PIET PIRAAT, PIET PIRAAT. SCHIP AHOY HOY HOY!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta daar al ingeschreven.
Als Piet Piraat natuurlijk.
Kameraad ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
PIET PIRAAT, PIET PIRAAT. SCHIP AHOY HOY HOY!
Pertinent onwaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
Zelden een TT gezien die op zulks een prachtige wijze de users die in het topic posten reflecteert.
Ik blijf een traantje wegpinken, elke keer als ik je een filmreferentie zie gebruiken.quote:
Dat is jou kameraad, schip ahoi hoi hoiquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kameraad ...
ik weet het niet meer
Met zijn schip de zeven schuit vaart hij alle dagen uit
piet piraat piet piraat piet piiiraaaaaaaaaaaaaat
Ik maak er binnenkort meer dan je herkent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik blijf een traantje wegpinken, elke keer als ik je een filmreferentie zie gebruiken.
De kinderen zijn bijna naar bed he? .... het vaagt dan wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is jou kameraad, schip ahoi hoi hoi
Zie je op Bavaria Open Air.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ... oh help, iemand praat tegen me...
Antwoord
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
K'nijntje, jij doet ook wel mee met de film top 100 toch?
Ik volg Bella.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef Bellatrix het volgende:
Niet doen Martin, een echte filmliefhebber kent geen nummer 1!
Mag ik je kinderen ff lenen, dan heb ik een goed excuus waarom ik het wistquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kinderen zijn bijna naar bed he? .... het vaagt dan weg
Wordt verworpenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet een kloon van socios?
Hoelang wil je ze hebben? Minimale afname is een maandquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mag ik je kinderen ff lenen, dan heb ik een goed excuus waarom ik het wist![]()
Wauwquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neem ik mee, zet ik de roos erin.
Hoe romantisch.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer, maar tegen zo'n argument valt niet op te boksen
Ze zijn bang te worden uitgelachen om hun keuzes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jammer, maar tegen zo'n argument valt niet op te boksen
Heb je Taal is zeg maar echt mijn ding al gelezen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga wel wat rankwerk doen. Moet toch wat in Duitsland. Maar of een film nou op plek 18 of 35 staat. Daar doe je films tekort mee.
Ow.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Wauw![]()
Maar lieshout is niet om de hoek
Neen, mijn keuzes zijn superieur, altijd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze zijn bang te worden uitgelachen om hun keuzes.
Eens hoor, na de top 80 is het mij om het even.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga wel wat rankwerk doen. Moet toch wat in Duitsland. Maar of een film nou op plek 18 of 35 staat. Daar doe je films tekort mee.
misschien ligt er wel een boot hier in het haventjequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ow.Dan even kijken waar er gepiraad wordt.
Ow, niet helemaal. Echt helemaal vergeten. Zo eens zoeken naar het boek. Echt uit mijn gezichtsveld verdwenen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je Taal is zeg maar echt mijn ding al gelezen?
Ik deel je mening alleen als Pan's Labyrinth op 1 staat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, mijn keuzes zijn superieur, altijd.
Tentfeestjes genoeg in de buurt, me dunkt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ow.Dan even kijken waar er gepiraad wordt.
Ik zou er geen problemen mee hebben...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelang wil je ze hebben? Minimale afname is een maand
Dobberen till we die.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien ligt er wel een boot hier in het haventje
Ja snel lezen anders moet ik je ontvrienden op Facebook!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ow, niet helemaal. Echt helemaal vergeten. Zo eens zoeken naar het boek. Echt uit mijn gezichtsveld verdwenen.
het zijn er 2 he?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben...
Laten we beginnen met 1 maand, zien we dan wel verder!
Die heb ik niet eens gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik deel je mening alleen als Pan's Labyrinth op 1 staat.
Dat waarommen kan ik ook nog steeds.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zijn er 2 he?
1 zit net in de waarom fase
en de andere in een grote bek fase
enjoy
Ahwquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zijn er 2 he?
1 zit net in de waarom fase
en de andere in een grote bek/stiekem/lieg fase
enjoy
3 en 7quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahw. Hoe oud zijn ze dan?
En laat maar komen
Ik word er rood van, ik heb geen idee waar ie ligt. Na een snelle inspectie op mijn kamer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja snel lezen anders moet ik je ontvrienden op Facebook!!!!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jij bent lief dus dat mag dan wel
Ik verscheurde je post!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik word er rood van, ik heb geen idee waar ie ligt. Na een snelle inspectie op mijn kamer.
Werk-ze Hansiequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef JJH het volgende:
Menskes, fijne avond verder, ik ga zo maar weer eens de weg op.
Succes Hansquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef JJH het volgende:
Menskes, fijne avond verder, ik ga zo maar weer eens de weg op.
Is het ook wel hoor maar moeders is een beetje aan vakantie toequote:
Nee hoor schatje dat denk ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Zeg je dat je gelukkig bent vandaag.
Denken mensen dat ik meteen ontmaagd ben.
Arie is daar zoooooooo de presentator niet voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
Vanavond Arie op 1 met ''over de streep'' om half 10
http://www.tvgids.nl/programma/11330476/Over_de_streep/
Niet jij Snuf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor schatje dat denk ik niet
Ik ga mijn moeder even lastig vallen met een belletje
Ohw, gefeliciteerd manquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Denken mensen dat ik meteen ontmaagd ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverd, hier weten ze nog niet dat je zo graag ontmaagd wil worden en dat je wanhopig bent. Hou dat zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Denken mensen dat ik meteen ontmaagd ben. :' )
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lieverd, hier weten ze nog niet dat je zo graag ontmaagd wil worden en dat je wanhopig bent. Hou dat zo
Lutte!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
Thuis! Begonnen in een prehistorisch openlucht museum en geëindigd aan de gehaktballen in de IKEA.. Dat lukt alleen ons![]()
En LoLa
Ik heb het verdorie laten rusten zeg ik toch mens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lieverd, hier weten ze nog niet dat je zo graag ontmaagd wil worden en dat je wanhopig bent. Hou dat zo
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die ondertitel is een grap die ik van haar vriend heb overgenomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
Hey Lutte!
[..]
![]()
Zijn ondertitel is veelzeggend
Niet...het is een speciaal programma voor scholen...ao in Amerikaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Arie is daar zoooooooo de presentator niet voor.
Van welke film kwam dat idee ook alweer?
ONZ invasie.quote:
Alleen aangezien hij niet meer bij naat past.. misschien nu wel trouwens. Anyway, ik moet weer werken. Doeiiquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ondertitel is een grap die ik van haar vriend heb overgenomen.
Mensen die het niet weten tsss.
Oh god als ze dat bij mij op school gaan doen blijf ik thuis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet...het is een speciaal programma voor scholen...ao in Amerika
hier een liefdevol linkje http://www.challengeday.org/index.php
Werk ze!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alleen aangezien hij niet meer bij naat past.. misschien nu wel trouwens. Anyway, ik moet weer werken. Doeii
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god als ze dat bij mij op school gaan doen blijf ik thuis.
Ohw, ik dacht dat er ook een film over was gemaaktquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet...het is een speciaal programma voor scholen...ao in Amerika
hier een liefdevol linkje http://www.challengeday.org/index.php
Ik kan begrijpen dat andere kinderen daar behoefte aan hebben.quote:
Ik had het gezien bij Oprah.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Gevonden... het was een documentaire over dat project op een 'zwarte' school. De titel kan ik alleen niet vinden
Oeh wil ik zien! Heb die docu van Villerius er ook over gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
omdat pure liefdequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
Lays ik moest aan je denken vandaagBen alleen alweer vergeten waarom
![]()
Ik ga ook kijken,...toen ook bij Oprah gezien en met die klas hier in nederland....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh wil ik zien! Heb die docu van Villerius er ook over gezien.
Sommige gaan terug naar af, sommige zullen echt veranderen. Sommige daar tussen in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het daarna gaat. Nadat je zo'n beetje van al je klasgenoten al hun sores weet.
He ik ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken,...toen ook bij Oprah gezien en met die klas hier in nederland....
Ik heb het meer over onderlinge relaties, het maakt sommige dingen niet makkelijker om te weten dat stille Pietje in de hoek zo stil is omdat pa hem thuis slaat of wat dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sommige gaan terug naar af, sommige zullen echt veranderen. Sommige daar tussen in.
Das toch niet erg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
He ik ook.![]()
Ik kijk teveel RTL 4 en TV lab.
Ja dat bedoel ik. Sommige mensen trekken zich er (on)bewust niets van aan en gaan weer terug naar af qua relatie. En bij sommige zal het wel effect hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het meer over onderlinge relaties, het maakt sommige dingen niet makkelijker om te weten dat stille Pietje in de hoek zo stil is omdat pa hem thuis slaat of wat dan ook.
Smaakpolitie ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch niet erg?
Mensen die beweren alleen maar Ned 1, 2 en 3 te kijken....alsof dat een prestatie is
Ah, er is ook een Nederlandse doc van... *op lijstje zet*quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh wil ik zien! Heb die docu van Villerius er ook over gezien.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
Vanavond nieuwe afleveringen House.. Arie B zit er dus niet in voor vanavond
Nee maar Oprah vind ik toch wel bagger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch niet erg?
Mensen die beweren alleen maar Ned 1, 2 en 3 te kijken....alsof dat een prestatie is
Yeshquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, er is ook een Nederlandse doc van... *op lijstje zet*
Ah, hij is gewoon te bekijken via Uitzending gemist.... tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yesh
http://www.poshproduction(...)r-de-streep-kro.html
Ik ben op dieet en was vanmiddag zwak en heb een enorme bak Cruesli naar binnen gewerkt.quote:
Leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Oooh yes!!! Iedere vrijdag wordt hier in het park een soort 'parkpop' gehouden (zo heet het maar het is veel kleiner haha) alleen nu hadden De Ouders bedacht dat we morgen weggingen... Maar nu willen ze zelf ook, dus blijven we morgen thuis en kan ik met een vriendin naar het park
Halloquote:
Cool! Wat voor bandjes enzo komen er?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Oooh yes!!! Iedere vrijdag wordt hier in het park een soort 'parkpop' gehouden (zo heet het maar het is veel kleiner haha) alleen nu hadden De Ouders bedacht dat we morgen weggingen... Maar nu willen ze zelf ook, dus blijven we morgen thuis en kan ik met een vriendin naar het park
Ja hè?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Cool! Wat voor bandjes enzo komen er?
Leuk, kan zomaar een hele goede band tussen zittenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè?Eeuhm, iedere week een thema. Vorige week waren er DJ's geloof ik, morgen pop en volgende week reggae. En dan bandjes uit de buurt, coverbands, beginnende bandjes.
Allemaal heel low budget, alleen zoals papa zei 'al zet je er een paar mensen neer om te dammen, dan nog komen er mensen kijken' want er is hier echt nooit wat te doen
Het is een soort statement tegen de bezuinigen op cultuur en dat het beloofde poppodium hier maar uit wordt gesteld, daarom doen ze dit nu gratis met bands die vrijwillig spelen enzo. Ofzoiets
Waarom verzinnen ze dit soort dingen niet in Hoofddorp.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè?Eeuhm, iedere week een thema. Vorige week waren er DJ's geloof ik, morgen pop en volgende week reggae. En dan bandjes uit de buurt, coverbands, beginnende bandjes.
Allemaal heel low budget, alleen zoals papa zei 'al zet je er een paar mensen neer om te dammen, dan nog komen er mensen kijken' want er is hier echt nooit wat te doen
Het is een soort statement tegen de bezuinigen op cultuur en dat het beloofde poppodium hier maar uit wordt gesteld, daarom doen ze dit nu gratis met bands die vrijwillig spelen enzo. Ofzoiets
Omdat Hoofddorp.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom verzinnen ze dit soort dingen niet in Hoofddorp.![]()
dat dusquote:
quote:
Scherp dames scherp.quote:
Zoiets zullen ze daar vast ook wel hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, en gezellig is het sowieso. Met het Slokdarmfestival (De slogan van Veghel is Veghel, voedingsstad omdat de mars enzo hier zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk, kan zomaar een hele goede band tussen zitten
Echt wel, hier zitten in het park meestal alleen Turkse mensen te bbq-enquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en gezellig is het sowieso. Met het Slokdarmfestival (De slogan van Veghel is Veghel, voedingsstad omdat de mars enzo hier zijn__! ) komen er ook allemaal bandjes enzo en dan zitten we ook een weekend op een dekentje in het park. Gewoon omdat leuk
Kom dan naar Veghelquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het over Hoofddorp he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze daar vast ook wel hebben
Klopt, hebben ze hier ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
Wij hebben zo'n kroeg, die iedere week beginnende bands laat spelen, heet ook heel leuk Het Podium. Maar daar stonden echt wel goede bandjes tussen
Wat op FOK! 'omdat appel' is is bij ons dan ook iedere variatie op 'slokdarm'.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Slokdarm
festival
Is nog erger dan het ''Strontfestival'' In Limburg.
Jullie hebben een Primark, stop met klagenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het over Hoofddorp he.
Wij hebben een theater en een concerthal waar af en toe leuke band of zanger ala Waylon of comedian staat.
Dat is het voor de rest is er de Primark.![]()
Ik wil terug naar Amsterdam godverdomme.
Nou die hebben wij ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie hebben een Primark, stop met klagen
Waarom denk je dat Faye maandag komt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie hebben een Primark, stop met klagen
Whehehehhehequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Faye maandag komt.![]()
Ik was het niet die dat zei.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
Belgisch Journaal:
''Man achter aanslagen Noorwegen waarschijnlijk loon woelf.''
Dat dacht ik dus ook toen ik hier ging wonen.quote:
Ik heb gegoogled en snap het nog steeds niet.quote:
Kusje op je brandblaar en solidariteitquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
Zo ik was even erg actief
Strijk gedaan, meteen mijn huis, kattenbak gedaan, en even groot onderhoud aan mezelf
Lutte dat zeg je toch niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Oh wacht Fabian ook maar weer eens doen, was het gisteren vergeten
Een soort Action (ken je die? ) Goedkope kleding en schoenenwinkel, maar dan echt goedkoop, altijd zo druk dat je bijna ruzie hebt enzo, Miran en ik zijn er in Londen ook nog geweestquote:
Zou er ook nog bijkomen.quote:
Ja ik denk jij een plek ik een plekquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kusje op je brandblaar en solidariteit![]()
Daar had ik dus ook last vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en snap het nog steeds niet.
Aaaaah zo!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een soort Action (ken je die? ) Goedkope kleding en schoenenwinkel, maar dan echt goedkoop, altijd zo druk dat je bijna ruzie hebt enzo, Miran en ik zijn er in Londen ook nog geweest
hihi...en heb je daarnet ook je haar geverfd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk jij een plek ik een plek
Het valt mee gelukkig, ik heb me wel eens erger verbrand
Ja ook een beetje voor mij.quote:
Een vrouw moest het me ook uitleggen wat het was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook last van
[..]
Aaaaah zo!
Nee? scheren en pedicuren enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
hihi...en heb je daarnet ook je haar geverfd?
quote:Afgetuigde Amerikaan vast in put vanwege vermiste telefoon
In de Amerikaanse plaats Ceres heeft een 21-jarige man angstige momenten beleefd in de opening van een put, toen hij op zoek was naar zijn mobiele telefoon.
Ow ...quote:
Ik wel daarnetquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee? scheren en pedicuren enzo
Ik zit te twijfelen over verf maar ik wacht denk ik nog even
Jaaa, zeker kijken. Die docu was ook zo intens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
quote:
Ik ga zo nog even een blik werpen op mijn haarquote:
Dankjewel heloefquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw moest het me ook uitleggen wat het was.
Ik was er ook nog nooit geweest tot in Londenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een blik werpen op mijn haar
Niet te hard, dan heb je een bult op je kop!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een blik werpen op mijn haar
PM foto danquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik ben er overigens nog niet uit of ik blij ben met mn haar
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet te hard, dan heb je een bult op je kop!
hahahahaha snap je hem, blik kan ook blik zijn als in blik erwten~~~~
Is er wel...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik snap waarom die takke Primark niet gewoon in Amsterdam staat eigenlijk.
Je weet het. Een liefde.quote:
Daar heb je een hele vette site van, had Zero die niet toen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Benny is zo goed in dingen opzoeken.
Benny wie waren mijn voorvaderen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
Godver lays, nu ga ik mijn haar maar verven
nah ik ben een pietleut....tis lichter dus mn uitgroei is lichter....ik ga in ieder geval er niet voor naar de kapperquote:
Dat is Primark Nederland B.V. dus het Nederlandse hoofdkantoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is er wel...
Strawinskylaan 3105, Amsterdam - 020 4064444
Wil je dat weten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
ws duurdere huurquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik snap waarom die takke Primark niet gewoon in Amsterdam staat eigenlijk.
Ik moet ook 5 mm. uitgroei doen nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
nah ik ben een pietleut....tis lichter dus mn uitgroei is lichter....ik ga in ieder geval er niet voor naar de kapper![]()
Ik verras je zaterdag wel want ik denk dat je het niet eens ziet![]()
Ik heb een gevoel ergens in Oostenrijk, voel het aan mijn Alpenwater!quote:
Die tel ik ook gewoon mee, omdat het kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is Primark Nederland B.V. dus het Nederlandse hoofdkantoor.
Zie ik wat in. Je hebt wel Heidi in je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel ergens in Oostenrijk, voel het aan mijn Alpenwater!
Ik vond jou wel een Nijlmeisje eigenlijk, tikkeltje Cleo enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klopt lees ik net.quote:
Bartolomeu en Cornelisquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ga er maar gezellig kleren kopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die tel ik ook gewoon mee, omdat het kan
Uhh, nou gisteravond was ik nog wel soort van enthousiast... maar dat is vandaag voorgoed verdwenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ook 5 mm. uitgroei doen nu
Maar even voor het idee, hmm ik ga het zien want ik weet het nu he
idd en ze hebben nogal wat vierkante meters nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt lees ik net.
Panden in Amsterdam zijn eenmaal allesbehalve goedkoop.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uhh, nou gisteravond was ik nog wel soort van enthousiast... maar dat is vandaag voorgoed verdwenen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik denk dat ik zaterdag Cleostrepen op mijn oogleden doe!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond jou wel een Nijlmeisje eigenlijk, tikkeltje Cleo enzo
Uhh ja die in Londen was enormquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en ze hebben nogal wat vierkante meters nodig.
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag Cleostrepen op mijn oogleden doe!
[..]
Uhh, nou gisteravond was ik nog wel soort van enthousiast... maar dat is vandaag voorgoed verdwenen
En ik maar denken dat ik geen verstand van vrouwen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een opdringerige kneus.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom ik Pools?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar is dat eigenlijk. Ik vind Kally wel wat Pools, maar dat is haast een belediging. Terwijl Polen een mooi land is.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag Cleostrepen op mijn oogleden doe!
[..]
ok zo iemand moet je dus ver bij uit de buurt blijven zou ik denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een gevoel. Ik ging als een vakantieman de kaart van Europa af en kwam op Polen uit.quote:
Ons mam en ik hadden het er net nog over. Zagen een Pool lopen. Ons mam: Tja, ze lijken toch wel allemaal op elkaar, niet echt lelijk, niet echt knap. En die diepliggende ogen. Alsof Auschwitz nog open is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar is dat eigenlijk. Ik vind Kally wel wat Pools, maar dat is haast een belediging. Terwijl Polen een mooi land is.
Dit slaat de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ok zo iemand moet je dus ver bij uit de buurt blijven zou ik denken
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een gevoel. Ik ging als een vakantieman de kaart van Europa af en kwam op Polen uit.
ik vind dr wel wat duitsquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!
Blijkbaar ben je heel leuk haha.
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons mam en ik hadden het er net nog over. Zagen een Pool lopen. Ons mam: Tja, ze lijken toch wel allemaal op elkaar, niet echt lelijk, niet echt knap. En die diepliggende ogen. Alsof Auschwitz nog open is.
Mijn moeder kan zo lekker politiek incorrect zijn.
Maar Kally is dat dus niet.
[..]
Ons mam en ik hadden het er net nog over. Zagen een Pool lopen. Ons mam: Tja, ze lijken toch wel allemaal op elkaar, niet echt lelijk, niet echt knap. En die diepliggende ogen. Alsof Auschwitz nog open is.
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
Oke ik ben even verf in mijn haar doen, dank je Lays
en jij iemand uit liechtenstein?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny had ook een Fin kunnen zijn. Ook gevoelsmatig.
Nee joh, een Zweed, die van Abba heet toch ook Benny? (Waarom weet ik dit?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny had ook een Fin kunnen zijn. Ook gevoelsmatig.
Mag ik een keer bij jouw moeder langs?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Wel fijn dat je je intuïtie goed afgesteld hebt staan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef MissJ het volgende:
Dus dat ja!
Ver bij uit de buurt blijven en hij spoort gewoon niet. Blijkbaar was mijn intuïtie erg juist en heb ik daar direct naar geluisterd. Echt een kansloos geval gewoon.
ah dat zie je al aan de brandende kruis in de tuinquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik een keer bij jouw moeder langs?
Kijken wat ze over Surinamers heeft te zeggen.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik een keer bij jouw moeder langs?
Kijken wat ze over Surinamers heeft te zeggen.![]()
Abba is tof. Moet je je niet voor schamen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, een Zweed, die van Abba heet toch ook Benny? (Waarom weet ik dit?)
Intuïtie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Wel fijn dat je je intuïtie goed afgesteld hebt staan.
Ja dit. Mijn naam is dan Ingrid Pippalotti Greta Garbo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Bella en ik komen zaterdag uit Zweden trouwens
Ik zal het mee PMen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
Benny kun je even een linkje doen ik kan het niet vinden![]()
Ik zie een match!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Intuïtie?
De man stuurt 30 smsjes voor een vervolg date op een dag.![]()
Dat is gewoon logisch nadenken hoor.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Zweden is het net niet bij mij, daarom een deurtje verder.
Hee 17-jarige dropveter, rustig aan he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Intuïtie?
Ja dat is sowieso logisch nadenken, maar al vóór de date had ik een gevoel van hmm ik weet het niet hoor. En tijdens de date was het deels wel erg leuk en gezellig maar op een gegeven moment vertelde hij iets en dacht ik hmm dit is echt vreemd wel. Maar wilde over dat laatste niet te snel oordelen en hem een kans geven. Nou ja, die heeft ie dus zwaar verneukt vandaagquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Intuïtie?
Sorry dat ik het even beter wist.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee 17-jarige dropveter, rustig aan he.
He wat?quote:
waar kende je hem van?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso logisch nadenken, maar al vóór de date had ik een gevoel van hmm ik weet het niet hoor. En tijdens de date was het deel wel erg leuk en gezellig maar op een gegeven moment vertelde hij iets en dacht ik hmm dit is echt vreemd wel. Maar wilde over dat laatste niet te snel oordelen en hem een kans geven. Nou ja, die heeft ie dus zwaar verneukt vandaag
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dit. Mijn naam is dan Ingrid Pippalotti Greta Garbo.
op straat ontmoet, ik was aan het shoppen en hij sprak me aan en we raakte aan de praat.quote:
Mooi mens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga Bella's mama irl meemaken, ik heb nog nooit ergens zo naar uitgekeken
Als ik die uitspraken zo hoor en wat Bella wel eens verteld jaquote:
ah k. dacht ff ms via vrienden ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
op straat ontmoet, ik was aan het shoppen en hij sprak me aan en we raakte aan de praat.
Na zulke verhalen raak ik ook wel benieuwdquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
Volgens mij heb jij het niet van een vreemde en is zij ergerquote:
Hoor je ook niet vaak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
op straat ontmoet, ik was aan het shoppen en hij sprak me aan en we raakte aan de praat.
Ik zou dat niet durven ookquote:
Haar lach is ook erger. Al kan dat bijna niet als je mijn paardenlach hoort. Maar haar lach is echt te erg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet van een vreemde en is zij erger
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haar lach is ook erger. Al kan dat bijna niet als je mijn paardenlach hoort. Maar haar lach is echt te erg.
Echt? Cool, jij hebt geen paardenlach, jij hebt een geweldige giechel, zo lekker aanstekelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haar lach is ook erger. Al kan dat bijna niet als je mijn paardenlach hoort. Maar haar lach is echt te erg.
Vooral dat ik zou het lef niet hebben omdat te doen. Jammer want als je ziet wat er in de Primark loopt.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
Even douchen en mijn haar wassen, het moest maar een beetje voor ik een Zweedse pornoactrice ben zaterdag
Helga Duikerin ofzo
Even douchen en mijn haar wassen, het moest maar een beetje voor ik een Zweedse pornoactrice ben zaterdag
Helga Duikerin ofzo
Helga Duikerin ofzo
yeahquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef MissJ het volgende:
uhh heb een facebook vriendenverzoek net ontvangen.. maar die naam ken ik niet.. is het toevallig 1 van jullie?
Ik had er ook 1, ik ken hem ook niet al moet hij van Fok zijn want hij had wat mensen van hier, maar ik heb bedanktquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef MissJ het volgende:
uhh heb een facebook vriendenverzoek net ontvangen.. maar die naam ken ik niet.. is het toevallig 1 van jullie?
ah ok, geaccepteerdquote:
huh... was dat ook gomi dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
Ik had er ook 1, ik ken hem ook niet al moet hij van Fok zijn want hij had wat mensen van hier, maar ik heb bedankt
Jarige Jetquote:
Ik heb ook nog drie verzoeken open staan van mensen die zeker weten van FOK! zijn maar geen idee wiequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er ook 1, ik ken hem ook niet al moet hij van Fok zijn want hij had wat mensen van hier, maar ik heb bedankt
Je staat bij mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog drie verzoeken open staan van mensen die zeker weten van FOK! zijn maar geen idee wie
En MissJ, ik wil jou ookIk sta vast wel bij de vrienden van gomi en Kally enzo, en mijn naam weet je van Twitter
k danquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, geaccepteerd
[..]
huh... was dat ook gomi dan?![]()
ik heb je een verzoek gestuurdquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb ook nog drie verzoeken open staan van mensen die zeker weten van FOK! zijn maar geen idee wie
En MissJ, ik wil jou ookIk sta vast wel bij de vrienden van gomi en Kally enzo, en mijn naam weet je van Twitter
Ja jou ken ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan
nee met kally ben ik al bevriend
gevondenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yepquote:
aaaaaaah wat liefquote:
hihihihiquote:
Ja, zoek op Lisa bij Simone's freunden ofzo!quote:
ooit heb ik jou ook nog gevraagd hequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zoek op Lisa bij Simone's freunden ofzo!
Heb ik jou niet?quote:
verzoek verzondenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zoek op Lisa bij Simone's freunden ofzo!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
en ineens weet je waarom ze wordt aangesproken tijdens t shoppen he
Meen je niet.quote:
Was die net zo vaag als naar mij? Je zet er nooit iets bij hequote:
duurt lang.quote:
is al een tijdje terug hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je niet.
Ik krijg altijd heel veel mensen in mijn request, ik heb nu bijvoorbeeld ene Lena grr () en Fercho Sandoval openstaan, geen idee wie het zijn. Dus misschien dacht i kdat je er ook zo een was.
Bij mij bij de J, die met dat donkere haar, die mooie meidquote:
Ja dat gebeurt mij nou nooit, maar ik word dan ook aangezien voor iemand van elfquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
en ineens weet je waarom ze wordt aangesproken tijdens t shoppen he
zie bij Kally / Luttequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |