Ik word er rood van, ik heb geen idee waar ie ligt. Na een snelle inspectie op mijn kamer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja snel lezen anders moet ik je ontvrienden op Facebook!!!!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jij bent lief dus dat mag dan wel
Ik verscheurde je post!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik word er rood van, ik heb geen idee waar ie ligt. Na een snelle inspectie op mijn kamer.
Werk-ze Hansiequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef JJH het volgende:
Menskes, fijne avond verder, ik ga zo maar weer eens de weg op.
Succes Hansquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:19 schreef JJH het volgende:
Menskes, fijne avond verder, ik ga zo maar weer eens de weg op.
Is het ook wel hoor maar moeders is een beetje aan vakantie toequote:
Nee hoor schatje dat denk ik nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Zeg je dat je gelukkig bent vandaag.
Denken mensen dat ik meteen ontmaagd ben.
Arie is daar zoooooooo de presentator niet voorquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
Vanavond Arie op 1 met ''over de streep'' om half 10
http://www.tvgids.nl/programma/11330476/Over_de_streep/
Niet jij Snuf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor schatje dat denk ik niet
Ik ga mijn moeder even lastig vallen met een belletje
Ohw, gefeliciteerd manquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Denken mensen dat ik meteen ontmaagd ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverd, hier weten ze nog niet dat je zo graag ontmaagd wil worden en dat je wanhopig bent. Hou dat zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
Denken mensen dat ik meteen ontmaagd ben. :' )
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lieverd, hier weten ze nog niet dat je zo graag ontmaagd wil worden en dat je wanhopig bent. Hou dat zo
Lutte!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
Thuis! Begonnen in een prehistorisch openlucht museum en geëindigd aan de gehaktballen in de IKEA.. Dat lukt alleen ons![]()
En LoLa
Ik heb het verdorie laten rusten zeg ik toch mens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lieverd, hier weten ze nog niet dat je zo graag ontmaagd wil worden en dat je wanhopig bent. Hou dat zo
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die ondertitel is een grap die ik van haar vriend heb overgenomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
Hey Lutte!
[..]
![]()
Zijn ondertitel is veelzeggend
Niet...het is een speciaal programma voor scholen...ao in Amerikaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Arie is daar zoooooooo de presentator niet voor.
Van welke film kwam dat idee ook alweer?
ONZ invasie.quote:
Alleen aangezien hij niet meer bij naat past.. misschien nu wel trouwens. Anyway, ik moet weer werken. Doeiiquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ondertitel is een grap die ik van haar vriend heb overgenomen.
Mensen die het niet weten tsss.
Oh god als ze dat bij mij op school gaan doen blijf ik thuis.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet...het is een speciaal programma voor scholen...ao in Amerika
hier een liefdevol linkje http://www.challengeday.org/index.php
Werk ze!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alleen aangezien hij niet meer bij naat past.. misschien nu wel trouwens. Anyway, ik moet weer werken. Doeii
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god als ze dat bij mij op school gaan doen blijf ik thuis.
Ohw, ik dacht dat er ook een film over was gemaaktquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet...het is een speciaal programma voor scholen...ao in Amerika
hier een liefdevol linkje http://www.challengeday.org/index.php
Ik kan begrijpen dat andere kinderen daar behoefte aan hebben.quote:
Ik had het gezien bij Oprah.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Gevonden... het was een documentaire over dat project op een 'zwarte' school. De titel kan ik alleen niet vinden
Oeh wil ik zien! Heb die docu van Villerius er ook over gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
Vanavond Arie op 1 met ''over de streep'' om half 10
http://www.tvgids.nl/programma/11330476/Over_de_streep/
omdat pure liefdequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
Lays ik moest aan je denken vandaagBen alleen alweer vergeten waarom
![]()
Ik ga ook kijken,...toen ook bij Oprah gezien en met die klas hier in nederland....quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh wil ik zien! Heb die docu van Villerius er ook over gezien.
Sommige gaan terug naar af, sommige zullen echt veranderen. Sommige daar tussen in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het daarna gaat. Nadat je zo'n beetje van al je klasgenoten al hun sores weet.
He ik ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken,...toen ook bij Oprah gezien en met die klas hier in nederland....
Ik heb het meer over onderlinge relaties, het maakt sommige dingen niet makkelijker om te weten dat stille Pietje in de hoek zo stil is omdat pa hem thuis slaat of wat dan ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sommige gaan terug naar af, sommige zullen echt veranderen. Sommige daar tussen in.
Das toch niet erg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
He ik ook.![]()
Ik kijk teveel RTL 4 en TV lab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |