Ja idd wtf, ik heb ook geen idee hoe het is gegaan, ik gok dat zijn hele koffer is gejat... Maar gelukkig krijg ik nu een sms dat verder alles ok met ze is. Alleen dat het lastig is met de politie, maar dat had ik wel verwacht in Cuba.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beroofd van zijn klerenlike wtf? Liet jij btw net iets vallen op de gang?
Het is tijd voor de mega-appelflap
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in een milkshake, dus die ga ik maar eens halen dan
Vorig jaar in Salou is ook vrijwel alles van mij gestolen. Kleren, koffer, tas, camera, paspoort bril, gel, onderbroeken, schoenen. Echt sneuquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef Dupje het volgende:
HoiOok weer in Lentje!
Kreeg gister een sms van mn ouders die in Cuba op vakantie zijn. Mijn papa is beroofd van zijn klerenNa lang bezoek op het politiebureau is het wel weer ok met ze. Ze zei wel dat het spannend was. Dus ik ben heel benieuwd naar het hele verhaal...
Daar pik jij dus kleine kindjes op? Je kent de beschutte plekjes van Malden blijkbaar prima.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Naar Malden? Zitten jullie in St. Walrick? Of bij de Maldense scouting daar in de buurt van het zweefvliegen?
Robert M. staat niet voor niets voor Robert Mikkiequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar pik jij dus kleine kindjes op? Je kent de beschutte plekjes van Malden blijkbaar prima.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Robert M. staat niet voor niets voor Robert Mikkie.
Ik heb geen idee, ik hoorde dat ik naar Malden moest fietsen. Ik fiets gewoon achter de anderen aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Naar Malden? Zitten jullie in St. Walrick? Of bij de Maldense scouting daar in de buurt van het zweefvliegen?
Hockeyclub, altijd goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik hoorde dat ik naar Malden moest fietsen. Ik fiets gewoon achter de anderen aan.
Mwah, hockeyclub in Helmond zijn juist veel kakkers.quote:
Hockeymeisjes jwtzlfquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, hockeyclub in Helmond zijn juist veel kakkers.
Kakkers in Helmond ja, je leest het goed.
Dat probleem zal ik niet hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hockeymeisjes jwtzlfmoet altijd op passen als ik daar rijd, dat ik wel op het verkeer blijf letten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat probleem zal ik niet hebben.
Geen dankquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:03 schreef IrishBastard het volgende:
De mentalpicture die ik bij hockeyballen gorgelen kreeg
Bluh, sommige mensenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar in Salou is ook vrijwel alles van mij gestolen. Kleren, koffer, tas, camera, paspoort bril, gel, onderbroeken, schoenen. Echt sneu.
Morgen mentorweekend. Naar Malden fietsen
![]()
Vakantie is voorbij broquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Er is echt niks meer te beleven hier de laatste tijdNiemand die leuke dingen gaat doen in z'n vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |