quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag Cleostrepen op mijn oogleden doe!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uhh, nou gisteravond was ik nog wel soort van enthousiast... maar dat is vandaag voorgoed verdwenen
En ik maar denken dat ik geen verstand van vrouwen had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een opdringerige kneus.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom ik Pools?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar is dat eigenlijk. Ik vind Kally wel wat Pools, maar dat is haast een belediging. Terwijl Polen een mooi land is.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag Cleostrepen op mijn oogleden doe!
[..]
Uhh, nou gisteravond was ik nog wel soort van enthousiast... maar dat is vandaag voorgoed verdwenen
ok zo iemand moet je dus ver bij uit de buurt blijven zou ik denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een gevoel. Ik ging als een vakantieman de kaart van Europa af en kwam op Polen uit.quote:
Ons mam en ik hadden het er net nog over. Zagen een Pool lopen. Ons mam: Tja, ze lijken toch wel allemaal op elkaar, niet echt lelijk, niet echt knap. En die diepliggende ogen. Alsof Auschwitz nog open is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Raar is dat eigenlijk. Ik vind Kally wel wat Pools, maar dat is haast een belediging. Terwijl Polen een mooi land is.
Dit slaat de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ok zo iemand moet je dus ver bij uit de buurt blijven zou ik denken
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een gevoel. Ik ging als een vakantieman de kaart van Europa af en kwam op Polen uit.
ik vind dr wel wat duitsquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____!
Blijkbaar ben je heel leuk haha.
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons mam en ik hadden het er net nog over. Zagen een Pool lopen. Ons mam: Tja, ze lijken toch wel allemaal op elkaar, niet echt lelijk, niet echt knap. En die diepliggende ogen. Alsof Auschwitz nog open is.
Mijn moeder kan zo lekker politiek incorrect zijn.
Maar Kally is dat dus niet.
[..]
Ons mam en ik hadden het er net nog over. Zagen een Pool lopen. Ons mam: Tja, ze lijken toch wel allemaal op elkaar, niet echt lelijk, niet echt knap. En die diepliggende ogen. Alsof Auschwitz nog open is.
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
Oke ik ben even verf in mijn haar doen, dank je Lays
en jij iemand uit liechtenstein?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny had ook een Fin kunnen zijn. Ook gevoelsmatig.
Nee joh, een Zweed, die van Abba heet toch ook Benny? (Waarom weet ik dit?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny had ook een Fin kunnen zijn. Ook gevoelsmatig.
Mag ik een keer bij jouw moeder langs?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |