quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Tof FFT dat het zo leuk was en je denkt dan wauw optreden voor 10.000 man?
Maar mijn ervaring is of je nou voor een kleine zaaltje staat of voor een stadion, qua zenuwen of zo maakt dat niets uitJe kan zo beginnen op het kopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Tof FFT dat het zo leuk was en je denkt dan wauw optreden voor 10.000 man?
Maar mijn ervaring is of je nou voor een kleine zaaltje staat of voor een stadion, qua zenuwen of zo maakt dat niets uitik ben niet meer zenuwachtig, alleen als ik spontaan ineens gevraagd wordt om te dansen bij bv een familiegelegenheid..dan ga ik ook niet dansen hoor. maar Ahoy ofzo.. je ziet zoveel koppies dat het zwart wordt dus je wordt niet zenuwachtig.. wel een adrenalinekick maar das alleen maar tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zumbaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk even als je daar van houdt wat voor groepslessen zij organiseren. misschien zit daar iets bij wat je leuk vindt en inbegrepen is in je abonnement.
zelf ben ik blij dat ik ontzettend van dansen en tennis hou, aan de apparaten vind ik echt sporten om het sporten en met dansen en tennis bouw ik aardig wat spier op. zeker nu ik de laatste tijd probeer elke dag ongeveer een uur te dansen, naast zo'n 2x per week tennis
zwangerschapsgym is coolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ZumbaMaar dat lijkt me dus echt helemaal niet leuk
(en steps, manpower oid, spinning, coretraining, zwangerschapsgym)
...quote:
The hellquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef Isabeau het volgende:
ZumbaMaar dat lijkt me dus echt helemaal niet leuk
(en steps, manpower oid, spinning, coretraining, zwangerschapsgym)
Ja, ikquote:
Ja, ik doe nog steeds nachtdienstenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 02:55 schreef Vork het volgende:
Oja, de nachtdienstploeg. Doe je dat dan nogsteeds, zo'n nachtdienst? Ik kom net uit de kroeg rollen, maar ik ben eigenlijk veel te actief om te gaan slapen. wat overigens niet handig is, omdat ik morgen nog actief moet zijn op een bepaald tijdstip.
Dat is met zo'n stokje in de lucht gooien terwijl je in een kort rokje hupst. Meestal bij fanfares.quote:
Misschien moet ik thuis maar even wat Zumba-youtubevideo's opzoeken. Ik vind de naam al niks: Zoembah!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Isa, Zumba zou ik keileuk vinden als ik een vrouw was. Ook doenbaar met DVD / DIVx thuis.
Ja ik ook al _o- wekkertje om 4.30 en was meteen al wakkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:07 schreef freecell het volgende:
Jo, wat ben ik enorm wakker
*stuiter*
Arme Tara
Ah das idd zielig voor hemquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:14 schreef freecell het volgende:
Voor mij is het wel lekker en de kinderen vinden het ook wel gezellig, maar voor Tara is het niet zo, die moet opstarten en nou stuiteren er drie om hem heen
Je hebt nog inspraakquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef Vork het volgende:
Klinkt lekker. Ik ben vandaag qua eten overgeleverd aan dat wat Anthraxx klaar gaat maken.
Ik heb nog verse sperziebonenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:10 schreef Vork het volgende:
[..]
wat is het plan? Wie weet hoef ik al die moeite van de inspraak wel niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |