quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet te hard, dan heb je een bult op je kop!
hahahahaha snap je hem, blik kan ook blik zijn als in blik erwten~~~~
Is er wel...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik snap waarom die takke Primark niet gewoon in Amsterdam staat eigenlijk.
Je weet het. Een liefde.quote:
Daar heb je een hele vette site van, had Zero die niet toen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Benny is zo goed in dingen opzoeken.
Benny wie waren mijn voorvaderen?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
Godver lays, nu ga ik mijn haar maar verven
nah ik ben een pietleut....tis lichter dus mn uitgroei is lichter....ik ga in ieder geval er niet voor naar de kapperquote:
Dat is Primark Nederland B.V. dus het Nederlandse hoofdkantoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is er wel...
Strawinskylaan 3105, Amsterdam - 020 4064444
Wil je dat weten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
ws duurdere huurquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik snap waarom die takke Primark niet gewoon in Amsterdam staat eigenlijk.
Ik moet ook 5 mm. uitgroei doen nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
nah ik ben een pietleut....tis lichter dus mn uitgroei is lichter....ik ga in ieder geval er niet voor naar de kapper![]()
Ik verras je zaterdag wel want ik denk dat je het niet eens ziet![]()
Ik heb een gevoel ergens in Oostenrijk, voel het aan mijn Alpenwater!quote:
Die tel ik ook gewoon mee, omdat het kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is Primark Nederland B.V. dus het Nederlandse hoofdkantoor.
Zie ik wat in. Je hebt wel Heidi in je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel ergens in Oostenrijk, voel het aan mijn Alpenwater!
Ik vond jou wel een Nijlmeisje eigenlijk, tikkeltje Cleo enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel ergens in Oostenrijk, voel het aan mijn Alpenwater!
Klopt lees ik net.quote:
Bartolomeu en Cornelisquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ga er maar gezellig kleren kopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die tel ik ook gewoon mee, omdat het kan
Uhh, nou gisteravond was ik nog wel soort van enthousiast... maar dat is vandaag voorgoed verdwenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ook 5 mm. uitgroei doen nu
Maar even voor het idee, hmm ik ga het zien want ik weet het nu he
idd en ze hebben nogal wat vierkante meters nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt lees ik net.
Panden in Amsterdam zijn eenmaal allesbehalve goedkoop.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Uhh, nou gisteravond was ik nog wel soort van enthousiast... maar dat is vandaag voorgoed verdwenen
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik denk dat ik zaterdag Cleostrepen op mijn oogleden doe!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond jou wel een Nijlmeisje eigenlijk, tikkeltje Cleo enzo
Uhh ja die in Londen was enormquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en ze hebben nogal wat vierkante meters nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |