Ja dat bedoel ik. Sommige mensen trekken zich er (on)bewust niets van aan en gaan weer terug naar af qua relatie. En bij sommige zal het wel effect hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het meer over onderlinge relaties, het maakt sommige dingen niet makkelijker om te weten dat stille Pietje in de hoek zo stil is omdat pa hem thuis slaat of wat dan ook.
Smaakpolitie ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch niet erg?
Mensen die beweren alleen maar Ned 1, 2 en 3 te kijken....alsof dat een prestatie is
Ah, er is ook een Nederlandse doc van... *op lijstje zet*quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh wil ik zien! Heb die docu van Villerius er ook over gezien.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
Vanavond nieuwe afleveringen House.. Arie B zit er dus niet in voor vanavond
Nee maar Oprah vind ik toch wel bagger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch niet erg?
Mensen die beweren alleen maar Ned 1, 2 en 3 te kijken....alsof dat een prestatie is
Yeshquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, er is ook een Nederlandse doc van... *op lijstje zet*
Ah, hij is gewoon te bekijken via Uitzending gemist.... tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yesh
http://www.poshproduction(...)r-de-streep-kro.html
Ik ben op dieet en was vanmiddag zwak en heb een enorme bak Cruesli naar binnen gewerkt.quote:
Leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Oooh yes!!! Iedere vrijdag wordt hier in het park een soort 'parkpop' gehouden (zo heet het maar het is veel kleiner haha) alleen nu hadden De Ouders bedacht dat we morgen weggingen... Maar nu willen ze zelf ook, dus blijven we morgen thuis en kan ik met een vriendin naar het park
Halloquote:
Cool! Wat voor bandjes enzo komen er?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Oooh yes!!! Iedere vrijdag wordt hier in het park een soort 'parkpop' gehouden (zo heet het maar het is veel kleiner haha) alleen nu hadden De Ouders bedacht dat we morgen weggingen... Maar nu willen ze zelf ook, dus blijven we morgen thuis en kan ik met een vriendin naar het park
Ja hè?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Cool! Wat voor bandjes enzo komen er?
Leuk, kan zomaar een hele goede band tussen zittenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè?Eeuhm, iedere week een thema. Vorige week waren er DJ's geloof ik, morgen pop en volgende week reggae. En dan bandjes uit de buurt, coverbands, beginnende bandjes.
Allemaal heel low budget, alleen zoals papa zei 'al zet je er een paar mensen neer om te dammen, dan nog komen er mensen kijken' want er is hier echt nooit wat te doen
Het is een soort statement tegen de bezuinigen op cultuur en dat het beloofde poppodium hier maar uit wordt gesteld, daarom doen ze dit nu gratis met bands die vrijwillig spelen enzo. Ofzoiets
Waarom verzinnen ze dit soort dingen niet in Hoofddorp.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè?Eeuhm, iedere week een thema. Vorige week waren er DJ's geloof ik, morgen pop en volgende week reggae. En dan bandjes uit de buurt, coverbands, beginnende bandjes.
Allemaal heel low budget, alleen zoals papa zei 'al zet je er een paar mensen neer om te dammen, dan nog komen er mensen kijken' want er is hier echt nooit wat te doen
Het is een soort statement tegen de bezuinigen op cultuur en dat het beloofde poppodium hier maar uit wordt gesteld, daarom doen ze dit nu gratis met bands die vrijwillig spelen enzo. Ofzoiets
Omdat Hoofddorp.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom verzinnen ze dit soort dingen niet in Hoofddorp.![]()
dat dusquote:
quote:
Scherp dames scherp.quote:
Zoiets zullen ze daar vast ook wel hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, en gezellig is het sowieso. Met het Slokdarmfestival (De slogan van Veghel is Veghel, voedingsstad omdat de mars enzo hier zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Leuk, kan zomaar een hele goede band tussen zitten
Echt wel, hier zitten in het park meestal alleen Turkse mensen te bbq-enquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en gezellig is het sowieso. Met het Slokdarmfestival (De slogan van Veghel is Veghel, voedingsstad omdat de mars enzo hier zijn__! ) komen er ook allemaal bandjes enzo en dan zitten we ook een weekend op een dekentje in het park. Gewoon omdat leuk
Kom dan naar Veghelquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het over Hoofddorp he.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze daar vast ook wel hebben
Klopt, hebben ze hier ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
Wij hebben zo'n kroeg, die iedere week beginnende bands laat spelen, heet ook heel leuk Het Podium. Maar daar stonden echt wel goede bandjes tussen
Wat op FOK! 'omdat appel' is is bij ons dan ook iedere variatie op 'slokdarm'.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
Slokdarm
festival
Is nog erger dan het ''Strontfestival'' In Limburg.
Jullie hebben een Primark, stop met klagenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het over Hoofddorp he.
Wij hebben een theater en een concerthal waar af en toe leuke band of zanger ala Waylon of comedian staat.
Dat is het voor de rest is er de Primark.![]()
Ik wil terug naar Amsterdam godverdomme.
Nou die hebben wij ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie hebben een Primark, stop met klagen
Waarom denk je dat Faye maandag komt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie hebben een Primark, stop met klagen
Whehehehhehequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Faye maandag komt.![]()
Ik was het niet die dat zei.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
Belgisch Journaal:
''Man achter aanslagen Noorwegen waarschijnlijk loon woelf.''
Dat dacht ik dus ook toen ik hier ging wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |