Ik ga kapot van het lachen door die laatste fotoquote:Op zondag 31 juli 2011 20:49 schreef Kadoe het volgende:
Lady Gaga lanceert excentrieke kledinglijn voor baby's
[ afbeelding ]
Lady Gaga heeft een kledinglijn gelanceerd voor baby's gelanceerd. 'Goo goo babywear' is geïnspireerd op haar meest bizarre kostuums.
Gaga's veelbesproken vleesjurk en kermit de kikker-outfit zijn er nu ook in de allerkleinste maatjes.
De zangeres introduceerde de kledinglijn dit weekend bij Jimmy Kimmel live, een Amerikaans late-night praatprogramma op de zender ABC.
Presentator Jimmy Kimmel vroeg de zangeres hoe ze op het idee is gekomen. 'Soms denk je er echt bij na, soms helemaal niet', was het antwoord van Lady Gaga. (ANP/Redactie)
Bron: Het Parool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klinkt goed!quote:Op zondag 31 juli 2011 20:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
Bij aankoop van een outfit uit de collecte, ontzetting uit de ouderlijke macht gratis?
Zelfde hier.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ga kapot van het lachen door die laatste foto![]()
![]()
Die plak salami op het hoofd van die baby
![]()
Kermit de Kikker natuurlijk, gij cultuurbarbaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef CafeRoker het volgende:
Die tweede, is die nu geinspireerd door sinterklaas of door een vetplantje
Op dit kostuum:quote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef CafeRoker het volgende:
Die tweede, is die nu geinspireerd door sinterklaas of door een vetplantje
¥,£,$ en ¤.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan hier achter mijn laptopje alleen maar hoofschuddend glimlachen en me afvragen waarom
zielepietquote:
Idemquote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ga kapot van het lachen door die laatste foto![]()
![]()
Die plak salami op het hoofd van die baby
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |