Raar is dat hè. Het is altijd lekker om op vakantie te zijn, maar als je dan op de weg terug bent is het ook heerlijk om weer thuis te komenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aan t wachten op de boot. Vanaaf weer lekker thuis
De vuilniszakken werden helaas in de 4 daagse week niet opgehaaldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou hier niet, alles voelt hier heel raar nu. Sowieso thuis komen en dan een hele berg vuilniszakken vinden, een van onze bierkratten in t midden van de gang vinden en het licht in onze wc was kapot. Ik ben zo toe aan een eigen appartement....
quote:
Gefeliciteerd mede namens IBG/DUO.quote:
Op naar de bachelor of je die al op zak?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:46 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, het was meer een positief punt dat als ik wél de moeite doe voor bepaalde (struikel)vakken dat het dan prima kanEn dat is natuurlijk wel een opsteker
Maar het stinkt daar naar allerlei schoonmaakmiddeltjesquote:
Da's altijd zo zonde. Dan poets je alles, is het mooi schoon, ga je het meteen weer vies makenquote:
Je klinkt als mijn moeder!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's altijd zo zonde. Dan poets je alles, is het mooi schoon, ga je het meteen weer vies maken
Ik weet wel hoe je moeder klinkt, maar dan gaat het niet om schoonmakenquote:
Nu al? Dude, die intro is over drie weken ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Een dezer dagen maar weer naar Nijmegen om me voor te bereiden op de intro. Moet nog wel zo veel spullen regelen..
Dan gebruik je toch gewoon wat tape? Amateurquote:Op zondag 31 juli 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je moeder klinkt, maar dan gaat het niet om schoonmaken.
[..]
Nu al? Dude, die intro is over drie weken ofzo.
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2011 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Twee weken? De tering ze zijn vroeg dit jaar
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
DJEEJS VERPEST HET VAKANTIE-GEVOEL EVEN!
Fijne vakantie! Hoop dat alles goed gaat!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik ga morgen op vakantie.
Eens kijken of dat dit keer lukt zonder auto-ongeluk, ziekenhuisovernachting, aan de andere kant van het land uitkomen dan de bedoeling was, het hostel niet kunnen vinden héél laat op de avond, verkeerd geboekte tickets etc.![]()
.
Maar ik zag dat het prachtig weer wordt, dus het komt allemaal goed.
Heel veel plezier meiskequote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Eens kijken of dat dit keer lukt zonder auto-ongeluk, ziekenhuisovernachting, aan de andere kant van het land uitkomen dan de bedoeling was, het hostel niet kunnen vinden héél laat op de avond, verkeerd geboekte tickets etc.![]()
.
Ik was heel benieuwd of je inmiddels al een stel ballen had laten groeien, maar niet dusquote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel.
Je dacht toch niet dat ik ging rijden hè Mikkie?Ik zal het doorgeven
.
Daarbij ben ik mentorpapa dus mentorweekend 8-9-10. 11e voorbereiding, dan twee dagen rust en begint de intro 14 augustus.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Twee weken? De tering ze zijn vroeg dit jaar
Klinkt goedquote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
.
Dat voorbereidingsweekend was altijd zo'n bullshit. Schijnt best gezellig te zijn hoor, maar ik ben er nooit geweest.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarbij ben ik mentorpapa dus mentorweekend 8-9-10. 11e voorbereiding, dan twee dagen rust en begint de intro 14 augustus.
Wij krijgen dan ons script voor het mentorencabaret en oefenen eenmaal. En we verdelen de posten van de activiteiten. En bier drinken.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat voorbereidingsweekend was altijd zo'n bullshit. Schijnt best gezellig te zijn hoor, maar ik ben er nooit geweest.
Nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej, een telefoon die je zelf betaald hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Echt? Wat ga je doen? wel leuk dat extra geld maar uit principe zou ik ze keihard in hun gezicht uitlachen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en werd net gevraagd of ik volgende week ook 4 dagen wil werken
Ik zou sowieso die week nog werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Wat ga je doen? wel leuk dat extra geld maar uit principe zou ik ze keihard in hun gezicht uitlachen!
Dat dus. Maar dan wel met urengarantie. Dus zelfs als ze niets te doen hebben, dat ze je toch uitbetalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:11 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou ze uit principe keihard uitlachen en dan het geld mooi in m'n zak steken
Mja, tricky altijd. Net als dat recente nieuws over die tbs-maatregelen die volgens de wet niet verlengd hadden mogen worden, maar wat toch gebeurd was. Kennelijk was de noodzaak er wel, los van de formele kant.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben al weer een half uur aanwezig
Ook mooi nieuws trouwens
'Onbevoegde psychiater gaf tientallen tbs-adviezen'
Dat lijkt mij dus inderdaad ook. Neemt alleen niet weg dat zo'n kerel natuurlijk gewoon zijn registraties in orde moet hebben, die dingen zijn er niet voor nietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, tricky altijd. Net als dat recente nieuws over die tbs-maatregelen die volgens de wet niet verlengd hadden mogen worden, maar wat toch gebeurd was. Kennelijk was de noodzaak er wel, los van de formele kant.
Het feit dat zo'n man z'n registratie niet verlengd heeft, betekent natuurlijk niet dat ie zijn kennis niet meer heeft.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moet een werkstuk in elkaar zetten en ik heb werkelijk geen idee hoe/wat/waar?
Cultuur natuurlijk!quote:
Je kan toch altijd nog internetten via WiFi? Hier trouwens normaal bereik via T-Mobile. Ik heb trouwens T-Mobile moeten bellen om m'n abonnement in te laten gaan omdat ik nummerbehoud wou. Had aangegeven via internet dat ik dat wou bij de site waar ik 'm kocht maar die hadden dat uiteindelijk dus niet gedaan, maar wel doorgegeven aan T-Mobile dat ik nummerbehoud wou. Erg omslachtig allemaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef Californium het volgende:
Keihandig! van T-mobile naar T-mobile overstappen! Mijn oude simkaart is nog 'pre-paid' die was vandaag ineens op en de nieuwe simkaart die ik heb gehad geeft aan dat die geen mobiel netwerk heeft (en dus niet actief is. Dus nu heb ik 2 simkaarten waar ik niets mee kan en een nieuwe telefoon waar ik niet meer kan spelen en een abonnement dat al is ingegaan!
Ja, maar dat zouden ze allemaal in orde maken en blabla, kan nooit moeilijk zijn want mij pre-paid was ook van T-mobilequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kan toch altijd nog internetten via WiFi? Hier trouwens normaal bereik via T-Mobile. Ik heb trouwens T-Mobile moeten bellen om m'n abonnement in te laten gaan omdat ik nummerbehoud wou. Had aangegeven via internet dat ik dat wou bij de site waar ik 'm kocht maar die hadden dat uiteindelijk dus niet gedaan, maar wel doorgegeven aan T-Mobile dat ik nummerbehoud wou. Erg omslachtig allemaal.
Heb je direct via T-Mobile besteld of niet? Als de SIM-kaart niet actief is betekent dat waarschijnlijk dat abonnement nog niet ingegaan is en dat hij wacht op nummerbehoud doorvoeren. Weet je per wanneer dat in moet gaan dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar dat zouden ze allemaal in orde maken en blabla, kan nooit moeilijk zijn want mij pre-paid was ook van T-mobile, maar goed... kan ze nu nog 6 minuten bereiken dus ik wacht wel even tot morgen! en het is niet dat ik geen bereik heb, maar die andere simkaart is gewoon niet actief! Grrrr!
abo ging 29-07 inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je direct via T-Mobile besteld of niet? Als de SIM-kaart niet actief is betekent dat waarschijnlijk dat abonnement nog niet ingegaan is en dat hij wacht op nummerbehoud doorvoeren. Weet je per wanneer dat in moet gaan dan?
Als je er niets van gehoord hebt zal daar het probleem wel zittenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef Californium het volgende:
nummerbehoud weet ik niet, niets over gehoord
Hoe was Sri Lanka?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
kom je ook ff in nederland voor n dagje, regent het gelijk
ja cool, is t al uit met je vriendje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug. Vanwege het weer aankomende dagen hebben we besloten eerder terug te gaan en later nog eens weg te gaan als het wel mooi weer is. Afgelopen dagen wel heel mooi weer gehad
.
[..]
Hoe was Sri Lanka?Veel plezier alvast bij Sziget!
Wtf swarma?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja cool, is t al uit met je vriendje?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Tof! En nee, zei ik tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Wanneer gaat het uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! En nee, zei ik toch. Was een leuke vakantie samen
.
ik wacht totdat ik een ons weegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:24 schreef Mikkie het volgende:
Arme swarmi. Moet ie nog langer wachten
Ah, in de tussentijd hossel je gewoon wat andere vrouwen toch? En richting een ons ga je wel, met je afval- en sportpraktijken van de laatste tijd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wacht totdat ik een ons weeg
Nog even en Swarmi is een supervlieggewicht en mag alleen nog boksen tegen David de 'kaboem' kabouter, Paulus de 'Puin' Kabouter en Kabouter Plop 'op je oog'. Als je nu geld overmaakt naar giro 555 krijgt ie waarschijnlijk nog een voedselpakket ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, in de tussentijd hossel je gewoon wat andere vrouwen toch? En richting een ons ga je wel, met je afval- en sportpraktijken van de laatste tijd!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog even en Swarmi is een supervlieggewicht en mag alleen nog boksen tegen David de 'kaboem' kabouter, Paulus de 'Puin' Kabouter en Kabouter Plop 'op je oog'. Als je nu geld overmaakt naar giro 555 krijgt ie waarschijnlijk nog een voedselpakket ook.
Ik heb nog wel tijd voor jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad? Zin om uit te gaan, maar vrijdag is niet echt een uitgangsavond in Nijmegen. Denk ook dat het aardig rustig is ivm vakantieperiode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijd voor jehier is genoeg te doen hoor
Haha, ben al bezet en ben met gezelschap (vrouwelijk, al denk ik dat dat jou niet uitmaakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even kijken of er nog wat volk is in de stad![]()
Vakantie maakt niet zoveel uit, gisteren in Malle Babbe was er nog best wat te doen. Niet heel druk ofzo, maar toch. De vrijdag is echter niet de beste avond in Nijmegen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad? Zin om uit te gaan, maar vrijdag is niet echt een uitgangsavond in Nijmegen. Denk ook dat het aardig rustig is ivm vakantieperiode.
De tering!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:10 schreef Oom_Agent het volgende:
Flinke klapper op het Traianusplein vanmorgen.
Dat was ook wat ik dacht, maar ik denk 'neh, dat zeg ik niet, da's lullig'quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
We hebben het nieuwsbericht hierboven zien staan ja...
Ja, leuk. Is het al uit?quote:
Ja, leuk. Is het al uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Ik weet sinds één dag van het bestaan van vakantieveilingen.nl (ja, ik leef onder een steen) en ik geloof dat ik verslaafd ben
.
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Ik weet sinds één dag van het bestaan van vakantieveilingen.nl (ja, ik leef onder een steen) en ik geloof dat ik verslaafd ben
.
Voor als het uit is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooit
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Voor als het uit is?
Nu op m'n nieuwe kamer in Amsterdam, echt blij mee
quote:
Leuk hè! Ik heb al twee uitjes gewonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooit
?? Whut?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
De botenparade in Amsterdam, ik schaam me er zelf voor.
Haha, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]. Nee
.
[..]
Leuk hè! Ik heb al twee uitjes gewonnen![]()
.
Jij hebt samen met Rituals onder de steen gelegen?quote:
Inmiddels 3 uitjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, wat ga je doen?
Ik vind het ook geniaal hoor. Laatst twee kaartjes voor We Will Rock You, 45 euro voor twee ipv 80 euro per kaartje normaal gesproken. Mooie deal. En voor 18 euro twee kaartjes voor We Love The 90's in het Goffertpark op 3 september
.
[..]
Jij hebt samen met Rituals onder de steen gelegen?
Gay Pride.quote:
Ik ben zelf homoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja I know, had het net ook ff op tv zitten kijken.. Mijn whut gaat voornamelijk over het feit dat jij je daarvoor schaamt.. We leven niet meer in 1950
Het is overdreven en ik heb niet het gevoel dat het bijdraagt aan een betere acceptatie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
OkeMaar nog steeds waarom zou je je voor de canalparade schamen dan?
Oh van mij mogen ze hoor! Moet er alleen niet geklaagd worden als het stereotype handtastype met pluimentooi van stal wordt gehaald.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat begrijp ik wel, misschien dat het bij sommige mensen eerder averechts werkt.. Maar verder heb ik zoiets van laat die mensen lekker feesten en #care
Mijn ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:24 schreef IrishBastard het volgende:
Het schijnt in ieder geval wel een gezellig feestje te zijn. Niet mijn ding overigens
Dat is zooo gay!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is zooo gay!Klopt. Fucking fag dat ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Trier is wel okee, maar je moet er geen week zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef Rituals het volgende:
Oké ik ben echt verslaafd. We gaan ook nog naar 'de Edelsteenroute' in de buurt van Trier (wilde we sowieso naar toe). Dat gaan we verbinden met Valkenburg.
En nu ga ik de site echt afsluiten![]()
.
Snap ik helemaal. Het is té overdreven en te veel gericht op de bevestiging van allemaal loze stereotypen. Zonde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is overdreven en ik heb niet het gevoel dat het bijdraagt aan een betere acceptatie.
We zitten 1 nachtje in Valkenburg en 2 nachten in de buurt van Trier, prima lijkt mequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Trier is wel okee, maar je moet er geen week zittenWel een mooie omgeving! En je kunt mooi naar de Nürburgring
Wel jammer van Rasti Rostelli trouwens, wat doe je.
[..]
Snap ik helemaal. Het is té overdreven en te veel gericht op de bevestiging van allemaal loze stereotypen. Zonde.
Oh ook echt verkleed nog? En straks raar omkijken als iemand een opmerking maakt. Niet dat ik het goedkeur maar ooit vragen ze er wel omquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef AMDB het volgende:
Grappig, aan de make-up en andere attributen die mijn huisgenoot aan het op doen was vermoed ik dat hij naar een afterparty gaat van de canal parade.
Ik vind het ook prima, maar ik keek toch wel even raar op (eerste dag dat ik die jongen zie). Geen idee wat ik dan moet zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh ook echt verkleed nog? En straks raar omkijken als iemand een opmerking maakt. Niet dat ik het goedkeur maar ooit vragen ze er wel om.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima, maar ik keek toch wel even raar op (eerste dag dat ik die jongen zie). Geen idee wat ik dan moet zeggen![]()
Weet niet hoe erg hij verkleed is, is al een tijdje weg, maar normale mensen lopen er iig niet zo bij als toen ik hem net zag![]()
Maar zoals ik al zei, allemaal prima, ieder z'n eigen feestje, ik kan me er als iemand van het 'platteland' toch moeilijk een houding tegenover geven.
Het ligt immers vlak bij elkaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
We zitten 1 nachtje in Valkenburg en 2 nachten in de buurt van Trier, prima lijkt me. We kwamen langs Nürburgring! Had er nog nooit van gehoord
. Vriendje moest het eerst 3x herhalen en het toen uitleggen voordat ik begreep waar hij het over had
.
Tof! Nou ja, voor een auto- en raceliefhebberquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt immers vlak bij elkaar(200km ofzo). Snap wel dat je er als niet-autoliefhebber of niet-raceliefhebber nog nooit van gehoord hebt
. Ben er toevallig vorige maand nog geweest, lekker zelf een rondje circuit gedaan
.
Telkens als ik jouw username als laatste poster zie ga ik benieuwd kijken of je stiekem toch nog ergens op hebt geboden omdat je de site niet kon afsluiten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! Nou ja, voor een auto- en raceliefhebber.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Telkens als ik jouw username als laatste poster zie ga ik benieuwd kijken of je stiekem toch nog ergens op hebt geboden omdat je de site niet kon afsluiten.
WAT.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik weet niet of je het al door had, maar ik koop graag dingen![]()
.
Absoluut. Tijdens het rijden een strakke en geconcentreerde kop, maar vriend van me en ik zaten erna met een grote glimlach in de autoquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! Nou ja, voor een auto- en raceliefhebber.
Door dat soort gedrag heb ik 7 uur gedaan over een ritje van 2,5 uurquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Tijdens het rijden een strakke en geconcentreerde kop, maar vriend van me en ik zaten erna met een grote glimlach in de auto.
Goed plan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:30 schreef Californium het volgende:
Herr gustav! We doen volgende week even Whattsappen (als ik mijn oude nummer weer terug heb) en dag gaan we biertje pakken! OKe
Goodquote:
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Door dat soort gedrag heb ik 7 uur gedaan over een ritje van 2,5 uur![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
GoodI can show you my new phone
Oude mercedes, lekker raggen door de bergweggetjes, waterpompslaggetje stuk, oververhitting. Alles. Duitse vluchtstroken zijn niet de meest lauwe plekken om je vrijdag op door te brengen.quote:
Ja idd wtf, ik heb ook geen idee hoe het is gegaan, ik gok dat zijn hele koffer is gejat... Maar gelukkig krijg ik nu een sms dat verder alles ok met ze is. Alleen dat het lastig is met de politie, maar dat had ik wel verwacht in Cuba.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beroofd van zijn klerenlike wtf? Liet jij btw net iets vallen op de gang?
Het is tijd voor de mega-appelflap
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in een milkshake, dus die ga ik maar eens halen dan
Vorig jaar in Salou is ook vrijwel alles van mij gestolen. Kleren, koffer, tas, camera, paspoort bril, gel, onderbroeken, schoenen. Echt sneuquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef Dupje het volgende:
HoiOok weer in Lentje!
Kreeg gister een sms van mn ouders die in Cuba op vakantie zijn. Mijn papa is beroofd van zijn klerenNa lang bezoek op het politiebureau is het wel weer ok met ze. Ze zei wel dat het spannend was. Dus ik ben heel benieuwd naar het hele verhaal...
Daar pik jij dus kleine kindjes op? Je kent de beschutte plekjes van Malden blijkbaar prima.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Naar Malden? Zitten jullie in St. Walrick? Of bij de Maldense scouting daar in de buurt van het zweefvliegen?
Robert M. staat niet voor niets voor Robert Mikkiequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar pik jij dus kleine kindjes op? Je kent de beschutte plekjes van Malden blijkbaar prima.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Robert M. staat niet voor niets voor Robert Mikkie.
Ik heb geen idee, ik hoorde dat ik naar Malden moest fietsen. Ik fiets gewoon achter de anderen aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Naar Malden? Zitten jullie in St. Walrick? Of bij de Maldense scouting daar in de buurt van het zweefvliegen?
Hockeyclub, altijd goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik hoorde dat ik naar Malden moest fietsen. Ik fiets gewoon achter de anderen aan.
Mwah, hockeyclub in Helmond zijn juist veel kakkers.quote:
Hockeymeisjes jwtzlfquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, hockeyclub in Helmond zijn juist veel kakkers.
Kakkers in Helmond ja, je leest het goed.
Dat probleem zal ik niet hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hockeymeisjes jwtzlfmoet altijd op passen als ik daar rijd, dat ik wel op het verkeer blijf letten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat probleem zal ik niet hebben.
Geen dankquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:03 schreef IrishBastard het volgende:
De mentalpicture die ik bij hockeyballen gorgelen kreeg
Bluh, sommige mensenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar in Salou is ook vrijwel alles van mij gestolen. Kleren, koffer, tas, camera, paspoort bril, gel, onderbroeken, schoenen. Echt sneu.
Morgen mentorweekend. Naar Malden fietsen
![]()
Vakantie is voorbij broquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Er is echt niks meer te beleven hier de laatste tijdNiemand die leuke dingen gaat doen in z'n vakantie?
Ik krijg met de intro een logee. Dat wordt weer schoonmakenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Mja, ik heb niet eens vakantie gehad, maar ach.
Eens kijken of ik volgende week nog een introfeestje mee kan pakken
Geen idee hoe mijn nichtje tegen drank kanquote:
Volgende week nog naar Walibi, verder niet veel. Introductie begint toch pas de 22e? Bij mij iig wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Er is echt niks meer te beleven hier de laatste tijdNiemand die leuke dingen gaat doen in z'n vakantie?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand nog een mobieltje kopen?
http://london.craigslist.co.uk/mob/2536072357.html
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand nog een mobieltje kopen?
http://london.craigslist.co.uk/mob/2536072357.html
Ik begreep de 14e al? Waarvan heb je intro?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Volgende week nog naar Walibi, verder niet veel. Introductie begint toch pas de 22e? Bij mij iig wel.
Ik ren liever achter een voetbal aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je daarom nooit gehockeyd, omdat je dan achter de verkeerde hockeyballen aan zou gaan?
Uni is de 14e, HBO is de 22e.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begreep de 14e al? Waarvan heb je intro?
Mijn koffer lag recht voor de deur dus daar hebben ze gewoon alles ingegooid in hun rooftocht door onze hotelkamer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bluh, sommige mensenHoe kan het dat echt alles gejat is?
Dat ligt aan de prijs. Als de prijs niet significant uitwijkt van een reele prijs voor een tweedehands-product dan wordt het lastig aan te tonen dat er sprake kan zijn van heling.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
Dan ben je ook echt zo dom als het achtereind van een varken hè?
Als je 40 iPhone's hebt staan die gesimlocked zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ligt aan de prijs. Als de prijs niet significant uitwijkt van een reele prijs voor een tweedehands-product dan wordt het lastig aan te tonen dat er sprake kan zijn van heling.
Ga je naar Beestfeest? Daar ga ik maar wel heen denk ik, hoef vrijdags toch niet te werkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Op de BBQ en borrel heb ik me meestal wel vermaakt. Ik denk dat ik volgende week nog wel een avondje meepik!
Daar ben ik nog nooit geweest en gezien de rij die er altijd staat, gaat dat ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je naar Beestfeest? Daar ga ik maar wel heen denk ik, hoef vrijdags toch niet te werken
Mag je lekker op tijd aanwezig zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je naar Beestfeest? Daar ga ik maar wel heen denk ik, hoef vrijdags toch niet te werken
Mwa, dat komt wel goed. Ken de meeste rijwachten/organisatoren wel, dus da's al niet zo'n probleem. En verder zal ik wel aansluiten bij de introgroep.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mag je lekker op tijd aanwezig zijn.
Ik las het net, mooie samenloop van omstandighedenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:31 schreef Californium het volgende:
Zo!
Heb wel eens betere dagen gehad!
ach bekijk het zo, als al het ongeluk in een dag gebeurd heb je de rest van de tijd prima dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Californium het volgende:
Idd! Tevens TV kapot in woonkamer![]()
![]()
(die in slaapkamer doet het niet want stroom dood
)
Ik ga wel even een serie ofzo kijken dan lekker vroeg slapen!
Klopt... Normaal gesproken mag ik ook niet klagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ach bekijk het zo, als al het ongeluk in een dag gebeurd heb je de rest van de tijd prima dagen.
Neemt niet weg dat het zuur is![]()
HBO-Vquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begreep de 14e al? Waarvan heb je intro?
Dat klinkt als iets waar ik vooral niet op moet gaan kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef IrishBastard het volgende:
iBoodhunt, garant voor werkproductie -50%
En doorgaans eindig je met zooi die je toch niet echt per se nodig had.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Mikkie het volgende:
Voorheen keek ik dagelijks op iBood, maar sinds de opkomst van -tig van die baggersites, is nergens meer een echte aanbieding te krijgen. Soms is het zelfs nog duurder dan in een andere webshop. Laat maar weer zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |