Kusje op je brandblaar en solidariteitquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
Zo ik was even erg actief
Strijk gedaan, meteen mijn huis, kattenbak gedaan, en even groot onderhoud aan mezelf
Lutte dat zeg je toch niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef Lutte het volgende:
Oh wacht Fabian ook maar weer eens doen, was het gisteren vergeten
Een soort Action (ken je die? ) Goedkope kleding en schoenenwinkel, maar dan echt goedkoop, altijd zo druk dat je bijna ruzie hebt enzo, Miran en ik zijn er in Londen ook nog geweestquote:
Zou er ook nog bijkomen.quote:
Ja ik denk jij een plek ik een plekquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kusje op je brandblaar en solidariteit![]()
Daar had ik dus ook last vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en snap het nog steeds niet.
Aaaaah zo!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Een soort Action (ken je die? ) Goedkope kleding en schoenenwinkel, maar dan echt goedkoop, altijd zo druk dat je bijna ruzie hebt enzo, Miran en ik zijn er in Londen ook nog geweest
hihi...en heb je daarnet ook je haar geverfd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik denk jij een plek ik een plek
Het valt mee gelukkig, ik heb me wel eens erger verbrand
Ja ook een beetje voor mij.quote:
Een vrouw moest het me ook uitleggen wat het was.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar had ik dus ook last van
[..]
Aaaaah zo!
Nee? scheren en pedicuren enzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
hihi...en heb je daarnet ook je haar geverfd?
quote:Afgetuigde Amerikaan vast in put vanwege vermiste telefoon
In de Amerikaanse plaats Ceres heeft een 21-jarige man angstige momenten beleefd in de opening van een put, toen hij op zoek was naar zijn mobiele telefoon.
Ow ...quote:
Ik wel daarnetquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee? scheren en pedicuren enzo
Ik zit te twijfelen over verf maar ik wacht denk ik nog even
Jaaa, zeker kijken. Die docu was ook zo intens.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
Vanavond Arie op 1 met ''over de streep'' om half 10
http://www.tvgids.nl/programma/11330476/Over_de_streep/
quote:
Ik ga zo nog even een blik werpen op mijn haarquote:
Dankjewel heloefquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vrouw moest het me ook uitleggen wat het was.
Ik was er ook nog nooit geweest tot in Londenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een blik werpen op mijn haar
Niet te hard, dan heb je een bult op je kop!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even een blik werpen op mijn haar
PM foto danquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik ben er overigens nog niet uit of ik blij ben met mn haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |