Dat klinkt wel goed, eindeloos online voor 2,50 en je wilt dat niet verlengen of begrijp ik het niet goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nieuw telefoontje aangeschaft, aangezien ik niet van plan ben mn abo te verlengen (heb nu eindeloos online a 2,50 per maand)
Veel te leuk, maar ik kon me inhouden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed, eindeloos online voor 2,50 en je wilt dat niet verlengen of begrijp ik het niet goed?
Dille en Kamille is leuk, krak!
Nieuwe mobielquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nieuw telefoontje aangeschaft, aangezien ik niet van plan ben mn abo te verlengen (heb nu eindeloos online a 2,50 per maand)
als ik verleng met nieuwe foon zeg maar moet ik aan de nieuwe abonnementen en dat is sowieso duurderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed, eindeloos online voor 2,50 en je wilt dat niet verlengen of begrijp ik het niet goed?
Dille en Kamille is leuk, krak!
ik lach je niet uit hoor, ik heb verder alleen geen vaste aansluiting dusjaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe mobiel
kan jij ook even ons uitlachen.
In 't nieuwe huis nemen we ook geen vaste aansluiting. Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik lach je niet uit hoor, ik heb verder alleen geen vaste aansluiting dusja
Zit bij ons in het totale Ziggo-all-in-one abo: Internet, kabel en telefonie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:42 schreef kaasplankje het volgende:
In 't nieuwe huis nemen we ook geen vaste aansluiting. Ik zou niet weten waarom.
Wij houden het internetabbo wat we nu hebben; de snelste KPN verbinding die er is zonder vaste telefonie. Waarschijnlijk nemen we daar digitale TV van KPN bij maar dat weet ik nog niet zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
Zit bij ons in het totale Ziggo-all-in-one abo: Internet, kabel en telefonie.
Zit bij mij bij tele2 inquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
Zit bij ons in het totale Ziggo-all-in-one abo: Internet, kabel en telefonie.
Sterker nog: wij hebben ook nog een antwoordapparaat hangen aan die vaste telefoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef kaasplankje het volgende:
Een vaste telefoonaansluiting voor particulieren is zooo 1990
wat een mooi fornuis! hoe duur is die als ik vragen mag? ik heb er 1 met 4 pitten, 5 kon ik niet vinden helaas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja tof hé?
Dedees moet het gaan worden, als we de kleur oké vinden tenminste. Anders een zwarte.![]()
[ afbeelding ]
Ctrl+rechtermuisknop vasthouden en scrollwieltje van je af bewegen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
alles goed met iedereen? ik lees zo terug. wil iemand please vertellen hoe ik ook alweer de letters groter kan maken? heb het nu al een paar dagen klein en is echt heel vervelend
helpt niet... ik moet iets intoetsen (moest ik vorige keer ook maar ben het vergeten)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ctrl+rechtermuisknop vasthouden en scrollwieltje van je af bewegen.
Ctrl + 0quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
alles goed met iedereen? ik lees zo terug. wil iemand please vertellen hoe ik ook alweer de letters groter kan maken? heb het nu al een paar dagen klein en is echt heel vervelend
Dank ik doe mijn best!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat krijg je trouwens een mooi luxe huis Kaas! als ik zo bekijk wat je allemaal wilt kopen
ik zie Kaas in het 40+ topic.. ben je al 40 Kaasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwe mobiel
kan jij ook even ons uitlachen.
al zie je jouw fornuis en dan de mijne moet je lachenquote:
Je mag daar ook posten als je jonger bent. Er wordt bij de ingang geen toegangscontrole gedaan op je ID-bewijs.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zie Kaas in het 40+ topic.. ben je al 40 Kaas
waarom?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al zie je jouw fornuis en dan de mijne moet je lachen
Steer heeft het hardstikke leuk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou wel moeten wennen aan die Aubergine-kleur maar op zich lijkt het me wel stijlvol. Witte keuken met zwart blad is ook goedgekeurd![]()
Hoe zou het met Steer zijn
Ik heb lekker weekend
Faunavervalsing!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Krak!
Er zitten hier nu wel heel veel groene papagaaien in de boom hiernaast![]()
golfer heeft ze op de foto gezet. Maar ze hebben goeie schutkleuren
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Krak!
Er zitten hier nu wel heel veel groene papagaaien papegaaien halsbandparkieten in de boom hiernaast![]()
Wat rauwe, geraspte aardappel meekoken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
oeps... 1 bouillonblokje voor 2 personen maakte ik 2 blokjes voor 4 personen zonder geproefd te hebben. net geproefd; is wel iets zout![]()
pff moet ik nog helemaal een aardappel gaan raspenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat rauwe, geraspte aardappel meekoken.
Dan laat je het lekker te zout.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff moet ik nog helemaal een aardappel gaan raspen
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Krak!
Er zitten hier nu wel heel veel groene papagaaien in de boom hiernaast![]()
Ze hebben die halsband niet !quote:
Golfer kan er vast een tof recept mee bedenken. Nu Xena nog leren jagen.quote:
Die had er vanochtend bijna eentje te pakkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer kan er vast een tof recept mee bedenken. Nu Xena nog leren jagen.
Braaaaaf Xena!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die had er vanochtend bijna eentje te pakkenDus dat zit wel snor
ik heb het opgelost met een paar schepjes suiker en het was heerlijk! kreeg ook complimentjes van ouders en zusje dus ik ben helemaal tevredenquote:
moest heel goed kijken want de bomen zijn ook groen, maar waar komen die papegaaien vandaan dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een filmpje (klik)
[ link | afbeelding ]
Ooit ontsnapt uit iemands kooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moest heel goed kijken want de bomen zijn ook groen, maar waar komen die papegaaien vandaan dan?
lullig voor diegene.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ooit ontsnapt uit iemands kooi.
En het zijn parkieten!
Wanneer mogen we komen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lullig voor diegene.
het regent
op met zusje naar mn app
Dan zijn het wel enorme parkieten. Ze zijn net zo groot als papegaaien.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ooit ontsnapt uit iemands kooi.
En het zijn parkieten!
Bier, wijn, koffie, red bullquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
Wat nemen we mee voor de housewarming van FFT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |