Bedankt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan is het dat wel een gangbare prijs volgens mij.
Nee, het was me geheel niet opgevallen. Ik post soms ook in het "Pubermeisjes 16+ topic" zonder dat ik 't in de gaten hebquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie Kaas in het 40+ topic.. ben je al 40 Kaas
Ja, ik heb nog een restant van die grote zoetwatergamba's in de vriezer liggen vanuit de Toko in Beverwijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:39 schreef borisz het volgende:
Hangt eraf waar je ze koopt. Hier bij de toko heb je ze voor 7-8e de kilo.
En ik mag niet toegeven dat ik hem leuk vindt.quote:
Pee heeft het al toegegeven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik mag niet toegeven dat ik hem leuk vindt.
Gisteravondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je had het vanavond kunnen bewonderen in Wateringen.
Jumquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
GisteravondEn vanavond zit ii bij vrienden op een bungalowpark waar ik blijf slapen. Maar goed ook want er is met z'n drieeen bijna een hele fles port doorheen
Steer vond hem geloof ik ook leuk.quote:
Zeker jum, maar ik voel hem wel zitten nuquote:
5 aug: De Lierquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we jou bewonderen met je danswerk?
jajaaaaa stiekem een beetje op 16-jarigen geilen hequote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, het was me geheel niet opgevallen. Ik post soms ook in het "Pubermeisjes 16+ topic" zonder dat ik 't in de gaten heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Waarin?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
tot ik kwam was vriendin aan het winnen, daarna ging ze erin![]()
het is dus een mannenfilm... dan hoef ik em niet te zienquote:
Hey, dat is vlakbij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
31 aug, 1 sep en 2 sep: Heemskerk
in de verliezersbak.... maar gelukkig mag ik nog wel kijken. morgen half 11 zit ik weer aan te moedigenquote:
Haha, juist niet. Het is echt helemaal een vrouwenfilm. Vandaar de schaamte bij mij dat ik hem ook leuk vond.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
het is dus een mannenfilm... dan hoef ik em niet te zien![]()
ooh kermis, leuk. heel augustus staat in het teken van kermis en feesttenten. hebben ze geen andere artiesten die ze ook eens willen boeken of zijn we zo leuk?quote:
Mijn ouwe golfclub zit in Heemskerk. Dat is ca. 20 minuten vanaf hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
oh echt waar? 3 dagen achter elkaar geboekt....
weet ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, juist niet. Het is echt helemaal een vrouwenfilm. Vandaar de schaamte bij mij dat ik hem ook leuk vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Feesttent Bierelier staat er.... zegt dat je wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn ouwe golfclub zit in Heemskerk. Dat is ca. 20 minuten vanaf hier.
http://www.kermisheemskerk.nl/quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Feesttent Bierelier staat er.... zegt dat je wat?
Boor! Wat een leuk filmpje op FB van die gast Johann Lippowitz die liedjes wel heel letterlijk uitbeeldtquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boor! Wat een leuk filmpje op FB van die gast Johann Lippowitz die liedjes wel heel letterlijk uitbeeldt
ik bedoelde eigenlijk bij hgtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
5 aug: De Lier
13 aug: Nootdorp
20 aug: Hardenberg
26 aug: Sluiskil of Leerbroek
28 aug: Langeraar (!)
31 aug, 1 sep en 2 sep: Heemskerk
ik ben filmpjes aan het kijken van de skihut daar in 2009, lekker druk in de tent! lijkt wel op de kermis in ons dorpquote:
ik hou niet van audities heb ik ooit wel eens gezegdquote:
dorpje klinkt bekend, zwengelt google aan. is inderdaad net onder Venlo. een uurtje rijden vanaf hier.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
oh er staat ook al een boeking in van november:
Manege LRV De Paardenvriend in Reuver
help
daar helemaal??? kuuut, die mag iemand anders doen van mijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef z80 het volgende:
[..]
dorpje klinkt bekend, zwengelt google aan. is inderdaad net onder Venlo. een uurtje rijden vanaf hier.
Ook na een paar uur op het podium te hebben gestaan na middernacht en dan moe naar huis moeten rijden?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:11 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dan misschien minder
Al houd ik over het algemeen wel echt van reizen!
En toch denk ik dat ik het dan bij 2 maanden laat, eerlijk gezegd. Ik vind het best veel geld namelijkquote:
Misschien moet ik gewoon om de 2 maanden lid worden van een andere verenigingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
In het begin Ies, is het fantastisch en wil je vaker, meer en nog meer. Het maakt toch een soort stofje aan... maar dan begint het zoooo boring te worden, zo'n sportschool![]()
Maarrrrrrr bewegen en zuks is altijd good for your body
En dat geldt ook voor kinderen krijgen FC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |