Cultuur natuurlijk!quote:
Je kan toch altijd nog internetten via WiFi? Hier trouwens normaal bereik via T-Mobile. Ik heb trouwens T-Mobile moeten bellen om m'n abonnement in te laten gaan omdat ik nummerbehoud wou. Had aangegeven via internet dat ik dat wou bij de site waar ik 'm kocht maar die hadden dat uiteindelijk dus niet gedaan, maar wel doorgegeven aan T-Mobile dat ik nummerbehoud wou. Erg omslachtig allemaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef Californium het volgende:
Keihandig! van T-mobile naar T-mobile overstappen! Mijn oude simkaart is nog 'pre-paid' die was vandaag ineens op en de nieuwe simkaart die ik heb gehad geeft aan dat die geen mobiel netwerk heeft (en dus niet actief is. Dus nu heb ik 2 simkaarten waar ik niets mee kan en een nieuwe telefoon waar ik niet meer kan spelen en een abonnement dat al is ingegaan!
Ja, maar dat zouden ze allemaal in orde maken en blabla, kan nooit moeilijk zijn want mij pre-paid was ook van T-mobilequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kan toch altijd nog internetten via WiFi? Hier trouwens normaal bereik via T-Mobile. Ik heb trouwens T-Mobile moeten bellen om m'n abonnement in te laten gaan omdat ik nummerbehoud wou. Had aangegeven via internet dat ik dat wou bij de site waar ik 'm kocht maar die hadden dat uiteindelijk dus niet gedaan, maar wel doorgegeven aan T-Mobile dat ik nummerbehoud wou. Erg omslachtig allemaal.
Heb je direct via T-Mobile besteld of niet? Als de SIM-kaart niet actief is betekent dat waarschijnlijk dat abonnement nog niet ingegaan is en dat hij wacht op nummerbehoud doorvoeren. Weet je per wanneer dat in moet gaan dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar dat zouden ze allemaal in orde maken en blabla, kan nooit moeilijk zijn want mij pre-paid was ook van T-mobile, maar goed... kan ze nu nog 6 minuten bereiken dus ik wacht wel even tot morgen! en het is niet dat ik geen bereik heb, maar die andere simkaart is gewoon niet actief! Grrrr!
abo ging 29-07 inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je direct via T-Mobile besteld of niet? Als de SIM-kaart niet actief is betekent dat waarschijnlijk dat abonnement nog niet ingegaan is en dat hij wacht op nummerbehoud doorvoeren. Weet je per wanneer dat in moet gaan dan?
Als je er niets van gehoord hebt zal daar het probleem wel zittenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:59 schreef Californium het volgende:
nummerbehoud weet ik niet, niets over gehoord
Hoe was Sri Lanka?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
kom je ook ff in nederland voor n dagje, regent het gelijk
ja cool, is t al uit met je vriendje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug. Vanwege het weer aankomende dagen hebben we besloten eerder terug te gaan en later nog eens weg te gaan als het wel mooi weer is. Afgelopen dagen wel heel mooi weer gehad
.
[..]
Hoe was Sri Lanka?Veel plezier alvast bij Sziget!
Wtf swarma?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja cool, is t al uit met je vriendje?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Tof! En nee, zei ik tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Wanneer gaat het uit?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! En nee, zei ik toch. Was een leuke vakantie samen
.
ik wacht totdat ik een ons weegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:24 schreef Mikkie het volgende:
Arme swarmi. Moet ie nog langer wachten
Ah, in de tussentijd hossel je gewoon wat andere vrouwen toch? En richting een ons ga je wel, met je afval- en sportpraktijken van de laatste tijd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wacht totdat ik een ons weeg
Nog even en Swarmi is een supervlieggewicht en mag alleen nog boksen tegen David de 'kaboem' kabouter, Paulus de 'Puin' Kabouter en Kabouter Plop 'op je oog'. Als je nu geld overmaakt naar giro 555 krijgt ie waarschijnlijk nog een voedselpakket ook.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, in de tussentijd hossel je gewoon wat andere vrouwen toch? En richting een ons ga je wel, met je afval- en sportpraktijken van de laatste tijd!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog even en Swarmi is een supervlieggewicht en mag alleen nog boksen tegen David de 'kaboem' kabouter, Paulus de 'Puin' Kabouter en Kabouter Plop 'op je oog'. Als je nu geld overmaakt naar giro 555 krijgt ie waarschijnlijk nog een voedselpakket ook.
Ik heb nog wel tijd voor jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad? Zin om uit te gaan, maar vrijdag is niet echt een uitgangsavond in Nijmegen. Denk ook dat het aardig rustig is ivm vakantieperiode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijd voor jehier is genoeg te doen hoor
Haha, ben al bezet en ben met gezelschap (vrouwelijk, al denk ik dat dat jou niet uitmaakt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even kijken of er nog wat volk is in de stad![]()
Vakantie maakt niet zoveel uit, gisteren in Malle Babbe was er nog best wat te doen. Niet heel druk ofzo, maar toch. De vrijdag is echter niet de beste avond in Nijmegen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond nog iets te doen in de stad? Zin om uit te gaan, maar vrijdag is niet echt een uitgangsavond in Nijmegen. Denk ook dat het aardig rustig is ivm vakantieperiode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |