De tering!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:10 schreef Oom_Agent het volgende:
Flinke klapper op het Traianusplein vanmorgen.
Dat was ook wat ik dacht, maar ik denk 'neh, dat zeg ik niet, da's lullig'quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
We hebben het nieuwsbericht hierboven zien staan ja...
Ja, leuk. Is het al uit?quote:
Ja, leuk. Is het al uit?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Ik weet sinds één dag van het bestaan van vakantieveilingen.nl (ja, ik leef onder een steen) en ik geloof dat ik verslaafd ben
.
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:37 schreef Rituals het volgende:
Ik weet sinds één dag van het bestaan van vakantieveilingen.nl (ja, ik leef onder een steen) en ik geloof dat ik verslaafd ben
.
Voor als het uit is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooit
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Voor als het uit is?
Nu op m'n nieuwe kamer in Amsterdam, echt blij mee
quote:
Leuk hè! Ik heb al twee uitjes gewonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb ik ook ergens bij mn bladwijzers...voor ooit
?? Whut?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
De botenparade in Amsterdam, ik schaam me er zelf voor.
Haha, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]. Nee
.
[..]
Leuk hè! Ik heb al twee uitjes gewonnen![]()
.
Jij hebt samen met Rituals onder de steen gelegen?quote:
Inmiddels 3 uitjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, wat ga je doen?
Ik vind het ook geniaal hoor. Laatst twee kaartjes voor We Will Rock You, 45 euro voor twee ipv 80 euro per kaartje normaal gesproken. Mooie deal. En voor 18 euro twee kaartjes voor We Love The 90's in het Goffertpark op 3 september
.
[..]
Jij hebt samen met Rituals onder de steen gelegen?
Gay Pride.quote:
Ik ben zelf homoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja I know, had het net ook ff op tv zitten kijken.. Mijn whut gaat voornamelijk over het feit dat jij je daarvoor schaamt.. We leven niet meer in 1950
Het is overdreven en ik heb niet het gevoel dat het bijdraagt aan een betere acceptatie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
OkeMaar nog steeds waarom zou je je voor de canalparade schamen dan?
Oh van mij mogen ze hoor! Moet er alleen niet geklaagd worden als het stereotype handtastype met pluimentooi van stal wordt gehaald.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat begrijp ik wel, misschien dat het bij sommige mensen eerder averechts werkt.. Maar verder heb ik zoiets van laat die mensen lekker feesten en #care
Mijn ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:24 schreef IrishBastard het volgende:
Het schijnt in ieder geval wel een gezellig feestje te zijn. Niet mijn ding overigens
Dat is zooo gay!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is zooo gay!Klopt. Fucking fag dat ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Trier is wel okee, maar je moet er geen week zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef Rituals het volgende:
Oké ik ben echt verslaafd. We gaan ook nog naar 'de Edelsteenroute' in de buurt van Trier (wilde we sowieso naar toe). Dat gaan we verbinden met Valkenburg.
En nu ga ik de site echt afsluiten![]()
.
Snap ik helemaal. Het is té overdreven en te veel gericht op de bevestiging van allemaal loze stereotypen. Zonde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is overdreven en ik heb niet het gevoel dat het bijdraagt aan een betere acceptatie.
We zitten 1 nachtje in Valkenburg en 2 nachten in de buurt van Trier, prima lijkt mequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Trier is wel okee, maar je moet er geen week zittenWel een mooie omgeving! En je kunt mooi naar de Nürburgring
Wel jammer van Rasti Rostelli trouwens, wat doe je.
[..]
Snap ik helemaal. Het is té overdreven en te veel gericht op de bevestiging van allemaal loze stereotypen. Zonde.
Oh ook echt verkleed nog? En straks raar omkijken als iemand een opmerking maakt. Niet dat ik het goedkeur maar ooit vragen ze er wel omquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef AMDB het volgende:
Grappig, aan de make-up en andere attributen die mijn huisgenoot aan het op doen was vermoed ik dat hij naar een afterparty gaat van de canal parade.
Ik vind het ook prima, maar ik keek toch wel even raar op (eerste dag dat ik die jongen zie). Geen idee wat ik dan moet zeggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh ook echt verkleed nog? En straks raar omkijken als iemand een opmerking maakt. Niet dat ik het goedkeur maar ooit vragen ze er wel om.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima, maar ik keek toch wel even raar op (eerste dag dat ik die jongen zie). Geen idee wat ik dan moet zeggen![]()
Weet niet hoe erg hij verkleed is, is al een tijdje weg, maar normale mensen lopen er iig niet zo bij als toen ik hem net zag![]()
Maar zoals ik al zei, allemaal prima, ieder z'n eigen feestje, ik kan me er als iemand van het 'platteland' toch moeilijk een houding tegenover geven.
Het ligt immers vlak bij elkaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
We zitten 1 nachtje in Valkenburg en 2 nachten in de buurt van Trier, prima lijkt me. We kwamen langs Nürburgring! Had er nog nooit van gehoord
. Vriendje moest het eerst 3x herhalen en het toen uitleggen voordat ik begreep waar hij het over had
.
Tof! Nou ja, voor een auto- en raceliefhebberquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt immers vlak bij elkaar(200km ofzo). Snap wel dat je er als niet-autoliefhebber of niet-raceliefhebber nog nooit van gehoord hebt
. Ben er toevallig vorige maand nog geweest, lekker zelf een rondje circuit gedaan
.
Telkens als ik jouw username als laatste poster zie ga ik benieuwd kijken of je stiekem toch nog ergens op hebt geboden omdat je de site niet kon afsluiten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! Nou ja, voor een auto- en raceliefhebber.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Telkens als ik jouw username als laatste poster zie ga ik benieuwd kijken of je stiekem toch nog ergens op hebt geboden omdat je de site niet kon afsluiten.
WAT.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Rituals het volgende:
[..].
Ik weet niet of je het al door had, maar ik koop graag dingen![]()
.
Absoluut. Tijdens het rijden een strakke en geconcentreerde kop, maar vriend van me en ik zaten erna met een grote glimlach in de autoquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! Nou ja, voor een auto- en raceliefhebber.
Door dat soort gedrag heb ik 7 uur gedaan over een ritje van 2,5 uurquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Tijdens het rijden een strakke en geconcentreerde kop, maar vriend van me en ik zaten erna met een grote glimlach in de auto.
Goed plan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:30 schreef Californium het volgende:
Herr gustav! We doen volgende week even Whattsappen (als ik mijn oude nummer weer terug heb) en dag gaan we biertje pakken! OKe
Goodquote:
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Door dat soort gedrag heb ik 7 uur gedaan over een ritje van 2,5 uur![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
GoodI can show you my new phone
Oude mercedes, lekker raggen door de bergweggetjes, waterpompslaggetje stuk, oververhitting. Alles. Duitse vluchtstroken zijn niet de meest lauwe plekken om je vrijdag op door te brengen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |