Ben ook liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet D. dus, goed, anders krijgt hij nog meer kapsonesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[KSC #4089] De koffie is te laat!!!!
(Mensen die denken dat post 100M al is geweest)
ja hequote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet D. dus, goed, anders krijgt hij nog meer kapsones
NomNomNomquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Dan...als ik toch eens een wens mocht doen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
zooo dan weet ik het wel hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
hallo, dames eerstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben ook lief*anta flu geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet D. dus, goed, anders krijgt hij nog meer kapsones
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Als jullie Dan nemen dan ga ik wel met Gordon naar de marechaussee
???quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Karin Bloemen en die facelift, ziet er top uit
Die staan ook in de fitness, gewoon bepaald type man qua koppie ook vaakquote:
Reclame kwam voorbij.quote:
Ik ga meer voor het karakterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die staan ook in de fitness, gewoon bepaald type man qua koppie ook vaak![]()
En niet oppomp types maar droogtrainen
Ja zonder karakter doet het fijne lijf niksquote:
Erg he? Dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Hm. Als hij maar van ze afblijft, die Adam.
waarom noem je je kind zoquote:
Welkom in almerequote:
We zitten op een lijnquote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ok je zult hiermee getrouwd zijn.... die had ik binnen een dag buiten aan de waslijn hangen
quote:
En geen tv in huis heeft enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat is zo'n gezin dat de hele dag lacht
quote:
Ik vond het al vaak genoeg hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
kan het niet vaak genoeg zeggen/quoten
quote:
hahaha ja echt wel!quote:
20quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon alles met z'n 3-en doenHoe oud is die Belinda dan?
quote:
Hoeraquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:23 schreef D. het volgende:
Mij boeit het niet zo
Of gaat die jurk ook uit?
Lieve voelde zich niet lekker.. Maar ze heeft wel een baantje voor me gefixtquote:
Omdat het mooi is?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Waarom spreekt dit het klootjesvolk toch zo aan? Ik snap dat niet hoor.
Hoe vindt jij die altijd zo snelquote:
Tja mannen aan een paal, kinderen die hiphoppen, wat is daar dan bijzonder aan?quote:
Haaaaaaaaaaaaaiquote:
Oh ik hoef er ook geen uur naar te luisterenquote:
Dat vond ik dan weer wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hoef er ook geen uur naar te luisterenMaar ik vind het meer bijzonder dan truus die met een hoepel hoepelt
Dat hoop ik echt niet, na dat Martin-drama van vorig jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel heel goed gedaan... favorieten voor de eindzege denk ik ook
+ de combi van pa, ma en dochter, dat scoort ook goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Nee joh, bekijk het YT filmpje wat ik net postte maar eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ja ook als ze 10 kilo zwaarder was?quote:
quote:
Ik baal nog want ik had veel hoger in willen zettenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Die dansende kinderen dansten totaal niet synchroom. [ afbeelding ] Die van vorige week waren vele malen beter.
We hebben je gemist bij dat volle dansende meisje!quote:
Die Operafamilie was leuk, maar er zaten een paar harmonieën in waar ik wel een beetje om moest huilenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Serieus alle nieuwe reacties doorgelezen ... serieus.![]()
En de operafamilie.![]()
Die móeten gewoon in de finale komen.
Die dansende kinderen dansten totaal niet synchroom. [ afbeelding ] Die van vorige week waren vele malen beter.
Ik heb ook niets met die talentenjachten, maar HGT is gewoon geniaalquote:Op zondag 31 juli 2011 20:55 schreef dancegirl85 het volgende:
Als ik ergens klaar mee ben is het wel dit soort talentenjachten. Gisteren uit verveling zitten kijken maar my god..die operafamilie was echt goed! Die gaan het nog ver schoppen
Niet opgevallen.. Ik zal het nog eens terugkijken!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Bij dat filmpje met die Mentalist dacht ik vlak voordat Patricia schiet een laser op de stropdas van die vent te zien... dat is precies de plek waar Dan Karaty later raak schiet... iemand anders dat ook opgevallen?
'quote:Op zondag 31 juli 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Bij dat filmpje met die Mentalist dacht ik vlak voordat Patricia schiet een laser op de stropdas van die vent te zien... dat is precies de plek waar Dan Karaty later raak schiet... iemand anders dat ook opgevallen?
Jezus...wat verneukt die Adelequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef Knipoogje het volgende:
In Australie heeft Jack Vidgen zoals verwacht gewonnen
Hele leuke resultshow overigens (s05e18)
wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er weer niet bij ben
Naar een avond met reggaemuziek, jawel! Maar ligt aan het weerquote:
Jij liever dan ik ....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naar een avond met reggaemuziek, jawel! Maar ligt aan het weer
Zou een vrijdagje op de bank met HGT niet heel erg vinden
Oja dat moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
*bam* nog iets minder dan 24 uur
Ik gok >2 miljoen
Leugenschquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben je gemist bij dat volle dansende meisje!
Maar ik ben er vanavond bij hoor. Denk ik. Of er moet iets raars gebeuren. UPC dat uitvalt, of iets dergelijks. Oh wacht, dat kan ook daadwerkelijk en is niet raar.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ben er vanavond bij hoor. Denk ik. Of er moet iets raars gebeuren. UPC dat uitvalt, of iets dergelijks. Oh wacht, dat kan ook daadwerkelijk en is niet raar.
Wat ben je toch een zeikende Pingu, zit er vleesch aan ben je nog ontevreden! We zullen nog eens aan je denkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:32 schreef Pheno het volgende:
Maar ik heb geen vol dansend meisje gezien. Wel een dikke mens met een identiteitscrisis.
Tetten!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zeikende Pingu, zit er vleesch aan ben je nog ontevreden! We zullen nog eens aan je denken
Die waren aanwezig!quote:
Komt die vanavondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:50 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_op__.html?sn=prive
Correct, dat zag je al in de reclames. Dus dit is een PR-stunt om nog meer mensen te laten kijken XDquote:
Dat vond die lama ook van twee weken terug.quote:
Die was tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vond die lama ook van twee weken terug.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vond die lama ook van twee weken terug.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
WHhaahah echt 1 vierkante centimeter brand
ja hoor, podium gaat bijna in vlammen op![]()
Telegraaf___________!
Wahaahaha ja!@quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus
Das net zoiets als een lucifer aansteken en zeggen dat het luciferdoosje in de fik staat
ja, het was echt spanning en sensatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:13 schreef PatriQue89 het volgende:
WHhaahah echt 1 vierkante centimeter brand
ja hoor, podium gaat bijna in vlammen op![]()
Telegraaf___________!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:50 schreef roos85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_op__.html?sn=prive
Hajeeeequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:51 schreef Pheno het volgende:
Toastjes gehaaldvoor een avondje paupertv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |