Ja dat bedoel ik. Sommige mensen trekken zich er (on)bewust niets van aan en gaan weer terug naar af qua relatie. En bij sommige zal het wel effect hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het meer over onderlinge relaties, het maakt sommige dingen niet makkelijker om te weten dat stille Pietje in de hoek zo stil is omdat pa hem thuis slaat of wat dan ook.
Smaakpolitie ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch niet erg?
Mensen die beweren alleen maar Ned 1, 2 en 3 te kijken....alsof dat een prestatie is
Ah, er is ook een Nederlandse doc van... *op lijstje zet*quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh wil ik zien! Heb die docu van Villerius er ook over gezien.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
Vanavond nieuwe afleveringen House.. Arie B zit er dus niet in voor vanavond
Nee maar Oprah vind ik toch wel bagger.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das toch niet erg?
Mensen die beweren alleen maar Ned 1, 2 en 3 te kijken....alsof dat een prestatie is
Yeshquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, er is ook een Nederlandse doc van... *op lijstje zet*
Ah, hij is gewoon te bekijken via Uitzending gemist.... tofquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Yesh
http://www.poshproduction(...)r-de-streep-kro.html
Ik ben op dieet en was vanmiddag zwak en heb een enorme bak Cruesli naar binnen gewerkt.quote:
Leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Oooh yes!!! Iedere vrijdag wordt hier in het park een soort 'parkpop' gehouden (zo heet het maar het is veel kleiner haha) alleen nu hadden De Ouders bedacht dat we morgen weggingen... Maar nu willen ze zelf ook, dus blijven we morgen thuis en kan ik met een vriendin naar het park
Halloquote:
Cool! Wat voor bandjes enzo komen er?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Lutte het volgende:
Oooh yes!!! Iedere vrijdag wordt hier in het park een soort 'parkpop' gehouden (zo heet het maar het is veel kleiner haha) alleen nu hadden De Ouders bedacht dat we morgen weggingen... Maar nu willen ze zelf ook, dus blijven we morgen thuis en kan ik met een vriendin naar het park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |