Raar is dat hè. Het is altijd lekker om op vakantie te zijn, maar als je dan op de weg terug bent is het ook heerlijk om weer thuis te komenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aan t wachten op de boot. Vanaaf weer lekker thuis
De vuilniszakken werden helaas in de 4 daagse week niet opgehaaldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou hier niet, alles voelt hier heel raar nu. Sowieso thuis komen en dan een hele berg vuilniszakken vinden, een van onze bierkratten in t midden van de gang vinden en het licht in onze wc was kapot. Ik ben zo toe aan een eigen appartement....
quote:
Gefeliciteerd mede namens IBG/DUO.quote:
Op naar de bachelor of je die al op zak?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:46 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, het was meer een positief punt dat als ik wél de moeite doe voor bepaalde (struikel)vakken dat het dan prima kanEn dat is natuurlijk wel een opsteker
Maar het stinkt daar naar allerlei schoonmaakmiddeltjesquote:
Da's altijd zo zonde. Dan poets je alles, is het mooi schoon, ga je het meteen weer vies makenquote:
Je klinkt als mijn moeder!quote:Op zondag 31 juli 2011 14:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's altijd zo zonde. Dan poets je alles, is het mooi schoon, ga je het meteen weer vies maken
Ik weet wel hoe je moeder klinkt, maar dan gaat het niet om schoonmakenquote:
Nu al? Dude, die intro is over drie weken ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Een dezer dagen maar weer naar Nijmegen om me voor te bereiden op de intro. Moet nog wel zo veel spullen regelen..
Dan gebruik je toch gewoon wat tape? Amateurquote:Op zondag 31 juli 2011 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je moeder klinkt, maar dan gaat het niet om schoonmaken.
[..]
Nu al? Dude, die intro is over drie weken ofzo.
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2011 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Twee weken? De tering ze zijn vroeg dit jaar
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
DJEEJS VERPEST HET VAKANTIE-GEVOEL EVEN!
Fijne vakantie! Hoop dat alles goed gaat!quote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik ga morgen op vakantie.
Eens kijken of dat dit keer lukt zonder auto-ongeluk, ziekenhuisovernachting, aan de andere kant van het land uitkomen dan de bedoeling was, het hostel niet kunnen vinden héél laat op de avond, verkeerd geboekte tickets etc.![]()
.
Maar ik zag dat het prachtig weer wordt, dus het komt allemaal goed.
Heel veel plezier meiskequote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
Eens kijken of dat dit keer lukt zonder auto-ongeluk, ziekenhuisovernachting, aan de andere kant van het land uitkomen dan de bedoeling was, het hostel niet kunnen vinden héél laat op de avond, verkeerd geboekte tickets etc.![]()
.
Ik was heel benieuwd of je inmiddels al een stel ballen had laten groeien, maar niet dusquote:Op zondag 31 juli 2011 20:17 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel.
Je dacht toch niet dat ik ging rijden hè Mikkie?Ik zal het doorgeven
.
Daarbij ben ik mentorpapa dus mentorweekend 8-9-10. 11e voorbereiding, dan twee dagen rust en begint de intro 14 augustus.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Twee weken? De tering ze zijn vroeg dit jaar
Klinkt goedquote:Op zondag 31 juli 2011 19:46 schreef Rituals het volgende:
[..].
.
Dat voorbereidingsweekend was altijd zo'n bullshit. Schijnt best gezellig te zijn hoor, maar ik ben er nooit geweest.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarbij ben ik mentorpapa dus mentorweekend 8-9-10. 11e voorbereiding, dan twee dagen rust en begint de intro 14 augustus.
Wij krijgen dan ons script voor het mentorencabaret en oefenen eenmaal. En we verdelen de posten van de activiteiten. En bier drinken.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat voorbereidingsweekend was altijd zo'n bullshit. Schijnt best gezellig te zijn hoor, maar ik ben er nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |