abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100112911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:53 schreef Isabeau het volgende:

Misschien moet ik gewoon om de 2 maanden lid worden van een andere vereniging O-)
Kan nog op volleybal, atletiek, watergymnastiekiets, voetbal, hardloopclubje, korfbal, waterpolo en dan zijn we alweer een jaar verder *)
Yeah baby :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juli 2011 @ 00:55:34 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100112966
Stukje debat gekeken in het huis van Afgevaardigden. Spreken kunnen ze allemaal goed, maar het is toch geen debat :'). Geen moer aan, dan is het in de kneuterigheid van de tweede kamer toch leuker :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100112985
Er zat een meisje bij mij in de klas op de middelbare school die dat deed, twirlen. Leek me geen moer aan _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 30 juli 2011 @ 00:57:56 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100113057
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Er zat een meisje bij mij in de klas op de middelbare school die dat deed, twirlen. Leek me geen moer aan _O-
Nu deed er bij HGT een Brabantse verpleegkundige (...???) van 38 jaar mee die ook nogal corpulent was. Het was echt iemand die in bescherming voor zichzelf moest worden genomen, want ze dacht echt dat ze heel goed en sexy was. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100113142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:02 schreef freecell het volgende:
Rijden is best leuk toch fft?

Ik was net op een feestje en iemand zei: zo, dus zo kan je er nog uitzien na twee kinderen? Wow!
steek ik in mijn zak, hihi!
ooh leuk compliment!
en overdag is het leuk ja, 's nachts iets minder als je geen energie meer hebt ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_100113241
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:Y ik kan er ook best van genieten, maar dan het liefst als bijrijder 8-)

Ik ga die sportschool overigens maar wel doen, Ross zei dat ik het moest proberen. Inschrijfgeld is half geld in de zomermaanden en ik mag de eerste 2 maanden voor de prijs van 1 doen. Ross zei dat ik binnen 2 maanden wel weet of ik er mee verder ga of niet. Er zijn geen jaar- of halfjaarcontracten, alles is per 2 maanden en een maand van te voren opzeggen.
kijk even als je daar van houdt wat voor groepslessen zij organiseren. misschien zit daar iets bij wat je leuk vindt en inbegrepen is in je abonnement.
zelf ben ik blij dat ik ontzettend van dansen en tennis hou, aan de apparaten vind ik echt sporten om het sporten en met dansen en tennis bouw ik aardig wat spier op. zeker nu ik de laatste tijd probeer elke dag ongeveer een uur te dansen, naast zo'n 2x per week tennis :)
pi_100113244
Tof FFT dat het zo leuk was en je denkt dan wauw optreden voor 10.000 man? :o
Maar mijn ervaring is of je nou voor een kleine zaaltje staat of voor een stadion, qua zenuwen of zo maakt dat niets uit :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100113289
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
En ik denk dat ik B. volgend jaar maar ga opgeven als twirle of burlesque-danseres. Daar ben ik nog niet helemaal over uit. ;)
ach jee _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:53 schreef Bluezz het volgende:
Twirlen _O_

vond je dat echt goed? het was idd majorette zoals die vrouw zelf al aangaf. ze deed geen interessante draai (ze kon de 'spin' niet eens) en toen ze em dan eindelijk 1x gooide kon ze em niet vangen _O-
pi_100113309
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
heb het 11 jaar gedaan ;)
pi_100113337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 00:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien moet ik gewoon om de 2 maanden lid worden van een andere vereniging O-)
Kan nog op volleybal, atletiek, watergymnastiekiets, voetbal, hardloopclubje, korfbal, waterpolo en dan zijn we alweer een jaar verder *)
vergeet tennis niet! :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 juli 2011 @ 01:04:34 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100113348
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Maar mijn ervaring is of je nou voor een kleine zaaltje staat of voor een stadion, qua zenuwen of zo maakt dat niets uit :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan zo beginnen op het kopje :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100113406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
SPOILER
ik ben niet meer zenuwachtig, alleen als ik spontaan ineens gevraagd wordt om te dansen bij bv een familiegelegenheid..dan ga ik ook niet dansen hoor. maar Ahoy ofzo.. je ziet zoveel koppies dat het zwart wordt dus je wordt niet zenuwachtig.. wel een adrenalinekick maar das alleen maar tof!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 01:06:37 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100113423
Toen ik in mijn goede tijd voor anderhalve man en een paardenkop nog wel eens moest sporten in een echte wedstrijd vond ik het al enger dan gewoon trainen in een zaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_100113462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk even als je daar van houdt wat voor groepslessen zij organiseren. misschien zit daar iets bij wat je leuk vindt en inbegrepen is in je abonnement.
zelf ben ik blij dat ik ontzettend van dansen en tennis hou, aan de apparaten vind ik echt sporten om het sporten en met dansen en tennis bouw ik aardig wat spier op. zeker nu ik de laatste tijd probeer elke dag ongeveer een uur te dansen, naast zo'n 2x per week tennis :)
Zumba :') Maar dat lijkt me dus echt helemaal niet leuk :o

(en steps, manpower oid, spinning, coretraining, zwangerschapsgym O-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100113520
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zwangerschapsgym is cool :D mocht weleens meedoen met mn moeder toen ze zwanger was van mn jongste zusje :D
Zumba is echt leuk hoor (als je nog niet danst)... hele simpele pasjes geschikt voor iedere houten Klaas. En wel lekker swingend :)
pi_100113568
Isa; linedancing? B-)
pi_100113593
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; linedancing? B-)
...

Ik geloof dat ik me de volgende keer nog maar eens moet voorstellen :')
  zaterdag 30 juli 2011 @ 01:11:46 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100113626
Verjaardag van mijn moeder, zou 85 geworden zijn vandaag en sterfdag van mijn stiefmoeder 2 jaar geleden.
Gelukkig helpt B. mij even via de WC-kalender herinneren, want zelf zou ik er niet bij stil gestaan hebben.
Poef.....gone! ©golfer
pi_100113861
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 01:07 schreef Isabeau het volgende:

The hell :+
Zwangerschapsgym heb ik bij mijn eerste zw.schap in '83/'84 gedaan met een vriendinnetje (zonder mannen }:| ) wel gelachen maar ik dacht toen ook al steeds, wat dóe ik hier :{
De andere 2 zw. schappen dus niet meer gedaan, je denkt daar toch ook helemaal niet meer aan als je eenmaal aan het bevallen bent :D
pi_100113961
De meeste groepslessen zijn sowieso niet aan mij besteed eigenlijk. Ik vond bodycombat leuk, want stoer. En bodypump omdat dat loodzwaar was. Verder elke body-x les wel gevolgd om te zien of het wat was en ik was toch liever gewoon zelf in de fitnesszaal in mijn tempo aan het trainen.
pi_100114064
morgenochtend weer tennis kijken dus maar slapen nu, verstandig ;)

welterusten! :*
  zaterdag 30 juli 2011 @ 02:48:05 #272
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100116362
Hallo. Is er nog iemand?
pi_100116439
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 02:48 schreef Vork het volgende:
Hallo. Is er nog iemand?
Ja, ik :W
  zaterdag 30 juli 2011 @ 02:55:53 #274
3878 Vork
Manisch creatief
pi_100116457
Oja, de nachtdienstploeg. Doe je dat dan nogsteeds, zo'n nachtdienst? Ik kom net uit de kroeg rollen, maar ik ben eigenlijk veel te actief om te gaan slapen. wat overigens niet handig is, omdat ik morgen nog actief moet zijn op een bepaald tijdstip.
pi_100116498
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 02:55 schreef Vork het volgende:
Oja, de nachtdienstploeg. Doe je dat dan nogsteeds, zo'n nachtdienst? Ik kom net uit de kroeg rollen, maar ik ben eigenlijk veel te actief om te gaan slapen. wat overigens niet handig is, omdat ik morgen nog actief moet zijn op een bepaald tijdstip.
Ja, ik doe nog steeds nachtdiensten :Y Het verdient goed en is een vaste baan en ik kan heel erg met die uren schuiven :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')