Ik krijg met de intro een logee. Dat wordt weer schoonmakenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Mja, ik heb niet eens vakantie gehad, maar ach.
Eens kijken of ik volgende week nog een introfeestje mee kan pakken
Geen idee hoe mijn nichtje tegen drank kanquote:
Volgende week nog naar Walibi, verder niet veel. Introductie begint toch pas de 22e? Bij mij iig wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Er is echt niks meer te beleven hier de laatste tijdNiemand die leuke dingen gaat doen in z'n vakantie?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand nog een mobieltje kopen?
http://london.craigslist.co.uk/mob/2536072357.html
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand nog een mobieltje kopen?
http://london.craigslist.co.uk/mob/2536072357.html
Ik begreep de 14e al? Waarvan heb je intro?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:44 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Volgende week nog naar Walibi, verder niet veel. Introductie begint toch pas de 22e? Bij mij iig wel.
Ik ren liever achter een voetbal aan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je daarom nooit gehockeyd, omdat je dan achter de verkeerde hockeyballen aan zou gaan?
Uni is de 14e, HBO is de 22e.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begreep de 14e al? Waarvan heb je intro?
Mijn koffer lag recht voor de deur dus daar hebben ze gewoon alles ingegooid in hun rooftocht door onze hotelkamer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bluh, sommige mensenHoe kan het dat echt alles gejat is?
Dat ligt aan de prijs. Als de prijs niet significant uitwijkt van een reele prijs voor een tweedehands-product dan wordt het lastig aan te tonen dat er sprake kan zijn van heling.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
Dan ben je ook echt zo dom als het achtereind van een varken hè?
Als je 40 iPhone's hebt staan die gesimlocked zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ligt aan de prijs. Als de prijs niet significant uitwijkt van een reele prijs voor een tweedehands-product dan wordt het lastig aan te tonen dat er sprake kan zijn van heling.
Ga je naar Beestfeest? Daar ga ik maar wel heen denk ik, hoef vrijdags toch niet te werkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Op de BBQ en borrel heb ik me meestal wel vermaakt. Ik denk dat ik volgende week nog wel een avondje meepik!
Daar ben ik nog nooit geweest en gezien de rij die er altijd staat, gaat dat ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je naar Beestfeest? Daar ga ik maar wel heen denk ik, hoef vrijdags toch niet te werken
Mag je lekker op tijd aanwezig zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je naar Beestfeest? Daar ga ik maar wel heen denk ik, hoef vrijdags toch niet te werken
Mwa, dat komt wel goed. Ken de meeste rijwachten/organisatoren wel, dus da's al niet zo'n probleem. En verder zal ik wel aansluiten bij de introgroep.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mag je lekker op tijd aanwezig zijn.
Ik las het net, mooie samenloop van omstandighedenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:31 schreef Californium het volgende:
Zo!
Heb wel eens betere dagen gehad!
ach bekijk het zo, als al het ongeluk in een dag gebeurd heb je de rest van de tijd prima dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef Californium het volgende:
Idd! Tevens TV kapot in woonkamer![]()
![]()
(die in slaapkamer doet het niet want stroom dood
)
Ik ga wel even een serie ofzo kijken dan lekker vroeg slapen!
Klopt... Normaal gesproken mag ik ook niet klagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ach bekijk het zo, als al het ongeluk in een dag gebeurd heb je de rest van de tijd prima dagen.
Neemt niet weg dat het zuur is![]()
HBO-Vquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begreep de 14e al? Waarvan heb je intro?
Dat klinkt als iets waar ik vooral niet op moet gaan kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:31 schreef IrishBastard het volgende:
iBoodhunt, garant voor werkproductie -50%
En doorgaans eindig je met zooi die je toch niet echt per se nodig had.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Mikkie het volgende:
Voorheen keek ik dagelijks op iBood, maar sinds de opkomst van -tig van die baggersites, is nergens meer een echte aanbieding te krijgen. Soms is het zelfs nog duurder dan in een andere webshop. Laat maar weer zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |