Nog nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej, een telefoon die je zelf betaald hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Echt? Wat ga je doen? wel leuk dat extra geld maar uit principe zou ik ze keihard in hun gezicht uitlachen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en werd net gevraagd of ik volgende week ook 4 dagen wil werken
Ik zou sowieso die week nog werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Wat ga je doen? wel leuk dat extra geld maar uit principe zou ik ze keihard in hun gezicht uitlachen!
Dat dus. Maar dan wel met urengarantie. Dus zelfs als ze niets te doen hebben, dat ze je toch uitbetalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:11 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou ze uit principe keihard uitlachen en dan het geld mooi in m'n zak steken
Mja, tricky altijd. Net als dat recente nieuws over die tbs-maatregelen die volgens de wet niet verlengd hadden mogen worden, maar wat toch gebeurd was. Kennelijk was de noodzaak er wel, los van de formele kant.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben al weer een half uur aanwezig
Ook mooi nieuws trouwens
'Onbevoegde psychiater gaf tientallen tbs-adviezen'
Dat lijkt mij dus inderdaad ook. Neemt alleen niet weg dat zo'n kerel natuurlijk gewoon zijn registraties in orde moet hebben, die dingen zijn er niet voor nietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, tricky altijd. Net als dat recente nieuws over die tbs-maatregelen die volgens de wet niet verlengd hadden mogen worden, maar wat toch gebeurd was. Kennelijk was de noodzaak er wel, los van de formele kant.
Het feit dat zo'n man z'n registratie niet verlengd heeft, betekent natuurlijk niet dat ie zijn kennis niet meer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |