quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
zesde keer ondertussen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn informatie zegt hetzelfde. Gefeliciteerd
quote:
quote:
Dankjulliequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:20 schreef densmee het volgende:
[..]
zesde keer ondertussen?
speciaal voor Anne
1 18-18quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:24 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjullie![]()
!
Zesde keer![]()
![]()
?
Whehe, nee hoor. Als ik er per se eentje had gewild, had ik er ook wel een gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef densmee het volgende:
[..]
1 18-18
2 19-18
3 20-18
4 21-18
5 22-18
6 23-18
kut 7 keer dus![]()
maar dan nog van harte gefeliciteerd, en ik denk dat jou cadeau al mijn kant op komt hè
Ook jij bedanktquote:
Nog 2 jaar en je stopt weer ffies met tellen of waar ligt je grensquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, nee hoor. Als ik er per se eentje had gewild, had ik er ook wel een gehad.
[..]
Ook jij bedankt!
Want...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:33 schreef densmee het volgende:
Goed, een beetje vreemd wordt wel erg vreemd
Gezocht 18 jarige slet om eens flink uit te wonen
Ah mên, dat is klote... Ze heeft fijne antibiotica gekregen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:32 schreef Sounddragon het volgende:
Anne is ziekjes op haar verjaardag; blaasontsteking veroorzaakt veel auwtjes, en de medicijnen die ze van dokkie kreeg maken het alleen maar erger
Nog niet zo lang geleden had ze hetzelfde, toen ook meds gekregen, en waarschijnlijk de nice version, maar da's penicilline, en omdat het nu weer terug is, heeft dokkie d'r nu ws. de 'minder nice' versie gegeven, en ze hád al last van d'r buikie als symptoom van de ontsteking.. dubbelop dus..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah mên, dat is klote... Ze heeft fijne antibiotica gekregen?
Klinkt bekend, de heftige antibiotica vermoorden ook de bacteriën waar je wel wat aan hebt. Sterkte aan Anne.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had ze hetzelfde, toen ook meds gekregen, en waarschijnlijk de nice version, maar da's penicilline, en omdat het nu weer terug is, heeft dokkie d'r nu ws. de 'minder nice' versie gegeven, en ze hád al last van d'r buikie als symptoom van de ontsteking.. dubbelop dus..
Ze zal wel meelezen af en toe, ligt boven in d'r mandjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klinkt bekend, de heftige antibiotica vermoorden ook de bacteriën waar je wel wat aan hebt. Sterkte aan Anne.
Sow, dat is heel wat. Vanaf daar is het vaak nog maar een korte stap naar de grote stations als 3FM en 538!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
betterskip Anne
BuzzyBee is op de radio nuinterview op Omroep Ooststellingwerf
![]()
Radio twee wil me al maanden interviewen, maar nog geen zin in gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sow, dat is heel wat. Vanaf daar is het vaak nog maar een korte stap naar de grote stations als 3FM en 538!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |