne.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had ze hetzelfde, toen ook meds gekregen, en waarschijnlijk de nice version, maar da's penicilline, en omdat het nu weer terug is, heeft dokkie d'r nu ws. de 'minder nice' versie gegeven, en ze hád al last van d'r buikie als symptoom van de ontsteking.. dubbelop dus..
Ze zal wel meelezen af en toe, ligt boven in d'r mandjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt bekend, de heftige antibiotica vermoorden ook de bacteriën waar je wel wat aan hebt. Sterkte aan Anne.
Sow, dat is heel wat. Vanaf daar is het vaak nog maar een korte stap naar de grote stations als 3FM en 538!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
betterskip Anne
BuzzyBee is op de radio nuinterview op Omroep Ooststellingwerf
![]()
Radio twee wil me al maanden interviewen, maar nog geen zin in gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sow, dat is heel wat. Vanaf daar is het vaak nog maar een korte stap naar de grote stations als 3FM en 538!
That'll buff outquote:
Truckcabquote:
Gaaf ding! Takel er af, nette pickup bak erop en verder opknappenquote:
de bak was het enige onderdeel van de auto wat nog een beetje goed is...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaaf ding! Takel er af, nette pickup bak erop en verder opknappen
Waar stond dit? Wel geinig spul iig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de bak was het enige onderdeel van de auto wat nog een beetje goed is...
garage Swierstra in Minnertsga, op BB staan alle fotos die ik daar op t erf heb gemaaktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar stond dit? Wel geinig spul iig.
Omg rijdt jouw hele familie in gekke auto'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
garage Swierstra in Minnertsga, op BB staan alle fotos die ik daar op t erf heb gemaaktDe Datsun Bluebird van mn oom zal er ook wel tussen komen, die hebben we er afgeleverd, nadat mn oom hem daar in 1986 nieuw had gekocht
nee, alleen mn broer en ik. Oom heeft gewoon geen belang gehad in een andere auto sinds 1986, beetje het Toyota Starlet reclame idee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omg rijdt jouw hele familie in gekke auto's
In Schotland heb ik eens naast een oudere vent gezeten met eten die een kilt aan had.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor onder de kilt te dragen
Sexayquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Voor onder de kilt te dragen
waarschijnlijk hetzelfde als die mooie foto, maar dan groter.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, net even een mooie foto uitvergroot op canvas doek besteld voor thuis aan de muur. Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.
Je bent ged uitgeslapen vandaagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk hetzelfde als die mooie foto, maar dan groter.
Ik kan alleen maar hopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk hetzelfde als die mooie foto, maar dan groter.
Wat voor foto?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, net even een mooie foto uitvergroot op canvas doek besteld voor thuis aan de muur. Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.
Historische foto van de hoofdstraat van een stad waar ik gewoond heb. Foto uit de 60's ongeveer.quote:
dan google je effe de/een low res versie, en die plemp je hier neerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Historische foto van de hoofdstraat van een stad waar ik gewoond heb. Foto uit de 60's ongeveer.
Ik mag de foto niet posten, ik heb de hoge resolutie versie gekocht van het historisch museum en getekend dat het voor eigen gebruik is.
Via google inderdaad ook te vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dan google je effe de/een low res versie, en die plemp je hier neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan dus heel groot.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Ik had er best graag heen gewild eigenlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:44 schreef densmee het volgende:
wat een kansloos festival, dat dominator.
ik zit daar op een km of 2 vandaan.
Maar wat een teringherrie hier.
meen je dat serieus, echt zo een verschrikkelijke herrie is dat he. heel de dag of je met een trilplaat in de hand staatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had er best graag heen gewild eigenlijk.
wisselt wel eens, maar je hebt dat reggae sundance gehad een paar jaar geleden. dat was wel grappig om te zien en dat was een heel weekend dus die mannen kwamen hier ook naar de supermarkt, ik geloof dat de supermarkten 150 karretjes kwijt waren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had er best graag heen gewild eigenlijk.
Edit: Welk feestje is er ook alweer altijd nog meer op de E3?
Nah, ik dacht dat er nog een ander Q-dance feestje was, maar kan het niet echt vinden, dus zal wel niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef densmee het volgende:
[..]
wisselt wel eens, maar je hebt dat reggae sundance gehad een paar jaar geleden. dat was wel grappig om te zien en dat was een heel weekend dus die mannen kwamen hier ook naar de supermarkt, ik geloof dat de supermarkten 150 karretjes kwijt waren.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Via google inderdaad ook te vindenKewl, alleen voor de auto's al de moeite waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan dus heel groot.![]()
Hoe groot gaat ie worden?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Welke stad is het? Wie is de fotograaf? Ziet er usa uit?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Historische foto van de hoofdstraat van een stad waar ik gewoond heb. Foto uit de 60's ongeveer.
Ik mag de foto niet posten, ik heb de hoge resolutie versie gekocht van het historisch museum en getekend dat het voor eigen gebruik is.
90x120 is besteld, met de opmerking dat ze voor het afdrukken even moeten laten weten of de kwaliteit niet verloren gaat. De foto is haarscherp en hoge resolutie, maar 90x120 is natuurlijk wel een hele flinke vergroting.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, alleen voor de auto's al de moeite waard![]()
Hoe groot gaat ie worden?
Fotograaf geen idee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Welke stad is het? Wie is de fotograaf? Ziet er usa uit?
Bizar. Die auto's had ik nooit in nl geplaatstquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
90x120 is besteld, met de opmerking dat ze voor het afdrukken even moeten laten weten of de kwaliteit niet verloren gaat. De foto is haarscherp en hoge resolutie, maar 90x120 is natuurlijk wel een hele flinke vergroting.
[..]
Fotograaf geen idee.
klik
toevallig stond er vandaag een stuk in het Eindhovens dagblad over een dorp/stad daar in de buurt waar 95% oid nederlander was uit enkele peel dorpen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
90x120 is besteld, met de opmerking dat ze voor het afdrukken even moeten laten weten of de kwaliteit niet verloren gaat. De foto is haarscherp en hoge resolutie, maar 90x120 is natuurlijk wel een hele flinke vergroting.
[..]
Fotograaf geen idee.
klik
20 km zuid van de plek die ik post ligt Holland. Een plek waar ook ongeveer 90% van de mensen Nederlandse roots heeft en dan vooral uit Zeeland en Drenthe/Friesland.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
toevallig stond er vandaag een stuk in het Eindhovens dagblad over een dorp/stad daar in de buurt waar 95% oid nederlander was uit enkele peel dorpen.
ik kan het online nog niet vinden
de titel was iets van Brabant in Amerika
Edit:
even de krant erbij gepakt en de titel is: Een brabants dorp in amerika
het gaat over de plaats Little chute
Echt waar?quote:
dit vond ik ook wel een mooi stuk: Schoenen koop je bij van der loop, de advocaat heet van lieshout, auto's worden gerepareerd bij van zeeland en uitvaarten worden verzorgd door verkuilenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
20 km zuid van de plek die ik post ligt Holland. Een plek waar ook ongeveer 90% van de mensen Nederlandse roots heeft en dan vooral uit Zeeland en Drenthe/Friesland.
Ik heb nog heel erg veel foto's uit Amerika van typisch NL dingen.
je weet niet of die hollanders zulke dingen begrijpen hequote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]
je weet niet of die hollanders zulke dingen begrijpen he
Moet jij zeggen bosboerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]
je weet niet of die hollanders zulke dingen begrijpen he
quote:Op zijn Chevrolet prijkt een vanity plate, een nummerbord met een woord in plaats van cijfers. Het kost een paar dollars extra, maar nu rijdt hij ook rond met 'Volkel'
Ik heb ff iets gemistquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen bosboer![]()
SD is 'made in the US of A'
Nou ik ben verwekt in South Carolina, toen mijn ouders daar op vakantie waren bij vrienden/kennissen, en daarna teruggevlogen naar NL om me in home-town Rotjeknor geboren te laten worden.. niet echt ingewikkeld toch?quote:
ja daar zul je wel veel van Amerika opgestoken hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou ik ben verwekt in South Carolina, toen mijn ouders daar op vakantie waren bij vrienden/kennissen, en daarna teruggevlogen naar NL om me in home-town Rotjeknor geboren te laten worden.. niet echt ingewikkeld toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Dat zal idd wel niet, maar ik ben wel 'made in'quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:31 schreef densmee het volgende:
[..]
ja daar zul je wel veel van Amerika opgestoken hebben
De usa is praktisch overleden he. Beetjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zal idd wel niet, maar ik ben wel 'made in'
Het dagelijks leven daar gaat gewoon door hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De usa is praktisch overleden he. Beetje![]()
![]()
Is op zijn plek in dezen
![]()
Is dat mijn schuld dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De usa is praktisch overleden he. Beetje![]()
![]()
Is op zijn plek in dezen
![]()
Had je kunnen voorzien en voorkomen door het nuttige met het aangename te combineren en met je auto op vakantie te gaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben op vakantie maar heb zin om met mijn auto te gaan rijden thuiswat erg.
Bewust thuis gelaten om financiële redenen, hij is vorig jaar al meegeweest. Ben nu met maten en we wilden dit jaar goedkoper uit zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had je kunnen voorzien en voorkomen door het nuttige met het aangename te combineren en met je auto op vakantie te gaan
We blijven in Nederland en dit keer maar 1camping ipv 2 maar toch, heb nog meer doeleinden waar geld naar toe moet. Maargoed mijn auto zuipt aardig en de sedan van mijn broertje doet bij lange stukken 1 op 15 dus de keuze was snel gemaakt. Plus dat ik met het idee kwam dus om dan alsnog mijn eigen auto mee te nemen zou hypocriet zijn. Volgend jaar gaan we wel met 4 auto's (allemaal met de eigen, haha).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
Vakantie's kosten geld; dan ga je toch iets minder ver weg?![]()
Op het Caprice forum was een held die met zijn chevy een raod trip Kroatië maakte; heerlijk man, dat relaxte V8 geluid bergje op![]()
zuipt je hobbybak zoveel dan?
Binnen Nederland zou het al helemaal geen discussie zijn; rijden met die hapquote:Op zondag 31 juli 2011 00:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
We blijven in Nederland en dit keer maar 1camping ipv 2 maar toch, heb nog meer doeleinden waar geld naar toe moet. Maargoed mijn auto zuipt aardig en de sedan van mijn broertje doet bij lange stukken 1 op 15 dus de keuze was snel gemaakt. Plus dat ik met het idee kwam dus om dan alsnog mijn eigen auto mee te nemen zou hypocriet zijn. Volgend jaar gaan we wel met 4 auto's (allemaal met de eigen, haha).
Afgelopen?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:11 schreef densmee het volgende:
wat een kansloze, Dominator afgelopen.
Denken ze met het naar huis rijden in de auto door te gaan, al die radio's overstuurd.
Ja, helaas kun je je geld maar één keer uitgeven hequote:Op zondag 31 juli 2011 00:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach ik heb een keuze gemaakt SD en mijn portemonnee vindt het fijn. En de auto ook, er zijn nieuwe deurrubbers nodig.
Het is dan ook een overdag feestje van elf tot elf.quote:
Ben je tegenwoordig een held als je zinloos geld over de balk smijt?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
Vakantie's kosten geld; dan ga je toch iets minder ver weg?![]()
Op het Caprice forum was een held die met zijn chevy een raod trip Kroatië maakte; heerlijk man, dat relaxte V8 geluid bergje op![]()
zuipt je hobbybak zoveel dan?
der zijn wel evenementen op het e3 geweest die gewoon tot 3 uur doorgingen.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is dan ook een overdag feestje van elf tot elf.
densmee mag blij zijn. Qbase duurt 16 uurtjes.
Q-base duurt tot 8 uur in de ochtendquote:Op zondag 31 juli 2011 00:40 schreef densmee het volgende:
[..]
der zijn wel evenementen op het e3 geweest die gewoon tot 3 uur doorgingen.
dan slaap je echt niet hoor
Nee, je bent goed bezig als je dat ding waar je je hobby van hebt gemaakt gewoon meeneemt op vakantie, omdat je dan de tijd hebt om er echt van te genieten en er plezier van te hebben, en al helemáál omdat hij er sowieso al niet zo vaak mee rijdtquote:Op zondag 31 juli 2011 00:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig een held als je zinloos geld over de balk smijt?
Ah, een kinderfeestjequote:Op zondag 31 juli 2011 00:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is dan ook een overdag feestje van elf tot elf.
densmee mag blij zijn. Qbase duurt 16 uurtjes.
Da's al een stuk beter, al zou ik het volgens mij niet meer halenquote:
Ik ben ZO blij dat ik met de Niva die rondrit door oost europa heb gemaakt in april. Ja, het schiet niet op, en ik moest om de twee uur tanken als ik lekker aan het rijden was, mijn benzine kosten waren hoger dan mijn hotelkostenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je bent goed bezig als je dat ding waar je je hobby van hebt gemaakt gewoon meeneemt op vakantie, omdat je dan de tijd hebt om er echt van te genieten en er plezier van te hebben, en al helemáál omdat hij er sowieso al niet zo vaak mee rijdt![]()
Ik zou best met de Lincoln op vakantie willen; die extra benzine calculeer ik wel in, er past een bult in de kofferbak, cruise control erop, airco op 'no sweat' en gáánDat zou ik absoluut niet inruilen voor een saaie middenklasser, omdat 'ie toevallig de helft minder zuipt. Da's dan de helft van de leut van de vakantie zeg maar
![]()
Maar zoals ik al zei: je kunt het maar één keer uitgeven, en als je het niet breder hebt, zul je soms dit soort keuzes moeten maken
Same herequote:Op zondag 31 juli 2011 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ZO blij dat ik met de Niva die rondrit door oost europa heb gemaakt in april. Ja, het schiet niet op, en ik moest om de twee uur tanken als ik lekker aan het rijden was, mijn benzine kosten waren hoger dan mijn hotelkosten(en ik bespaar niet op hotels op vakantie..), maar daar had ik voor gespaard
quote:Op zondag 31 juli 2011 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
Bommelding in Oslo door deelnemer Nederlandse rally
2009, zijn vast wel al filmpjes van te vindenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:01 schreef densmee het volgende:
http://thekneeslider.com/(...)adial-engine-update/
wow bruut apparaat
Anne gaat mij een cadeautje gevenquote:
Thanksquote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef bietelboer het volgende:
Beetje laat Anne, maar nog gefeliciteerd
ja maar der zal toch wel enige voorkeur geweest zijn toen je mijn post zag staan zekerquote:Op zondag 31 juli 2011 20:33 schreef Anne het volgende:
[..].
Eigenlijk gaat Teufel je een cadeautje geven, niet ik.
kutplek voor filmpjes, je ziet geen donder zoquote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
net terug van de trekkertrek,
was er ook een auto klasse
die vent vol gas en blijven dabben ook na dat hij stil stond
ik weet maar deze kwam als laatste nog even de baan op om te showen, dus daar had ik niet echt op gerekendquote:Op zondag 31 juli 2011 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kutplek voor filmpjes, je ziet geen donder zo
emoquote:
2,5 cm tekort komen valt inderdaad niet meequote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/470272385
Zal wel een heel gedoe zijn geweest om die banden om die velgen te krijgen![]()
Supermooi nummerquote:
hoe gaat het met versturen eigenlijk, moet jij die opsturen of komt dat van Teufel af?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:33 schreef Anne het volgende:
[..].
Eigenlijk gaat Teufel je een cadeautje geven, niet ik.
Teufel gaat dat doen voor mijquote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe gaat het met versturen eigenlijk, moet jij die opsturen of komt dat van Teufel af?
en enig idee wanneer ik de postbode aan zijn mouw moet trekken
goed idee, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Teufel gaat dat doen voor mij.
En nog niet, ik moet nog één adres van een winnaar ontvangen.
Ik zal eens een mail sturen ipv een PM naar die user.
Zit stiekem al een beetje te winkelen naar goodies om mijn Astraatje weer rijdbaar te maken; zie net dat ik voor 170¤ voor en achter alles compleet nieuw heb; schijven, blokken, trommels, voeringen en cilinders.. prikkiequote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef densmee het volgende:
[..]
2,5 cm tekort komen valt inderdaad niet mee
voor ¤170 nieuw?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit stiekem al een beetje te winkelen naar goodies om mijn Astraatje weer rijdbaar te maken; zie net dat ik voor 170¤ voor en achter alles compleet nieuw heb; schijven, blokken, trommels, voeringen en cilinders.. prikkie![]()
Nu nog 2 voorbanden geloof ik, een koppelingsset inclusief lager, een veerpootlager heb ik nog, en dan een beetje laswerk
Was in vessem te doen toch? Een kameraad van me belde of ik ook wilde gaan, had helaas al wat anders.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
net terug van de trekkertrek,
was er ook een auto klasse
die vent vol gas en blijven dabben ook na dat hij stil stond
http://link.marktplaats.nl/1000327134quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef densmee het volgende:
[..]
voor ¤170 nieuw?
daar had ik nog geen 2 schijven voor
koppelingsset was ik 400 euro voor kwijt
is dat erg?quote:
ik heb al een moderne grijze stationwagon gehad, dieper kun je niet zinken, dus een Astra kopen heeft geen nut meer.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je overweegt een opel astra te kopen?
Nee, niet eens... Maar t is wel wat onwennig...quote:
Jij komt ook nog wel aan de beurtquote:
Toen ik het tikte bedacht ik me dat je eigenlijk al een tijdje volwassen bent... Dat je het kind in jezelf nog koestert doet daar niks aan af.quote:
Anne is niet volwassen anne is gek en kan dat goed verbergenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik het tikte bedacht ik me dat je eigenlijk al een tijdje volwassen bent... Dat je het kind in jezelf nog koestert doet daar niks aan af.
Deze uitspraak bewijst dat je Anne niet kentquote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Anne is niet volwassen anne is gek en kan dat goed verbergen
So truequote:Op zondag 31 juli 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Deze uitspraak bewijst dat je Anne niet kent
Ow?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik het tikte bedacht ik me dat je eigenlijk al een tijdje volwassen bent... Dat je het kind in jezelf nog koestert doet daar niks aan af.
Ben ik dood?quote:
Ik ben een slekt voorbeeldquote:
Alsof jij serieus voowassen bent met die lijkauto en gepimpte astra van jequote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben ik dood?
[..]
Ik ben een slekt voorbeeld
Hij is het er alleen niet mee eens dat wat jij zegtquote:Op zondag 31 juli 2011 23:21 schreef Anne het volgende:
Ik zeg juist dat ie geen volwassen voorbeeld is eh.
Echwelquote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hij is het er alleen niet mee eens dat wat jij zegt
Hij zei, benk dood. Dus bedoelt ie dat ie hasjikke volwassen is.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Echwel. Hij begreep het denk ik verkeerd.
Nee, geen grap, ik meen het.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef Anne het volgende:
Maar ik ben benieuwd met wat voor een garp Alex komt, met dat ik volwassen ben.
Instinkerd denk ik en niet serieus bedoeld.
Ow kutquote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hij zei, benk dood. Dus bedoelt ie dat ie hasjikke volwassen is.
Je zou eigenlijk eens moeten wetenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om je verleden, je heden, je toekomst en hoe je daar mee om gaat.
Ik heb geen lijkauto meer, en de Astra is gewoon hobby, beschuldig me maar van slechte smaak, maar dat heeft geen kont met volwassenheid te makenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alsof jij serieus voowassen bent met die lijkauto en gepimpte astra van je
Daar kom je bij de kern. Wat is volwassenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen lijkauto meer, en de Astra is gewoon hobby, beschuldig me maar van slechte smaak, maar dat heeft geen kont met volwassenheid te maken
Precies, en ik kan je nog wel wat dingetjes vertellen over ellende; mijn jeugd was niet bepaald doorsneequote:Op zondag 31 juli 2011 23:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik denk dat genoeg ellende je wijs genoeg maakt om nooit op een gare manier volwassen te worden.
Een ruim begripquote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Daar kom je bij de kern. Wat is volwassen
Wat een onvolwassen reactiequote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef densmee het volgende:
anders verhuizen we heel de boel toch naar R&P, dan hoef ik niet meer mee te lezen.
wat een gezever over volwassen worden of niet
Ja wat intresseert mij dit:quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Daar kom je bij de kern. Wat is volwassen
Ik heb maar even wat gepost om de andere kant van het verhaal te vertellen. Nu klinken we als een stel lompe boeren zonder enig respectquote:Op zondag 31 juli 2011 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
Bommelding in Oslo door deelnemer Nederlandse rally
en?quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat gepost om de andere kant van het verhaal te vertellen. Nu klinken we als een stel lompe boeren zonder enig respect
Slim, en goed verhaal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb maar even wat gepost om de andere kant van het verhaal te vertellen. Nu klinken we als een stel lompe boeren zonder enig respect
voetvolk is vervangbaar, zeker zulke IQ-lozenquote:
Die is ook wel goed voor Paalquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:43 schreef Anne het volgende:
T-shirt voor Lex;
http://www.snorgtees.com/i-ll-get-my-tool-kit
Een uurtje maar...quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:40 schreef Dingest het volgende:
O, en nog even toevoegend: de Carbage Run is echt ontzettend gaaf!![]()
![]()
Volgend jaar zeker weer![]()
En gelukkig ging Paals Saab ook nog een beetje kapot, dus we hebben ook een uurtje spanning gehad
Waar lopen ze over te zeiken dan? Heb je teringherrie op tien staan of zo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:29 schreef Anne het volgende:
Wat een zeikwijven wonen hiernaast btw. Die kunnen echt alleen maar klagen.
Ik hoop dat SD zo weer thuis komt, dan peren ze hem namelijk weer naar binnen![]()
.
Nee, ze zeiken niet eens over of op mij ofzo. Gewoon over vanalles. De hele dag door, klaag, klaag, klaag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar lopen ze over te zeiken dan? Heb je teringherrie op tien staan of zo?
Ik moet weer gaan nu en ik ben pas om half 9 weer thuis. Tegen die tijd zal ik dus wel kebab halen bij de Turk om de hoek ofzo. Geen tijd om te koken.quote:
Ik heb zojuist besloten dat ik alle eten goor vind, door de chemische toevoegingen en onnatuurlijke bewerkingen die de hedendaagse maatschappij ons opleggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dat ik alle eten goor vind, door de chemische toevoegingen en onnatuurlijke bewerkingen die de hedendaagse maatschappij ons opleggen.Hier heerlijke plofkippoten van de lidl met verstegen kipkruiden. Was goed te nassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Risotto met kastanjechampignons en spinazie. Net op.quote:
Was vrij eenvoudig gefikst, ging om de bovenste radiateurslang waar een scheurtje in zat. Al moest ik wel even een steile wand met rotsblokken naar beneden klauteren om een paar flessen water te halen. Paal had dus helemaal niets aan boord, behalve een rol duct tape en een schroevendraaier die door Saab bij de auto mee was geleverdquote:
Mooie klus! Hoe was het Saab museum en de camping in Vänersborg?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Was vrij eenvoudig gefikst, ging om de bovenste radiateurslang waar een scheurtje in zat. Al moest ik wel even een steile wand met rotsblokken naar beneden klauteren om een paar flessen water te halen. Paal had dus helemaal niets aan boord, behalve een rol duct tape en een schroevendraaier die door Saab bij de auto mee was geleverd
Ander team kon ons voorzien van uitlaatpasta (op de gok, want eigenlijk hecht dat niet lekker aan rubber) en een slangenklem, samen met die gast heb ik de slang geplakt; auto af laten koelen zodat de druk eraf was en je het aan kon raken, wat pasta erop, even laten uitharden, paar laagjes tape erop, klem erop geschroefd, water bijgevuld en op goed geluk verder gegaanPaar keer gecontroleerd, lekte nog steeds niet, hebben er in ieder geval nog 400 km mee kunnen rijden. Van wat ik zaterdag op z'n Twitter-pagina las heeft Paal de slang die dag al laten vervangen.
Niets onoverkomelijks, maar je moet wel even het juiste spul bij je hebben
WTF? Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar, keukenprinses?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Anne het volgende:
Ik ben kip aan het maken, maar die zit inmiddels ook op het plafond.
En de aardappeltjes liggen verdeeld achter het gasfornuis..
We eten sperzieboontjes, met spekjes.
Saab-museum zijn we niet geweest. Hoorde later dat het niet zo groot was en dat het waarschijnlijk wel had uit gekund, maar toen wilden we niet al te veel achterlopen dus we hebben het overgeslagen. We zijn wel bij de fabriek zelf geweest thoughquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooie klus! Hoe was het Saab museum en de camping in Vänersborg?
Mooi man, nog steeds spijt dat ik niet met m'n Saab bij de fabriek langs ben gereden. Wel bij het museum geweest though (en er vier jaar later met de opvolger van de Saab langs gereden).quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Saab-museum zijn we niet geweest. Hoorde later dat het niet zo groot was en dat het waarschijnlijk wel had uit gekund, maar toen wilden we niet al te veel achterlopen dus we hebben het overgeslagen. We zijn wel bij de fabriek zelf geweest though
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camping in Vänersborg zaten wij in een hutje. Waren over het algemeen maar korte nachten dus ik sliep dan wel, ongeacht waar we zaten. Persoonlijk ben ik meer van het kamperen (leuker en bakken geld goedkoper), maar op de camping hebben we wel bij het zusterteam staan barbecueën. Was erg gezellig zo, met al die teams bij elkaar
Mweh, de kip zei gewoon pang, toen ik de deksel er nog niet op had.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF? Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar, keukenprinses?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Mweh, de kip zei gewoon pang, toen ik de deksel er nog niet op had.
Die opmerking dee pijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
Kap gdfr nou eens met die kuttopics van je over heel FOK!.
In pta is er zelfs een topic van mijn hand wat nog loopt. Ik bedoel, kwaliteit is een kwestie van veel uitproberen.quote:
nee, kwaliteit is een kwestie van een goed product afleveren. uitgekotst darmvocht is geen goed product.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In pta is er zelfs een topic van mijn hand wat nog loopt. Ik bedoel, kwaliteit is een kwestie van veel uitproberen.
Je hebt in totaal 194 topics geopend, 4 daarvan zijn dicht omdat ze vol (= 300 posts) waren, maar 81 ervan zijn gewoon op slot getiefd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In pta is er zelfs een topic van mijn hand wat nog loopt. Ik bedoel, kwaliteit is een kwestie van veel uitproberen.
Ok next topicquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, kwaliteit is een kwestie van een goed product afleveren. uitgekotst darmvocht is geen goed product.
Beetje hardware store heeft ze wel liggen, m10x1 komt niet zo vaak voor maar het is ook niet echt zeldzaam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef densmee het volgende:
kut vorige week nieuwe kettingset op de motor gelegd en de borgmoeren op het achter tandwiel nog een keer gebruikt.
was ik net aan het rijden liepen ze los, morgen eerst maar eens nieuwe halen
weer een kut maat M10x1.0 nyloc
ik weet ik ga naar landbouwmechanisatie bedrijf als ik dat soort zaken nodig heb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beetje hardware store heeft ze wel liggen, m10x1 komt niet zo vaak voor maar het is ook niet echt zeldzaam.
Willeke Alberti op Nederland 3quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Grielen het volgende:
Airbus A380 kwam even overvliegen
Passagiers hadden mooi zicht op de politie heli en trauma heli die op dit moment boven het Alkmaardermeer vliegen omdat er een boot geëxplodeerd is..
[ afbeelding ]
Welke P2000 monitor is dat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Grielen het volgende:
Airbus A380 kwam even overvliegen
Passagiers hadden mooi zicht op de politie heli en trauma heli die op dit moment boven het Alkmaardermeer vliegen omdat er een boot geëxplodeerd is..
[ afbeelding ]
Weer een leluke auto minderquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws⊂;=fotoreportages&foto_id=5303
BAM weg impreza
Willeke Alberti op Nederland 3quote:
www.politiescanner.net -> Kennemerlandquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5303
BAM weg impreza
Dat is een heel geslaagde!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
Top Gear Vietnam special op den bels!
Zonde van de boom.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5303
BAM weg impreza
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaaf, terug naar zijn geboorteplaats.
Zekerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mooi man, nog steeds spijt dat ik niet met m'n Saab bij de fabriek langs ben gereden. Wel bij het museum geweest though (en er vier jaar later met de opvolger van de Saab langs gereden)
Met je auto naar de geboortegrond.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Saab-museum zijn we niet geweest. Hoorde later dat het niet zo groot was en dat het waarschijnlijk wel had uit gekund, maar toen wilden we niet al te veel achterlopen dus we hebben het overgeslagen. We zijn wel bij de fabriek zelf geweest though
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camping in Vänersborg zaten wij in een hutje. Waren over het algemeen maar korte nachten dus ik sliep dan wel, ongeacht waar we zaten. Persoonlijk ben ik meer van het kamperen (leuker en bakken geld goedkoper), maar op de camping hebben we wel bij het zusterteam staan barbecueën. Was erg gezellig zo, met al die teams bij elkaar
Mag Paal doen, is zijn autoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met je auto naar de geboortegrond.
quote:
Staat er bijna elke maand wel toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:07 schreef densmee het volgende:
het wordt tijd dat ze weer eens legervoertuigen gaan verkopen daar
Hangt er van af, je mag zelf een bod doen. Is dat de hoogste en over een onbekend minimum heen dan is hij je gegund.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Lijkt me wel gaaf, een auto van de domeinen kopen. Spannend wat je krijgt en volgens mij betaal je niet teveel.
En geen sleutels bij die 850quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:47 schreef blup het volgende:
Domeinen hebben weer wat boefjes geplukt
Passat W8
http://www.domeinenrz.nl/(...)rom=1&meerfotos=7001
RS4
http://www.domeinenrz.nl/(...)rom=1&meerfotos=7002
SL500
http://www.domeinenrz.nl/(...)rom=1&meerfotos=7004
Gallardo
http://www.domeinenrz.nl/(...)rom=1&meerfotos=7006
M5
http://www.domeinenrz.nl/(...)rom=1&meerfotos=7018
M6
http://www.domeinenrz.nl/(...)rom=1&meerfotos=7019
Hayabusa
http://www.domeinenrz.nl/(...)rom=1&meerfotos=7050
850R in trieste staat
http://www.domeinenrz.nl/(...)om=51&meerfotos=7142
speedbootje
http://www.domeinenrz.nl/(...)=Toon&meerfotos=9969
Ja echt ongelovelijk. Triest ook ergens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:34 schreef ook_gek het volgende:
Vaak belasting schulden en dan leggen ze beslag op je bezittingen. Tot aan j asbak aan toe
Als je ziet ook wat er nog meer qua inboedel te koop staat
Een 850R mogen ze bij mij wel neerzetten hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb vast geen smaak, maar ik vind ze allemaal niet echt om te hebben.
De station vink wel mooi. 850r sedan is wel rap dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een 850R mogen ze bij mij wel neerzetten hoor
Zelfs die Lambo niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb vast geen smaak, maar ik vind ze allemaal niet echt om te hebben.
heb je die koe gekocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:11 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie elke ochtend die boot staan. En die gallardo wil je niet hebben.
Die heeft 3 dagen in de volle regen gestaan met de voorklep half open.
Ik rij elke ochtend langs domeinen in blijswijk. Staat heel vaak hele leuke dingen!
Zal er zo willen werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Naast de tweety brommer en tweety autoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, alleen die. Past wel in de gele collectie.
eej de tweety brommer heeft ze al verkocht hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Naast de tweety brommer en tweety auto
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
eej de tweety brommer heeft ze al verkocht he
zelfs met verborgen gebreken verkocht
Ik ben al lang blij dat Teufel mijn hoofdtelefoon opstuurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Dadelijk durft niemand niks meer van me te kopen.
Ik ben degene die het adres doorgeeft. Ik vind het lief dat je mijn adres hebt opgegevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:03 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Teufel mijn hoofdtelefoon opstuurt
Niks verborgen gebreken, de nieuwe eigenaar heeft hem hoogstpersoonlijk zelf aan stront geredenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
eej de tweety brommer heeft ze al verkocht he
zelfs met verborgen gebreken verkocht
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben degene die het adres doorgeeft. Ik vind het lief dat je mijn adres hebt opgegeven.
wel netjes van een 4 naar een 1 cilinder en dan nog 100 km door vlammenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks verborgen gebreken, de nieuwe eigenaar heeft hem hoogstpersoonlijk zelf aan stront geredenAls er iets dusdanig stuk gaat onderweg dat 'ie nog maar op één cilinder loopt, ga je niet gewoon nog 100 km doorbleren op de snelweg; dan verdien je niet beter als dat de lagers en zuigers je om de oren vliegen
In het kader van particuliere verkoop heeft ie iig geen zaak. Maar de kans dat er al iets kapot was is natuurlijk wel groot aanwezig. Als bedrijf heb je in zo'n geval niet geleverd wat de koper in redelijkerwijs van het goed mag verwachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niks verborgen gebreken, de nieuwe eigenaar heeft hem hoogstpersoonlijk zelf aan stront geredenAls er iets dusdanig stuk gaat onderweg dat 'ie nog maar op één cilinder loopt, ga je niet gewoon nog 100 km doorbleren op de snelweg; dan verdien je niet beter als dat de lagers en zuigers je om de oren vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |