Wel leuk, als je zoekt op een recept om Sojasaus te maken krijg je receptuur met 'Voeg ketjap toe'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
Tenzij je iets tegen kruidenmixen hebt.
Ik heb ook wel wat mixen op voorraad maar meer omdat ik te lui ben om het zelf te doen. En ik wil mijn goede koffiemolen niet opofferen voor het malen van kruidenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef freecell het volgende:
LOL
Echt mixen van Knorr ed komen er hier niet inMaar chinese 5-spices en kipkruiden, dus mixen die echt alleen maar kruiden en specerijen bevatten weer wel
Ik kom zo langs de toko, zal ik een vijzel voor je meenemen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat mixen op voorraad maar meer omdat ik te lui ben om het zelf te doen. En ik wil mijn goede koffiemolen niet opofferen voor het malen van kruiden
Nee hoeft niet hoor, maar het adres van de Toko zou fijn zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kom zo langs de toko, zal ik een vijzel voor je meenemen?![]()
Ik weet geen adres. Maar aan het eind van de Langestraat zit een poort. Net daarna zit de toko.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, maar het adres van de Toko zou fijn zijn.
Daarom, het stond al vier jaar weg te stoffen en het systeem is zo veranderd dat sommige boeken toch niet meer bruikbaar zijn. (ja had mijn middelbare schoolboeken gekocht in 4VWO kan er dan mee doen wat ik wildequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef freecell het volgende:
Ha, slimme actie Boris, daar doe je echt nooit meer wat mee
In het kader van opruiming (en gaten vullen)
Zoekt er iemand nog een cadeautje voor een ongeveer 1-jarige? ik heb een wheelybug lieveheersbeest in de aanbieding voor 25
Verplichte linkse hobby in het onderwijs.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden laatst bij de appie een blik slakken en een zakje kruidenmix gekocht.
Best lekker vies hoor![]()
Ow leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:59 schreef Anthraxx het volgende:
Pluk van de Petteflet voor een 5-jarig neefje
Goud en zilver was dus iets te hoog gegrepen dit jaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef borisz het volgende:
Brons voor Kromowidjojo op de 100m vrij. Heemskerk 4de
Als ik mijn vriendin personeel zou noemen slaap ik op de bank.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef Den_Haag het volgende:
Ik hebpersoneel
voor het kopen van kindercadeaus
Heb twee huizenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik mijn vriendin personeel zou noemen slaap ik op de bank.
Dat is helemaal een goede deal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst dat ik wijn via internet heb besteld. Weet niet of ik dat vaker ga doen
. Nadeel is vaak dat je direct per doos moet bestellen zonder dat je de specifieke wijn kent en daarbij de verzendkosten relatief dan hoog zijn.
Vandaar dat ik het ook op verzameldozen heb gehouden. Maar nu met die Iboodbon waarbij je voor 10e een bon hebt voor 40e wijn leuk om te proberen.
Een een mooie mis-en-bouteille au chateau uit de Medoc.quote:
Spannend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
Vanmiddag met Lein naar De Nardi in Barendrecht; om naar een bepaalde kleur fornuis te kijken voor ons nieuwe huis. Nog iets meer dan een maand en dan krijgen we de sleutel, woei!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ervaring is dat wijn toch wel op komt
Absoluut, en daar zit het geld ook wel in denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:39 schreef freecell het volgende:
Dat is raar!
Betere begeleiding misschien?
HIer miezert het al de hele dag, maar Leander speelt wel in de speeltuin. Goed, alsie da leuk vind...
Komt hij net de uin in en zegt door het raam: mama, het is wel mooi weerIk ben blij!
Met van die plakhaartjes
Ik drink geen wijn meer uit de supermarkt. Hier zit een slijtertje op 't dorp met goede wijnen onder de 5 Euro. Als je dan een doos koopt krijg je 6 voor de prijs van 5. Dan heb je een echt goed wijntje voor vanaf 20.- de doos.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef borisz het volgende:
![]()
Ik probeer alsof ik verstand van wijn ga krijgen. Vind het leuk om een beetje kennis op te doen en niet de wijn te drinken om alleen maar wijn te drinken
. Dan kan je net zo goed de nepwijn drinken als in AHhuiswijn
.
Ik zat daar net te kijken en ze hebben prachtige fornuizen zegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, we gaan niet naar Barendrecht want die gaan om 16u al dicht.
Ja tof hé?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik zat daar net te kijken en ze hebben prachtige fornuizen zeg
[ afbeelding ]
Ik vind zo'n kleur wel erg mooiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ja tof hé?
Dedees moet het gaan worden, als we de kleur oké vinden tenminste. Anders een zwarte.![]()
[ afbeelding ]
Ja hier hebben een aantal goede slijters met kennis van zaken over de goedkope wijnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn meer uit de supermarkt. Hier zit een slijtertje op 't dorp met goede wijnen onder de 5 Euro. Als je dan een doos koopt krijg je 6 voor de prijs van 5. Dan heb je een echt goed wijntje voor 20.- de doos.
Ik vind 'm ook wel mooi. Toch gaan we nog een keertje kijken voor we gaan bestellen. Deze kasten in de kleur zoals op de foto komen er naast te staan met een zwart composiet blad. Alleen andere grepen als op de foto.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zo'n kleur wel erg mooiMaar ja, op een plaatje lijkt het vaak net wat anders dus ik zou zeker gaan kijken.
Ik wil in mijn nieuwe keuken eigenlijk ook een wijnkoelkast, gewoon omdat 't mooi is en 't scheelt flink wat ruimte in de frigo. Ik moet alleen even kijken of daar wel plaats voor is; estetisch gezien dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:54 schreef borisz het volgende:
Ja hier hebben een aantal goede slijters met kennis van zaken over de goedkope wijnen.. Maar goed ik wissel graag af, dus dozen wijn koop ik eigenlijk alleen maar voor feestjes
. Voor de wijn in het weekend/bij het eten ben ik toch graag kieskeurig
.
Burgundy?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja tof hé?
Dedees moet het gaan worden, als we de kleur oké vinden tenminste. Anders een zwarte.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat mooier is dan zwart, alhoewel zwart natuurlijk bij het aanrechtblad zou passen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef kaasplankje het volgende:
Nou, 't heet Rose taupe ofzo iets. Goede kleurencombinatie met de kasten vinden jullie?
Meeste wijnen hier zijn 5-10e wijnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil in mijn nieuwe keuken eigenlijk ook een wijnkoelkast, gewoon omdat 't mooi is en 't scheelt flink wat ruimte in de frigo. Ik moet alleen even kijken of daar wel plaats voor is; estetisch gezien dan.![]()
Wij drinken meestal gewoon tafelwijn bij het eten, soms wel iets bijzonders.
Die is van de smalle warmhoud-oven rechts. Er zitten allemaal rekjes in ook voor servies.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
Die temperatuurmeter analoog is wel geinig
Sterktequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zij die ouders gaan ophalen van station groeten u
Ik vind 't eigenlijk nog best moeilijk. Zwart fornuis is zowieso goed. Achter het fornuis zit ook een plaat zwart composiet en de afzuigschouwkap (ook Falcon) is ook zwart.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat dat mooier is dan zwart, alhoewel zwart natuurlijk bij het aanrechtblad zou passen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef freecell het volgende:
Dat aubergine lijkt mij dan juist prachtig erbij! Anders wordt het zo zwart allemaal.
Houdt Lein van paars?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
ik zou ook voor die mooie kleur gaan
Wat vindt Lein?
Kleur in de keuken dusquote:
Ja, Lein is er ook wel over te spreken. Ik vond 't ook mooi.quote:
Ik ken ook niemand die nog IE gebruikt, behalve op het werk dan, maar daar is niets anders geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:33 schreef borisz het volgende:
Domme mensen gebruiken IE
Wisten we natuurlijk al
Ik ken er genoeg helaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die nog IE gebruikt, behalve op het werk dan, maar daar is niets anders geïnstalleerd.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn meer uit de supermarkt. Hier zit een slijtertje op 't dorp met goede wijnen onder de 5 Euro. Als je dan een doos koopt krijg je 6 voor de prijs van 5. Dan heb je een echt goed wijntje voor vanaf 20.- de doos.
Zou ik niet doen. komt niet goed uit op een autoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel een auto willen hebben in die kleur
Wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
Succes Steer.
Documenten tikken met Maarten van Rossum op de achtergrond
Volgens mij een erg ouderwetse kleur voor auto's iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou ik niet doen. komt niet goed uit op een auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hangt van de auto afquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zou ik niet doen. komt niet goed uit op een auto
Die jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Een Gelderse legeraanvoerder uit de 16de eeuw.
bronquote:Afgelopen week publiceerde Apple dat het $ 76 miljard in kas heeft. Dat is meer dan wat de ruim $73 miljard die de Amerikaanse overheid nog heeft.
Ja, hier in de straat staat een paarse Qubo, nog lelijkerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:08 schreef golfer het volgende:
Een paarse Doblo is natuurlijk echt om te huilen zo lelijk.
Die bedragen zo naast elkaar is idd héél erg triestquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef Anthraxx het volgende:
Wow
bron
Dat is best opmerkelijk en tegelijkertijd ook best wel triest
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef Anthraxx het volgende:
Wow
[..]
bron
Dat is best opmerkelijk en tegelijkertijd ook best wel triest
Ja, dat lijkt me wel leuk, al ga ik daar waarschijnlijk niet zoveel energie in steken als sommigen doen in verbouwtopics in K&Wquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
Kaas, gaan jullie nog een klustopic openen in klussen & wonen zodat we het verbouwen mee kunnen kijken?
Dan moe'j 'ns even luisteren, Dimitriquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:02 schreef kaasplankje het volgende:
Omdat 't vrijdag is gooien we er even een lekker ontspannend muziekje in.
Dat klinkt wel goed, eindeloos online voor 2,50 en je wilt dat niet verlengen of begrijp ik het niet goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nieuw telefoontje aangeschaft, aangezien ik niet van plan ben mn abo te verlengen (heb nu eindeloos online a 2,50 per maand)
Veel te leuk, maar ik kon me inhouden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed, eindeloos online voor 2,50 en je wilt dat niet verlengen of begrijp ik het niet goed?
Dille en Kamille is leuk, krak!
Nieuwe mobielquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nieuw telefoontje aangeschaft, aangezien ik niet van plan ben mn abo te verlengen (heb nu eindeloos online a 2,50 per maand)
als ik verleng met nieuwe foon zeg maar moet ik aan de nieuwe abonnementen en dat is sowieso duurderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed, eindeloos online voor 2,50 en je wilt dat niet verlengen of begrijp ik het niet goed?
Dille en Kamille is leuk, krak!
ik lach je niet uit hoor, ik heb verder alleen geen vaste aansluiting dusjaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe mobiel
kan jij ook even ons uitlachen.
In 't nieuwe huis nemen we ook geen vaste aansluiting. Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik lach je niet uit hoor, ik heb verder alleen geen vaste aansluiting dusja
Zit bij ons in het totale Ziggo-all-in-one abo: Internet, kabel en telefonie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:42 schreef kaasplankje het volgende:
In 't nieuwe huis nemen we ook geen vaste aansluiting. Ik zou niet weten waarom.
Wij houden het internetabbo wat we nu hebben; de snelste KPN verbinding die er is zonder vaste telefonie. Waarschijnlijk nemen we daar digitale TV van KPN bij maar dat weet ik nog niet zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
Zit bij ons in het totale Ziggo-all-in-one abo: Internet, kabel en telefonie.
Zit bij mij bij tele2 inquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
Zit bij ons in het totale Ziggo-all-in-one abo: Internet, kabel en telefonie.
Sterker nog: wij hebben ook nog een antwoordapparaat hangen aan die vaste telefoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Een vaste telefoonaansluiting voor particulieren is zooo 1990
wat een mooi fornuis! hoe duur is die als ik vragen mag? ik heb er 1 met 4 pitten, 5 kon ik niet vinden helaas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja tof hé?
[ afbeelding ]
Ctrl+rechtermuisknop vasthouden en scrollwieltje van je af bewegen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
alles goed met iedereen? ik lees zo terug. wil iemand please vertellen hoe ik ook alweer de letters groter kan maken? heb het nu al een paar dagen klein en is echt heel vervelend
helpt niet... ik moet iets intoetsen (moest ik vorige keer ook maar ben het vergeten)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ctrl+rechtermuisknop vasthouden en scrollwieltje van je af bewegen.
Ctrl + 0quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
alles goed met iedereen? ik lees zo terug. wil iemand please vertellen hoe ik ook alweer de letters groter kan maken? heb het nu al een paar dagen klein en is echt heel vervelend
Dank ik doe mijn best!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat krijg je trouwens een mooi luxe huis Kaas! als ik zo bekijk wat je allemaal wilt kopen
ik zie Kaas in het 40+ topic.. ben je al 40 Kaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe mobiel
kan jij ook even ons uitlachen.
al zie je jouw fornuis en dan de mijne moet je lachenquote:
Je mag daar ook posten als je jonger bent. Er wordt bij de ingang geen toegangscontrole gedaan op je ID-bewijs.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie Kaas in het 40+ topic.. ben je al 40 Kaas
waarom?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al zie je jouw fornuis en dan de mijne moet je lachen
Steer heeft het hardstikke leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou wel moeten wennen aan die Aubergine-kleur maar op zich lijkt het me wel stijlvol. Witte keuken met zwart blad is ook goedgekeurd![]()
Hoe zou het met Steer zijn
Ik heb lekker weekend
Faunavervalsing!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Krak!
Er zitten hier nu wel heel veel groene papagaaien in de boom hiernaast![]()
golfer heeft ze op de foto gezet. Maar ze hebben goeie schutkleuren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Krak!
Er zitten hier nu wel heel veel groene papagaaien papegaaien halsbandparkieten in de boom hiernaast![]()
Wat rauwe, geraspte aardappel meekoken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
oeps... 1 bouillonblokje voor 2 personen maakte ik 2 blokjes voor 4 personen zonder geproefd te hebben. net geproefd; is wel iets zout![]()
pff moet ik nog helemaal een aardappel gaan raspenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat rauwe, geraspte aardappel meekoken.
Dan laat je het lekker te zout.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff moet ik nog helemaal een aardappel gaan raspen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Krak!
Er zitten hier nu wel heel veel groene papagaaien in de boom hiernaast![]()
Ze hebben die halsband niet !quote:
Golfer kan er vast een tof recept mee bedenken. Nu Xena nog leren jagen.quote:
Die had er vanochtend bijna eentje te pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer kan er vast een tof recept mee bedenken. Nu Xena nog leren jagen.
Braaaaaf Xena!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die had er vanochtend bijna eentje te pakkenDus dat zit wel snor
ik heb het opgelost met een paar schepjes suiker en het was heerlijk! kreeg ook complimentjes van ouders en zusje dus ik ben helemaal tevredenquote:
moest heel goed kijken want de bomen zijn ook groen, maar waar komen die papegaaien vandaan dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een filmpje (klik)
[ link | afbeelding ]
Ooit ontsnapt uit iemands kooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moest heel goed kijken want de bomen zijn ook groen, maar waar komen die papegaaien vandaan dan?
lullig voor diegene.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ooit ontsnapt uit iemands kooi.
En het zijn parkieten!
Wanneer mogen we komen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lullig voor diegene.
het regent
op met zusje naar mn app
Dan zijn het wel enorme parkieten. Ze zijn net zo groot als papegaaien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ooit ontsnapt uit iemands kooi.
En het zijn parkieten!
Bier, wijn, koffie, red bullquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nemen we mee voor de housewarming van FFT?
Noodles, McKroketquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nemen we mee voor de housewarming van FFT?
Wat heb je allemaal gedaan met ze? Lekker Chinees gegeten?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Terug, overleefd
En stiekem wel een beetje leuk hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zijn het wel enorme parkieten. Ze zijn net zo groot als papegaaien.
Het was markt vandaag, vonden ze leuk. Op het terras aan het Vrijthof gezeten, door de stad gewandeld, stadspark + diertjes gekeken, gedineerd bij Pieke Potloed en toen waren ze moe en wilden zequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan met ze? Lekker Chinees gegeten?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Terug, overleefd
Nu ff uitrusten en vanavond aan de Salsa
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Het was markt vandaag, vonden ze leuk. Op het terras aan het Vrijthof gezeten, door de stad gewandeld, stadspark + diertjes gekeken, gedineerd bij Pieke Potloed en toen waren ze moe en wilden ze
Beetje leuk is goed!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Terug, overleefd
Nu ff uitrusten en vanavond aan de Salsa
Echt? Mandarijn en kantonees schrijf je hetzelfde?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil, in geschreven vorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga je mee naar Anita Meyer steer?
Wat wil je nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
dat je haar oren dicht houd.quote:
Dus je kan mandarijn lezen. *In de war is*quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil, in geschreven vorm
Ik kan geen Chinees lezenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus je kan mandarijn lezen. *In de war is*
quote:Madame Gisela
Madame Gisela pakt uit met een geweldige travestieshow die z'n weerga niet kent.
In verschillende indrukwekkende creaties en met veel humor zet ze bekende sterren op het podium.
Ook te boeken als duo Gisela.
zit het te kijken, wel geinig juist. Zusje vond app leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
Holland's Got Talent is echt een verschrikkkelijk programma eigenlijk
Tof hoesje voor je!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
hoesje gekocht
en have fun steer
Productietechnisch kunnen ze nog wat leren van landen zoals VS, Aussie en GB.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
Holland's Got Talent is echt een verschrikkkelijk programma eigenlijk
quote:
leuk! en waaromquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het was markt vandaag, vonden ze leuk. Op het terras aan het Vrijthof gezeten, door de stad gewandeld, stadspark + diertjes gekeken, gedineerd bij Pieke Potloed en toen waren ze moe en wilden ze
Geeft Steer popcorn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik sla over Memo
Zit nu bij Captain America in de bios
GB is de beste! zowel Britain's Got Talent als X Factor en Idolsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Productietechnisch kunnen ze nog wat leren van landen zoals VS, Aussie en GB.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ga je mee naar Anita Meyer steer?
kan wel goed zingen, die vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Village Boyzquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Alleen de village boyz lijken me wel leuk maar die zijn pas om 00uur en ik ben moe![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
normale prijsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
500 gram diepvriesgarnalen,ongepeld. Is dat duur? Voor 5 euro?
Hangt eraf waar je ze koopt. Hier bij de toko heb je ze voor 7-8e de kilo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
500 gram diepvriesgarnalen,ongepeld. Is dat duur? Voor 5 euro?
Voor het geval dat:quote:
En wanneer kunnen we jou bewonderen met je danswerk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit het te kijken, wel geinig juist. Zusje vond app leuk
Supermarkt op de hoek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Hangt eraf waar je ze koopt. Hier bij de toko heb je ze voor 7-8e de kilo.
Ja! de grote kleine FFT dansmeet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we jou bewonderen met je danswerk?
Je had het vanavond kunnen bewonderen in Wateringen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan is het dat wel een gangbare prijs volgens mij.
Nee, het was me geheel niet opgevallen. Ik post soms ook in het "Pubermeisjes 16+ topic" zonder dat ik 't in de gaten hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie Kaas in het 40+ topic.. ben je al 40 Kaas
Ja, ik heb nog een restant van die grote zoetwatergamba's in de vriezer liggen vanuit de Toko in Beverwijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef borisz het volgende:
Hangt eraf waar je ze koopt. Hier bij de toko heb je ze voor 7-8e de kilo.
En ik mag niet toegeven dat ik hem leuk vindt.quote:
Pee heeft het al toegegeven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik mag niet toegeven dat ik hem leuk vindt.
Gisteravondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je had het vanavond kunnen bewonderen in Wateringen.
Jumquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
GisteravondEn vanavond zit ii bij vrienden op een bungalowpark waar ik blijf slapen. Maar goed ook want er is met z'n drieeen bijna een hele fles port doorheen
Steer vond hem geloof ik ook leuk.quote:
Zeker jum, maar ik voel hem wel zitten nuquote:
5 aug: De Lierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jajaaaaa stiekem een beetje op 16-jarigen geilen hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, het was me geheel niet opgevallen. Ik post soms ook in het "Pubermeisjes 16+ topic" zonder dat ik 't in de gaten heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Waarin?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
tot ik kwam was vriendin aan het winnen, daarna ging ze erin![]()
het is dus een mannenfilm... dan hoef ik em niet te zienquote:
Hey, dat is vlakbij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
31 aug, 1 sep en 2 sep: Heemskerk
in de verliezersbak.... maar gelukkig mag ik nog wel kijken. morgen half 11 zit ik weer aan te moedigenquote:
Haha, juist niet. Het is echt helemaal een vrouwenfilm. Vandaar de schaamte bij mij dat ik hem ook leuk vond.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
het is dus een mannenfilm... dan hoef ik em niet te zien![]()
ooh kermis, leuk. heel augustus staat in het teken van kermis en feesttenten. hebben ze geen andere artiesten die ze ook eens willen boeken of zijn we zo leuk?quote:
Mijn ouwe golfclub zit in Heemskerk. Dat is ca. 20 minuten vanaf hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
oh echt waar? 3 dagen achter elkaar geboekt....
weet ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, juist niet. Het is echt helemaal een vrouwenfilm. Vandaar de schaamte bij mij dat ik hem ook leuk vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Feesttent Bierelier staat er.... zegt dat je wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ouwe golfclub zit in Heemskerk. Dat is ca. 20 minuten vanaf hier.
http://www.kermisheemskerk.nl/quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Feesttent Bierelier staat er.... zegt dat je wat?
Boor! Wat een leuk filmpje op FB van die gast Johann Lippowitz die liedjes wel heel letterlijk uitbeeldtquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boor! Wat een leuk filmpje op FB van die gast Johann Lippowitz die liedjes wel heel letterlijk uitbeeldt
ik bedoelde eigenlijk bij hgtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
5 aug: De Lier
13 aug: Nootdorp
20 aug: Hardenberg
26 aug: Sluiskil of Leerbroek
28 aug: Langeraar (!)
31 aug, 1 sep en 2 sep: Heemskerk
ik ben filmpjes aan het kijken van de skihut daar in 2009, lekker druk in de tent! lijkt wel op de kermis in ons dorpquote:
ik hou niet van audities heb ik ooit wel eens gezegdquote:
dorpje klinkt bekend, zwengelt google aan. is inderdaad net onder Venlo. een uurtje rijden vanaf hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
oh er staat ook al een boeking in van november:
Manege LRV De Paardenvriend in Reuver
help
daar helemaal??? kuuut, die mag iemand anders doen van mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef z80 het volgende:
[..]
dorpje klinkt bekend, zwengelt google aan. is inderdaad net onder Venlo. een uurtje rijden vanaf hier.
Ook na een paar uur op het podium te hebben gestaan na middernacht en dan moe naar huis moeten rijden?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:11 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dan misschien minder
Al houd ik over het algemeen wel echt van reizen!
En toch denk ik dat ik het dan bij 2 maanden laat, eerlijk gezegd. Ik vind het best veel geld namelijkquote:
Misschien moet ik gewoon om de 2 maanden lid worden van een andere verenigingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
In het begin Ies, is het fantastisch en wil je vaker, meer en nog meer. Het maakt toch een soort stofje aan... maar dan begint het zoooo boring te worden, zo'n sportschool![]()
Maarrrrrrr bewegen en zuks is altijd good for your body
En dat geldt ook voor kinderen krijgen FC![]()
Yeah babyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:53 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik gewoon om de 2 maanden lid worden van een andere vereniging
Kan nog op volleybal, atletiek, watergymnastiekiets, voetbal, hardloopclubje, korfbal, waterpolo en dan zijn we alweer een jaar verder
Nu deed er bij HGT een Brabantse verpleegkundige (...???) van 38 jaar mee die ook nogal corpulent was. Het was echt iemand die in bescherming voor zichzelf moest worden genomen, want ze dacht echt dat ze heel goed en sexy was.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Er zat een meisje bij mij in de klas op de middelbare school die dat deed, twirlen. Leek me geen moer aan
ooh leuk compliment!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:02 schreef freecell het volgende:
Rijden is best leuk toch fft?
Ik was net op een feestje en iemand zei: zo, dus zo kan je er nog uitzien na twee kinderen? Wow!
steek ik in mijn zak, hihi!
kijk even als je daar van houdt wat voor groepslessen zij organiseren. misschien zit daar iets bij wat je leuk vindt en inbegrepen is in je abonnement.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik kan er ook best van genieten, maar dan het liefst als bijrijder
Ik ga die sportschool overigens maar wel doen, Ross zei dat ik het moest proberen. Inschrijfgeld is half geld in de zomermaanden en ik mag de eerste 2 maanden voor de prijs van 1 doen. Ross zei dat ik binnen 2 maanden wel weet of ik er mee verder ga of niet. Er zijn geen jaar- of halfjaarcontracten, alles is per 2 maanden en een maand van te voren opzeggen.
ach jeequote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
En ik denk dat ik B. volgend jaar maar ga opgeven als twirle of burlesque-danseres. Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
vond je dat echt goed? het was idd majorette zoals die vrouw zelf al aangaf. ze deed geen interessante draai (ze kon de 'spin' niet eens) en toen ze em dan eindelijk 1x gooide kon ze em niet vangenquote:
heb het 11 jaar gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Er zat een meisje bij mij in de klas op de middelbare school die dat deed, twirlen. Leek me geen moer aan
vergeet tennis niet!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon om de 2 maanden lid worden van een andere vereniging
Kan nog op volleybal, atletiek, watergymnastiekiets, voetbal, hardloopclubje, korfbal, waterpolo en dan zijn we alweer een jaar verder
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Tof FFT dat het zo leuk was en je denkt dan wauw optreden voor 10.000 man?
Maar mijn ervaring is of je nou voor een kleine zaaltje staat of voor een stadion, qua zenuwen of zo maakt dat niets uitJe kan zo beginnen op het kopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Tof FFT dat het zo leuk was en je denkt dan wauw optreden voor 10.000 man?
Maar mijn ervaring is of je nou voor een kleine zaaltje staat of voor een stadion, qua zenuwen of zo maakt dat niets uitik ben niet meer zenuwachtig, alleen als ik spontaan ineens gevraagd wordt om te dansen bij bv een familiegelegenheid..dan ga ik ook niet dansen hoor. maar Ahoy ofzo.. je ziet zoveel koppies dat het zwart wordt dus je wordt niet zenuwachtig.. wel een adrenalinekick maar das alleen maar tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zumbaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk even als je daar van houdt wat voor groepslessen zij organiseren. misschien zit daar iets bij wat je leuk vindt en inbegrepen is in je abonnement.
zelf ben ik blij dat ik ontzettend van dansen en tennis hou, aan de apparaten vind ik echt sporten om het sporten en met dansen en tennis bouw ik aardig wat spier op. zeker nu ik de laatste tijd probeer elke dag ongeveer een uur te dansen, naast zo'n 2x per week tennis
zwangerschapsgym is coolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ZumbaMaar dat lijkt me dus echt helemaal niet leuk
(en steps, manpower oid, spinning, coretraining, zwangerschapsgym)
...quote:
The hellquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef Isabeau het volgende:
ZumbaMaar dat lijkt me dus echt helemaal niet leuk
(en steps, manpower oid, spinning, coretraining, zwangerschapsgym)
Ja, ikquote:
Ja, ik doe nog steeds nachtdienstenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:55 schreef Vork het volgende:
Oja, de nachtdienstploeg. Doe je dat dan nogsteeds, zo'n nachtdienst? Ik kom net uit de kroeg rollen, maar ik ben eigenlijk veel te actief om te gaan slapen. wat overigens niet handig is, omdat ik morgen nog actief moet zijn op een bepaald tijdstip.
Dat is met zo'n stokje in de lucht gooien terwijl je in een kort rokje hupst. Meestal bij fanfares.quote:
Misschien moet ik thuis maar even wat Zumba-youtubevideo's opzoeken. Ik vind de naam al niks: Zoembah!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Isa, Zumba zou ik keileuk vinden als ik een vrouw was. Ook doenbaar met DVD / DIVx thuis.
Ja ik ook al _o- wekkertje om 4.30 en was meteen al wakkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:07 schreef freecell het volgende:
Jo, wat ben ik enorm wakker
*stuiter*
Arme Tara
Ah das idd zielig voor hemquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:14 schreef freecell het volgende:
Voor mij is het wel lekker en de kinderen vinden het ook wel gezellig, maar voor Tara is het niet zo, die moet opstarten en nou stuiteren er drie om hem heen
Je hebt nog inspraakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef Vork het volgende:
Klinkt lekker. Ik ben vandaag qua eten overgeleverd aan dat wat Anthraxx klaar gaat maken.
Ik heb nog verse sperziebonenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:10 schreef Vork het volgende:
[..]
wat is het plan? Wie weet hoef ik al die moeite van de inspraak wel niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |